IA založené BI a s prvky AI od SAS Institute

Richard Jan Voigts , 12. červen 2018 06:30 0 komentářů
IA založené BI a s prvky AI od SAS Institute

Společnost SAS Institute představila v Praze mediálním agenturám a větším vydavatelským domům svoji platformu inteligentní online reklamy (IA) a společně s českou firmou Optimics pak konkrétní řešení pro programatickou reklamu.

SAS Institute je společnost, která se specializuje na vytěžování informací dat založené na business intelligence (BI) a v poslední době i na umělé inteligenci (AI). Na těchto principech vytvořila oborové řešení pro inteligentní reklamu (IA – intelligent advertising).

Ben Williams uvedl, že IA od SAS Institute je mj. zaměřeno na podporu zpoplatňování reklamy a vyhovění GDPR. Mezi nové prvky patří vylepšení reportingu, který si může zákazník sám nastavit, dashboardy pro kampaně, lepší podpora mobilních zařízení apod. SAS Institute rovněž aktualizoval svoje řešení BI, a sice do clusteru.

Matěj Novák, Optimics
Matěj Novák, Optimics
Matěj Novák z Optimics pak předvedl systém pro řízení programatické reklamy CPEX, který je integrován s IA od SAS Institute. Principem je, že SAS vybere přímo prodanou kampaň pro zobrazení, tato kampaň určuje cenovou hladinu online reklamy, a pokud systém zjistí, že je cenová hladina překonána, impresi získá. Součástí systému je možnost A/B testování žádosti o reklamu s využitím náhodně generovaného parametru s rozdělením jejího umístění na segmenty a vyhodnocením výkonu konfigurace. Prodej je integrován do systému Rubicon, aktuální stav je takový, že u takovéhoto prodeje online reklamy se zohledňuje pouze eCPM a výhledem je možnost pro dané cenové hladiny definovat, jakým způsobem se budou integrovat jednotlivé typy jejího prodeje. Výhody celkového řešení jsou takové, že inzerent získává přístup ke všem impresím, vydavatel prodává imprese za nejlepší možnou cenu, vyprodanost přímými kampaněmi automaticky určuje poměr naplnění a eCPM, možnost využití transparentního maskovaného prodeje a A/B testingu, a také transparentnost.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Microsoft a GitHub

Pavel Houser , 13. červen 2018 13:30
Pavel Houser

Transakce v hodnotě 7,5 miliardy dolarů je dost velká i na poměry Microsoftu, takže se prodejem GitH...

Více







RSS 

Zprávičky

Kryptoměnovou burzu Bithumb napadli hackeři

ČTK , 20. červen 2018 10:16

Za poslední týden jde již o druhý útok na kryptoměnové burzy v Jižní Koreji. Bitcoin opět klesl....

Více 0 komentářů

Největší australská telekomunikační firma masivně propouští

ČTK , 20. červen 2018 09:52

Telstra dominuje australskému trhu mobilních telefonů a širokopásmových sítí, zisky z pevných sítí a...

Více 0 komentářů

Dotace EU na bezplatné wifi se kvůli chybě systému odkládají

ČTK , 20. červen 2018 08:00

Obce mohly získat poukázku v hodnotě 15 000 eur. Nová výzva bude zveřejněna na podzim....

Více 0 komentářů

Kalendář

17. 06.

21. 06.
Cyber Week 2018
19. 06.

22. 06.
Automatica 2018
23. 06.

24. 06.
Maker Faire Prague 2018

Starší zprávičky

E-shopy českých řetězců: Lidl, Globus, DM drogerie

ČTK , 19. červen 2018 16:32

Loni stouply tržby českých e-shopů o 18 % na 115 miliard Kč. On-line nakupuje potraviny již 26 % Čec...

Více 0 komentářů

Virtuální realita přinese revoluci srovnatelnou s robotizací

Pavel Houser , 19. červen 2018 11:23

Firmy budou na změny související se zaváděním virtuální reality reagovat další centralizací procesů....

Více 0 komentářů

Digital Broadcasting rozšířila síť DVB-T2 na 85 % populace

ČTK , 19. červen 2018 08:00

Digital Broadcasting začal přechodovou síť budovat loni v červenci v Praze....

Více 0 komentářů

Manažeři France Télécom půjdou před soud kvůli sebevraždám

ČTK , 18. červen 2018 12:47

Vlna sebevražd ve France Télécom (dnes Orange) začala v roce 2008 a vyžádala si desítky životů. ...

Více 0 komentářů