IA založené BI a s prvky AI od SAS Institute

Richard Jan Voigts , 12. červen 2018 06:30 0 komentářů
IA založené BI a s prvky AI od SAS Institute

Společnost SAS Institute představila v Praze mediálním agenturám a větším vydavatelským domům svoji platformu inteligentní online reklamy (IA) a společně s českou firmou Optimics pak konkrétní řešení pro programatickou reklamu.

SAS Institute je společnost, která se specializuje na vytěžování informací dat založené na business intelligence (BI) a v poslední době i na umělé inteligenci (AI). Na těchto principech vytvořila oborové řešení pro inteligentní reklamu (IA – intelligent advertising).

Ben Williams uvedl, že IA od SAS Institute je mj. zaměřeno na podporu zpoplatňování reklamy a vyhovění GDPR. Mezi nové prvky patří vylepšení reportingu, který si může zákazník sám nastavit, dashboardy pro kampaně, lepší podpora mobilních zařízení apod. SAS Institute rovněž aktualizoval svoje řešení BI, a sice do clusteru.

Matěj Novák, Optimics
Matěj Novák, Optimics
Matěj Novák z Optimics pak předvedl systém pro řízení programatické reklamy CPEX, který je integrován s IA od SAS Institute. Principem je, že SAS vybere přímo prodanou kampaň pro zobrazení, tato kampaň určuje cenovou hladinu online reklamy, a pokud systém zjistí, že je cenová hladina překonána, impresi získá. Součástí systému je možnost A/B testování žádosti o reklamu s využitím náhodně generovaného parametru s rozdělením jejího umístění na segmenty a vyhodnocením výkonu konfigurace. Prodej je integrován do systému Rubicon, aktuální stav je takový, že u takovéhoto prodeje online reklamy se zohledňuje pouze eCPM a výhledem je možnost pro dané cenové hladiny definovat, jakým způsobem se budou integrovat jednotlivé typy jejího prodeje. Výhody celkového řešení jsou takové, že inzerent získává přístup ke všem impresím, vydavatel prodává imprese za nejlepší možnou cenu, vyprodanost přímými kampaněmi automaticky určuje poměr naplnění a eCPM, možnost využití transparentního maskovaného prodeje a A/B testingu, a také transparentnost.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Rok androidů a elektrických oveček

Pavel Houser , 16. leden 2019 12:00
Pavel Houser

Co si o roce 2019 mysleli P. K. Dick, R. Scott a I. Asimov a nakolik jim jejich prognózy vyšly?...

Více

Kalendář

25. 01.

27. 01.
DevConf.cz 2019
29. 01. Reshoper 2019
19. 03.

22. 03.
Amper 2019







RSS 

Zprávičky

Země EU se neshodly na podobě směrnice o digitálním copyrightu

ČTK , 19. leden 2019 09:00

Proti sobě stojí ekonomické zájmy velkých internetových firem a mediálních domů, padají ostrá slova ...

Více 0 komentářů

Databáze s 21 miliony hesly

ČTK , 19. leden 2019 08:00

Australan upozornil na dosud patrně největší únik e-mailů a hesel....

Více 0 komentářů

Datovou schránku půjde od příštího roku zřídit dálkově

ČTK , 18. leden 2019 11:21

V současnosti je kvůli zřízení datové schránky nutné dojít na úřad nebo CzechPOINT....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Google kupuje technologii chytrých hodinek od firmy Fossil

ČTK , 18. leden 2019 09:00

Fossil vyrábí chytré hodinky s operačním systémem Wear právě od Googlu....

Více 0 komentářů

E-shop s módou Zoot přestal splácet, dluhy skupuje Natland

ČTK , 18. leden 2019 08:00

Za příčinu svých problémů označil Zoot loňský výpadek prodeje jarního zboží, což způsobilo propad tr...

Více 0 komentářů

Evropský regulátor zkoumá chybu zabezpečení dat na Twitteru

ČTK , 18. leden 2019 00:27

Postiženi mohli být někteří uživatelé sociální sítě v OS Android, kteří provedli změny v nastavení ú...

Více 0 komentářů

Lenovo drží první místo v prodeji počítačů za Q4 2018

Pavel Houser , 17. leden 2019 12:30

Trhu PC se celkově dařilo lépe, než se očekávalo....

Více 0 komentářů