IA založené BI a s prvky AI od SAS Institute

Richard Jan Voigts , 12. červen 2018 06:30 0 komentářů
IA založené BI a s prvky AI od SAS Institute

Společnost SAS Institute představila v Praze mediálním agenturám a větším vydavatelským domům svoji platformu inteligentní online reklamy (IA) a společně s českou firmou Optimics pak konkrétní řešení pro programatickou reklamu.

SAS Institute je společnost, která se specializuje na vytěžování informací dat založené na business intelligence (BI) a v poslední době i na umělé inteligenci (AI). Na těchto principech vytvořila oborové řešení pro inteligentní reklamu (IA – intelligent advertising).

Ben Williams uvedl, že IA od SAS Institute je mj. zaměřeno na podporu zpoplatňování reklamy a vyhovění GDPR. Mezi nové prvky patří vylepšení reportingu, který si může zákazník sám nastavit, dashboardy pro kampaně, lepší podpora mobilních zařízení apod. SAS Institute rovněž aktualizoval svoje řešení BI, a sice do clusteru.

Matěj Novák, Optimics
Matěj Novák, Optimics
Matěj Novák z Optimics pak předvedl systém pro řízení programatické reklamy CPEX, který je integrován s IA od SAS Institute. Principem je, že SAS vybere přímo prodanou kampaň pro zobrazení, tato kampaň určuje cenovou hladinu online reklamy, a pokud systém zjistí, že je cenová hladina překonána, impresi získá. Součástí systému je možnost A/B testování žádosti o reklamu s využitím náhodně generovaného parametru s rozdělením jejího umístění na segmenty a vyhodnocením výkonu konfigurace. Prodej je integrován do systému Rubicon, aktuální stav je takový, že u takovéhoto prodeje online reklamy se zohledňuje pouze eCPM a výhledem je možnost pro dané cenové hladiny definovat, jakým způsobem se budou integrovat jednotlivé typy jejího prodeje. Výhody celkového řešení jsou takové, že inzerent získává přístup ke všem impresím, vydavatel prodává imprese za nejlepší možnou cenu, vyprodanost přímými kampaněmi automaticky určuje poměr naplnění a eCPM, možnost využití transparentního maskovaného prodeje a A/B testingu, a také transparentnost.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Microsoft a GitHub

Pavel Houser , 13. červen 2018 13:30
Pavel Houser

Transakce v hodnotě 7,5 miliardy dolarů je dost velká i na poměry Microsoftu, takže se prodejem GitH...

Více







RSS 

Zprávičky

Foxconn otevře severoamerické ústředí ve Wisconsinu

ČTK , 18. červen 2018 00:00

Foxconn již loni oznámil, že ve Wisconsinu investuje 10 miliard dolarů do výstavby továrny na LCD....

Více 0 komentářů

Češi obměňují počítač za šest let, dvakrát déle než vyspělý svět

ČTK , 16. červen 2018 08:00

Výpočetní techniku si na leasing v tuzemsku pořizuje 23 % firem, ve vyspělých zemích jsou to až 3/4 ...

Více 0 komentářů

Dell představuje úložiště PowerMax

Pavel Houser , 15. červen 2018 16:14

Dell oznámil uvedení několika nových úložných a serverových produktů s podporou uceleného portfolia ...

Více 0 komentářů

Kalendář

17. 06.

21. 06.
Cyber Week 2018
19. 06.

22. 06.
Automatica 2018
23. 06.

24. 06.
Maker Faire Prague 2018

Starší zprávičky

AT&T dokončila převzetí mediální firmy Time Warner

ČTK , 15. červen 2018 13:22

Očekává se, že spojení AT&T a Time Warner vyvolá vlnu fúzí. Comcast chce převzít Twenty-First Centur...

Více 0 komentářů

Po dohodě s USA čínská ZTE ztratila 3 miliardy dolarů tržní hodnoty

ČTK , 15. červen 2018 08:00

Americký zákaz před dohodou paralyzoval klíčové aktivity ZTE a firmě hrozil bankrot....

Více 0 komentářů

Vláda schválila nižší platby za kmitočty, firmy ušetří 145 mil. Kč

ČTK , 14. červen 2018 13:16

Výběr poplatků by se ale měl do 2-3 let vrátit nad úroveň roku 2016, protože operátoři budou využíva...

Více 0 komentářů

Internet Intelligence Map: Co udělá s Internetem přírodní katastrofa?

Pavel Houser , 14. červen 2018 13:09

Oracle poskytuje zdarma mapu narušení internetového provozu, sleduje traceroute, BGP i dotazy DNS....

Více 0 komentářů