Lidé ve firmách: Andreas Schwarzhuber novým managerem KPMG German Desk a další novinky

V rubrice „Lidé ve firmách“ vám přinášíme nejžhavější informace o personálních změnách ve významných společnostech. Tentokrát přinášíme nejnovější zprávy ze společností AMI Praha, Konica Minolta, KPMG a Panasonic.
AMI Praha

Petr Medřický

Společnost AMI Praha posílila svůj tým o nového account & marketing managera.

Tým AMI Praha posílil Petr Medřický, který bude zodpovědný nejen za veškeré marketingové aktivity společnosti, ale bude mít na starosti také péči o některé vybrané klienty. Petr poslední čtyři roky působil jako marketingový manažer ve společnosti OKsystem a i dříve čerpal zkušenosti v sektoru IT (ve společnostech Cleverbee a NetGenium), kde působil na obdobných marketingových pozicích.

Petr Medřický vystudoval katedru informatiky a statistiky na VŠE v Praze s vedlejší specializací na marketing. K jeho hlavním mimopracovním zálibám patří rodina, lyžování, jízda na horském kole a film.

Konica Minolta

Jiří Limburský

Konica Minolta posílila svůj manažerský tým pro prodej systémů řízení dokumentů a integrovaných IT služeb. Po té, co sloučila obchodní divize Key Account a státní správa, pověřila jejich vedením Jiřího Limburského. Ten do společnosti přišel z Telefónica O2, kde téměř pět let vedl oddělení zodpovědné za rozvíjení vztahů s korporátními zákazníky. Konica Minolta si od tohoto kroku slibuje posílení své pozice dodavatele komplexních IT služeb.

Konica Minolta se posouvá z pozice dodavatele tiskových řešení do role poskytovatele komplexních IT služeb. To je pro mě výzva, stejně jako fakt, že jako jediná ve svém segmentu dokázala v posledních letech růst. Příležitosti do budoucna vidím v dynamickém technologickém rozvoji, který neustále nabízí novinky v oblasti digitalizace a efektivnějšího řízení životního cyklu dokumentů,“ řekl Jiří Limburský, obchodní ředitel divizí Key Account a státní správy Konica Minolta Business Solution Czech.

Jiří Limburský má v oblasti ICT více než desetileté zkušenosti. Do divize Key Account Konica Minolta Business Solution Czech nastoupil letos v červenci. Její vedení přebírá od Pavla Štěpána, který jako ředitel celé oblasti přímého obchodu byl dočasně pověřen jejím řízením. Současně s funkcí obchodního ředitele Key Account bude Jiří Limburský zodpovídat za obchodní aktivity Konica Minolta v segmentu veřejné správy, které měl dosud na starosti Aleš Lauer.

KPMG

Andreas Schwarzhuber

Andreas Schwarzhuber nastoupil na pozici Managera do KPMG German Desk a posílil tak stávající tým odborníků, kteří již několik let úspěšně poskytují služby klientům z německy mluvících zemí. Bude mít na starosti především audit a podporu daňových a dalších poradenských služeb, které KPMG pro tyto firmy zajišťuje.

Andreas Schwarzhuber zahájil svou profesní kariéru v KPMG v Německu v roce 2007, kde se v roce 2013 stal Managerem. Specializuje se na audit účetních závěrek, které byly sestaveny dle mezinárodních a německých účetních standardů. Má rozsáhlé zkušenosti s implementací a auditem vnitřních kontrolních systémů a s auditem spočívajícím v automatizaci auditních procedur. Andreas prováděl audit pro vlastníky rodinných firem, ale i pro společnosti obchodované na německých burzách. Pracoval pro klienty ze sektoru průmyslu a služeb.

Andreas Schwarzhuber vystudoval Univerzitu v Regensburgu, kde v roce 2007 získal titul Dipl.-Kaufmann (ekvivalent MBA) v oborech finanční účetnictví, audit a daně. Je členem německé Komory auditorů, Komory daňových poradců a Institutu autorizovaných účetních.

Ve volném čase se Andreas Schwarzhuber věnuje sjezdovému lyžování (je dobrovolným lyžařským instruktorem), horské turistice a cestování.

Panasonic

Jan Šplíchal

Společnost Panasonic jmenovala Jana Šplíchala na pozici Regional Marketing Manager divize Computer Product Solutions (CPS) v rámci skupiny Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU). Zde bude odpovědný za řízení marketingových aktivit pro Českou republiku a Slovensko. Divize Computer Product Solutions vyvíjí a vyrábí odolné mobilní notebooky řady Toughbook a odolné pracovní tablety Toughpad. Více na: www.toughbook.cz

Jan Šplíchal pracoval na pozici produktového manažera ve společnosti Fujitsu Technology Solutions, kde se věnoval budování značky, uvádění produktů na trh B2B, zajišťování partnerských konferencí, marketingovým aktivitám pro prodejní kanál a přípravě veškerých souvisejících materiálů. Před tím působil ve společnosti CDS (Apple), kde zajišťoval správu distribučního kanálu a jeho podporu. V oblasti IT se pohybuje již od roku 2002, kdy se stal redaktorem magazínu PC World a od roku 2007 jej vedl v pozici šéfredaktora.

Tým společnosti Panasonic posílil Jan Šplíchal od prvního července 2013, a nahradil tak Radku Uhrinovou po jejím odchodu na sklonku loňského roku. K jeho povinnostem bude patřit řízení marketingových kampaní v rámci regionu, jednání s klíčovými obchodními partnery a zákazníky, a posílení povědomí o odolných technologiích firmy Panasonic na trhu. Bude rovněž zodpovědný za přípravu a realizaci marketingové strategie pro získávání nových partnerů a obchodních příležitostí.

Oblast odolných notebooků a tabletů, kde Panasonic hraje hlavní roli již 11 let po sobě, nabízí z marketingového hlediska mnoho příležitostí ke komunikaci. Našim cílem, bude potvrzovat pozici na trhu a vymezovat se proti používání spotřební elektroniky pro pracovní účely, kde je vyžadována spolehlivost, odolnost a minimální prodlevy v pracovním procesu,“ říká nově jmenovaný Jan Šplíchal, Regional Marketing Manager CPS Panasonic System Communications Company Europe. „Profesionální pracovní nástroje se od těch spotřebních významně liší a každý zákazník, kterému nejsou lhostejné náklady na údržbu a vlastnictví, si může snadno spočítat výhodnost odolných řešení Toughbook i Toughpad,“ dodává J. Šplíchal.

Exit mobile version