IA založené BI a s prvky AI od SAS Institute

Richard Jan Voigts , 12. červen 2018 06:30 0 komentářů
IA založené BI a s prvky AI od SAS Institute

Společnost SAS Institute představila v Praze mediálním agenturám a větším vydavatelským domům svoji platformu inteligentní online reklamy (IA) a společně s českou firmou Optimics pak konkrétní řešení pro programatickou reklamu.

SAS Institute je společnost, která se specializuje na vytěžování informací dat založené na business intelligence (BI) a v poslední době i na umělé inteligenci (AI). Na těchto principech vytvořila oborové řešení pro inteligentní reklamu (IA – intelligent advertising).

Ben Williams uvedl, že IA od SAS Institute je mj. zaměřeno na podporu zpoplatňování reklamy a vyhovění GDPR. Mezi nové prvky patří vylepšení reportingu, který si může zákazník sám nastavit, dashboardy pro kampaně, lepší podpora mobilních zařízení apod. SAS Institute rovněž aktualizoval svoje řešení BI, a sice do clusteru.

Matěj Novák, Optimics
Matěj Novák, Optimics
Matěj Novák z Optimics pak předvedl systém pro řízení programatické reklamy CPEX, který je integrován s IA od SAS Institute. Principem je, že SAS vybere přímo prodanou kampaň pro zobrazení, tato kampaň určuje cenovou hladinu online reklamy, a pokud systém zjistí, že je cenová hladina překonána, impresi získá. Součástí systému je možnost A/B testování žádosti o reklamu s využitím náhodně generovaného parametru s rozdělením jejího umístění na segmenty a vyhodnocením výkonu konfigurace. Prodej je integrován do systému Rubicon, aktuální stav je takový, že u takovéhoto prodeje online reklamy se zohledňuje pouze eCPM a výhledem je možnost pro dané cenové hladiny definovat, jakým způsobem se budou integrovat jednotlivé typy jejího prodeje. Výhody celkového řešení jsou takové, že inzerent získává přístup ke všem impresím, vydavatel prodává imprese za nejlepší možnou cenu, vyprodanost přímými kampaněmi automaticky určuje poměr naplnění a eCPM, možnost využití transparentního maskovaného prodeje a A/B testingu, a také transparentnost.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Umí ještě chlapi řídit IT byznys?

ITBiz.cz , 07. srpen 2018 11:00

Co mají v ČR společného obří IT korporace jako Google, HP, Microsoft, Oracle a nejnověji SAP? Mají v...

Více







RSS 

Zprávičky

Vědci vyvíjejí čárový kód pro steaky

ČTK , 15. srpen 2018 13:02

Technologii na bázi jedlého, netoxického oxidu křemičitého vyvíjí poradenská firma PWC....

Více 0 komentářů

Internetové bankovnictví používá 65 % lidí

Pavel Houser , 15. srpen 2018 09:00

Debetní kartu momentálně vlastní přes 80 % lidí. Boom zažívá mobilní bankovnictví....

Více 0 komentářů

UPC loni zvýšila tržby o 9 % na 4,3 miliardy Kč

ČTK , 15. srpen 2018 08:00

Ztráta společnosti klesla o desetinu na 223,5 milionu korun. Společnost to uvedla ve výroční zprávě....

Více 0 komentářů

Kalendář

22. 08.

25. 08.
Human-Level AI Conference 2018
26. 08.

30. 08.
VMworld 2018 U.S.
31. 08.

05. 09.
IFA 2018

Starší zprávičky

Apple prý už nechce sám vyrábět autonomní auta, soustředí se na software

ČTK , 14. srpen 2018 10:55

Manažer Doug Field, který odešel z Tesly, se vrací do Applu....

Více 0 komentářů

Google prý ukládá údaje o poloze uživatelů i proti jejich vůli

ČTK , 14. srpen 2018 09:00

I s pozastavenou historií pohybu prý některé aplikace Googlu automaticky ukládají data o poloze s ča...

Více 0 komentářů

Foxconnu nečekaně klesl zisk o 2,3 %

ČTK , 14. srpen 2018 08:00

Firma čelí riziku nasycení trhu s chytrými telefony....

Více 0 komentářů

Zranitelnost ve WhatsApp umožňuje manipulovat konverzaci

Pavel Houser , 13. srpen 2018 13:03

Útočníkům se nabízí nástroj na vytváření a šíření dezinformací, které vypadají jako zprávy z důvěryh...

Více 0 komentářů