IA založené BI a s prvky AI od SAS Institute

Richard Jan Voigts , 12. June 2018 06:30 0 komentářů
IA založené BI a s prvky AI od SAS Institute

Společnost SAS Institute představila v Praze mediálním agenturám a větším vydavatelským domům svoji platformu inteligentní online reklamy (IA) a společně s českou firmou Optimics pak konkrétní řešení pro programatickou reklamu.

SAS Institute je společnost, která se specializuje na vytěžování informací dat založené na business intelligence (BI) a v poslední době i na umělé inteligenci (AI). Na těchto principech vytvořila oborové řešení pro inteligentní reklamu (IA – intelligent advertising).

Ben Williams uvedl, že IA od SAS Institute je mj. zaměřeno na podporu zpoplatňování reklamy a vyhovění GDPR. Mezi nové prvky patří vylepšení reportingu, který si může zákazník sám nastavit, dashboardy pro kampaně, lepší podpora mobilních zařízení apod. SAS Institute rovněž aktualizoval svoje řešení BI, a sice do clusteru.

Matěj Novák, Optimics
Matěj Novák, Optimics
Matěj Novák z Optimics pak předvedl systém pro řízení programatické reklamy CPEX, který je integrován s IA od SAS Institute. Principem je, že SAS vybere přímo prodanou kampaň pro zobrazení, tato kampaň určuje cenovou hladinu online reklamy, a pokud systém zjistí, že je cenová hladina překonána, impresi získá. Součástí systému je možnost A/B testování žádosti o reklamu s využitím náhodně generovaného parametru s rozdělením jejího umístění na segmenty a vyhodnocením výkonu konfigurace. Prodej je integrován do systému Rubicon, aktuální stav je takový, že u takovéhoto prodeje online reklamy se zohledňuje pouze eCPM a výhledem je možnost pro dané cenové hladiny definovat, jakým způsobem se budou integrovat jednotlivé typy jejího prodeje. Výhody celkového řešení jsou takové, že inzerent získává přístup ke všem impresím, vydavatel prodává imprese za nejlepší možnou cenu, vyprodanost přímými kampaněmi automaticky určuje poměr naplnění a eCPM, možnost využití transparentního maskovaného prodeje a A/B testingu, a také transparentnost.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

IoT může znamenat také Internet myšlenek

Pavel Houser , 22. June 2019 18:15
Pavel Houser

Koncept Internet of Thoughts předpokládá propojení lidských mozků s počítačem přes přímé rozhraní. V...

Více



Kalendář

03. 08.

08. 08.
Black Hat USA 2019
25. 08.

29. 08.
VMworld US 2019
06. 09.

11. 09.
IFA 2019
RSS 

Zprávičky

Olomouc testuje chytré koše, které samy poznají, že jsou plné

ČTK , 25. June 2019 11:46

Jeden takový odpadkový koš stojí zhruba 120.000 korun. Zkušební provoz má zjistit, jak moc by se sys...

Více 0 komentářů

Akcie Capgemini a Altran po oznámení akvizice silně rostou

ČTK , 25. June 2019 11:41

Dohoda má Capgemini umožnit vydělávat na digitální transformaci průmyslových podniků....

Více 0 komentářů

Seznam.cz meziročně navýšil tržby o téměř 9 % na 4,48 miliardy Kč

Pavel Houser , 24. June 2019 14:43

Trendy podle Seznam.cz: reklama se bude se prodávat stále více programaticky a na vzestupu je i nati...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Hodnota bitcoinu poprvé za 15 měsíců vystoupila nad 11 000 USD

ČTK , 24. June 2019 13:37

Podle analytiků se zdá, že investoři už zapomněli na prudký pád ceny bitcoinu po jejím výstupu na re...

Více 0 komentářů

Ministerstvo financí postupuje s portálem pro správu daní

Pavel Houser , 24. June 2019 09:00

Online finanční úřad bude spuštěn ve 4. čtvrtletí roku 2020....

Více 0 komentářů

Všechna data o infrastruktuře má obsahovat digitální mapa

ČTK , 23. June 2019 15:56

Obsahovat by měla aktualizovaná data o pozemních komunikacích, železničních tratích, elektrických ve...

Více 1 komentářů

Projektanti: Při digitalizaci stavebnictví má mít iniciativu stát

ČTK , 22. June 2019 13:30

V souvislosti s digitalizací stavebnictví se mluví hlavně o metodě BIM (Building Information Modelli...

Více 0 komentářů