Lidé ve firmách: Frans-Willem de Kloet generálním ředitelem UPC Česká republika a další novinky

V rubrice „Lidé ve firmách“ vám přinášíme nejžhavější informace o personálních změnách ve významných společnostech. Tentokrát přinášíme bohatou úrodu novinek ze společností Axis Communictions, IBA CZ, ING Pojišťovna, OKIN FACILITY, RITCHY, Safetica Technologies a UPC Česká republika.
Axis Communications

Markéta Bauerová

Společnost Axis Communications dnes oznámila, že na pozici sales managera společnosti pro region střední Evropy nastupuje Markéta Bauerová.

Jsme velmi rádi, že můžeme do rozrůstajícího se týmu pražské regionální kanceláře uvést další posilu v podobě zkušené manažerky,“ říká Petr Tošner, marketingový manažer společnosti Axis Communications pro oblast Ruska, CIS a střední Evropy. „Markéta Bauerová bude řídit obchodní aktivity společnosti Axis v celém regionu střední Evropy (ČR, SR, RO, HU). Věříme, že její bohaté zkušenosti na poli IT a bezpečnosti napomohou k dalšímu rozvoji pozice značky Axis na středoevropském trhu.

Markéta Bauerová má za sebou čtyřleté působení v pozici country managera společnosti Symantec pro Českou a Slovenskou republiku. Během své předchozí profesní dráhy pracovala rovněž ve společnostech WordPerfect, Novell, Oracle, Microsoft, IBM, a to vždy v roli manažera se zodpovědností za prodej a hlavně za práci týmu.

Markéta Bauerová je vdaná a má jednoho syna. Ve volném čase ráda tráví čas s rodinou, její zálibou je aktivní sport, cestování a kultura.

IBA CZ

Aleš Hojka

Novým generálním ředitelem IBA CZ se stal Aleš Hojka. Ve funkci CEO společnosti vystřídal Luboše Brzobohatého, který z IBA CZ odešel po více než deseti letech.

Aleš Hojka působí v IBA CZ od roku 2009. Nastoupil na pozici ECM manažera s cílem vybudovat v IBA CZ kompetence v této oblasti. Následně zastával pozici Business Development manažera a stal se členem top managementu.

V předchozích pěti letech jsem měl možnost nabrat zkušenosti v ECM sektoru a při řízení strategických procesů firmy. Těchto cenných a praktických zkušeností si nesmírně vážím, neboť mi pomohly nahlédnout na chod firmy zevnitř. V mé pozici generálního ředitele je bezesporu využiji,” řekl Aleš Hojka, generální ředitel IBA CZ.

Před nástupem do IBA CZ pracoval Aleš Hojka v několika nadnárodních společnostech na konzultačních a manažerských pozicích.

ING pojišťovna

Helena Lazosová

Novou Chief Marketing and Product Development Officer ING Pojišťovny ČR a SR bude od 1. prosince 2013 Helena Lazosová. Na své pozici bude mít na starost operativní i strategický marketing, vývoj a řízení produktů životního pojištění včetně cenotvorby a průzkumů trhu, a to jak v Česku, tak i a na Slovensku. V tuzemsku bude navíc vést i produktové řízení penzí. Helena Lazosová má s managementem v oblasti pojišťovnictví mnohaleté zkušenosti, v oboru působí již 14 let. Do ING Pojišťovny nastoupila v únoru letošního roku a dosud působila na pozici Head of Product Management and Pricing.

Helena Lazosová vystudovala Finanční a pojistnou matematiku na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy. Svou kariéru zahájila v České pojišťovně, kde setrvala 12 let a kde se v roce 2005 stala i členkou představenstva Penzijního fondu. V roce 2010 se přesunula do ČSOB pojišťovny, kde působila jako ředitelka kontrolingu a účetnictví. Helena Lazosová se téměř od počátku své profesní dráhy zaměřovala na oblast životního pojištění.

Jsem velmi ráda, že jsme dostala tuto příležitost, a tuto novou pozici vnímám jako další velkou výzvu. Mým cílem je i nadále posilovat v naší společnosti proklientsky orientovaný přístup, který je pro veškeré naše aktivity klíčový. Od něho se odvíjí samozřejmě nejen marketing, ale především vývoj našich produktů,“ komentuje svůj profesní posun Helena Lazosová.

Mezi Heleniny zájmy patří především cestování, literatura a ve volném čase se věnuje také rekonstrukci domu a zahradní architektuře. Helena mluví plynně anglicky a řecky.

OKIN FACILITY

Petr Gráf

Přední poskytovatel služeb facility managementu OKIN FACILITY posiluje oddělení marketingu. Na nové pozice přicházejí Petr Gráf, Pavel Mueller a David Rýpal. Nová personální struktura výrazněji akcentuje práci na strategických projektech, podporujících ambiciózní vizi firmy OKIN FACILITY – stát se lídrem v oblasti integrovaného facility managementu v regionu střední a východní Evropy.

OKIN FACILITY a stejně tak i další značky skupiny OKIN GROUP se neustále vyvíjí. I proto jsme se v poslední době zaměřili na modernizaci jejich vizuality. Věřím, že díky moderní a konzistentní komunikaci se nám podaří posílit pozici a image firmy na všech trzích, kde působí,“ uvádí brand manažer David Rýpal.

Pavel Mueller

Na nové pozici bude zodpovědný za strategické řízení značek v rámci společnosti, včetně supervize nad dodržováním corporate identity. David Rýpal dosud ve firmě působil jako specialista marketingu.

Na nové pozice produktových manažerů přicházejí Petr Gráf (soft services) a Pavel Mueller (hard services). Mezi jejich hlavní činnosti patří realizace trade marketingových aktivit primárně s ohledem na podporu implementace nových inovativních služeb a expertní podpora obchodního týmu.

Petr Gráf ve společnosti OKIN FACILITY působí již od roku 2007 a na nové místo přichází z pozice manažera ekonomiky provozu. Ve firmě se dosud podílel především na obchodní a realizační fázi projektů v oblasti úklidových služeb.

David Rýpal

Chci zúročit své dosavadní zkušenosti a nadále strategicky rozvíjet segment podpůrných a administrativních služeb, tzv. ‚soft services‘. Velkou výzvou bude také podpora inovací a práce na mezinárodních projektech v rámci členství v alianci ECSynergy. Toto unikátní partnerství totiž umožňuje skupině čerpat know-how z velkých mezinárodních projektů a úspěšná řešení implementovat ve spolupráci se svými zákazníky,“ říká Petr Gráf.

Pavel Mueller ve společnosti pracuje již šest let. Na nové pozici se bude věnovat rozvoji strategického segmentu OKIN FACILITY – technickým službám (hard services). „Rád bych dosáhl posílení pozice OKIN FACILITY jako leadera na trhu v oblasti technické správy a péče o stroje a výrobní zařízení,“ popisuje své cíle nový produktový manažer Pavel Mueller.

RITCHY

Zdeněk Klofáč

Novým generálním ředitelem společnosti RITCHY, předního výrobce elektronických cigaret a náplní do elektronických cigaret, tzv. e-liquidů, se stal Zdeněk Klofáč. Ten má v nové roli za úkol maximalizovat potenciál dynamicky se rozvíjející společnosti. RITCHY nyní velmi intenzivně buduje síť obchodních partnerů především na evropském trhu. Úkolem Zdeňka Klofáče bude rovněž budovat prémiovou značku LIQUA v podmínkách nekonsolidovaného trhu.

Zdeněk Klofáč má bohaté mezinárodní zkušenosti z rozličných top manažerských pozic korporátní sféry. Svou kariéru zahájil v British American Tobacco (BAT), ve které strávil šest let mimo jiné na pozici šéfa distribuce a marketingu pro český a slovenský trh. V minulosti pracoval také například jako generální ředitel ve společnosti Sara Lee Branded Apparel, kde byl zodpovědný za region CEE (Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko a Rumunsko). Během tohoto působení úspěšně uvedl na český trh módní značky jako – např. Bellinda, Wonderbra či DIM. Své zkušenosti poté uplatnil při budování franšízové sítě shopů firmy SWAROVSKI na území východní Evropy, Afriky, Ruska a Turecka.

,,Elektronické cigarety jsou dnes úplně novým směrem a alternativou ke klasickému kouření. Je to budoucnost oboru, ve kterém jsem začínal. Budoucnost, jež dává více svobody našim zákazníkům, i proto má naše firma v logu ,,Freedom in Your Hand“. Vždy jsem se snažil neustále se někam posouvat a neskončit u svých úspěchů z minulosti. Proto se i v tomto případě budu snažit posílit a posunout značky RITCHY a LIQUA nejen na evropském trhu,“ komentuje svoji novou pozici Zdeněk Klofáč.

Klofáč vystudoval Technickou Universitu v Liberci se zaměřením na spotřební průmysl. Je ženatý a mezi jeho záliby patří rodina a golf. Mluví plynně anglicky a rusky.

Safetica Technologies

Jan Bauman

Pozici obchodního ředitele pro český a slovenský trh ve společnosti Safetica Technologies nově zastává Jan Bauman. V této funkci bude zodpovědný za přípravu a vedení komplexní strategie prodeje a rozvoj obchodních příležitostí v obou zemích.

Jan Bauman má mnohaleté zkušenosti z různých manažerských pozic v telekomunikačních firmách v České republice i v zahraničí. Posledních šest let pracoval ve společnosti NextiraOne Czech, kde začínal jako Sales Manager a poté zastával pozici Business Development Manager. Během svého působení opakovaně překračoval vytyčené cíle u svěřených klientů (Česká spořitelna, Volksbank, České Radiokumunikace). Dříve působil na pozici ředitele prodeje a marketingu ve společnosti Tyco Electronics. Svoji obchodní kariéru zahájil ve společnosti Azlan v roce 1995, kde pracoval v pozicích Sales Manager, Country Manager a Sales Director. Ve společnosti zvýšil objemy prodeje nových produktů desetinásobně.
„Společnost Safetica Technologies je mladá a dravá firma, která nabízí špičkové produkty v oblasti ochrany před ztrátou dat. Toto spojení je pro mne velkou výzvou a motivací přispět svými zkušenostmi k jejímu dalšímu rozvoji,“ řekl Jan Bauman.
„Posílením našeho prodejního týmu v Čechách a na Slovensku chceme dát jasný signál, že i přes mezinárodní expanzi je pro nás domácí trh důležitý. Honza má v oblasti prodeje mnohaleté zkušenosti a moji plnou důvěru,“ komentoval Jakub Mahdal, ředitel společnosti Safetica Technologies.

Jan Bauman vystudoval elektrotechnickou vyšší odbornou školu v Kutné Hoře se zaměřením na automatizaci a počítačovou techniku. Je ženatý, má syna a dceru a mezi jeho záliby patří rodina, psychologie, marketing a sport.

UPC Česká Republika

Frans-Willem de Kloet

Frans-Willem de Kloet, dosavadní ředitel Business Services v Liberty Global bude s účinností od 1. ledna 2014 jmenován generálním ředitelem UPC Česká republika a bude tak odpovědný za vedení a provoz největšího kabelového operátora v ČR. Na této pozici nahradí Václava Bartoně, který se rozhodl ukončit svou profesní kariéru a věnovat se své rodině a zálibám.

Na dosavadní pozici ředitele Business Services byl Frans-Willem de Kloet odpovědný za celý segment B2B (Business-to-Business) skupiny Liberty Global v Evropě. Tento segment poskytuje podnikatelům ve dvanácti evropských zemích moderní hlasové, datové a internetové služby, hosting a velkoobchodní služby. Frans-Willem má 20letou zkušenost z mezinárodního IT a telekomunikačního sektoru. Před svým nástupem do Liberty Global pracoval pro Hewlett Packard, kde byl odpovědný za oblast telekomunikací, médií, sekci zábavního průmyslu a finanční služby pro holandský trh. Jeho pracovní kariéra začala v KPN a v letech 1995 až 2008 byl oblastním ředitelem sekce Global Accounts v MCI/Verizon.

Václav Bartoň nastoupil na pozici generálního ředitel UPC Česká republika v roce 2002 a zastával několik pozic v rámci skupiny UIH. „Jsem hrdý na tým, který se mi podařilo za ta léta v České republice vytvořit a jsem rád, že ho zanechávám tak erudovanému manažerovi, jakým Frans-Willem bezesporu je. Přeji mu hodně úspěchů,“ říká ke změně odcházející generální ředitel Václav Bartoň.

V prvé řadě bych chtěl poděkovat Václavovi za jeho úspěšné vedení naší pobočky v České republice a upevnění jejího postavení na tamějším trhu. Plně respektuji jeho rozhodnutí ukončit svou více než 20letou kariéru v sektoru a dlouholetou obětavou práci pro naši skupinu. Přeji mu vše nejlepší,“ říká výkonný viceprezident European Broadband Operations Liberty Global Diederik Karsten. „S Frans-Willemem de Kloet získáváme velmi zkušeného nástupce znalého prostředí Liberty Global. Jeho zkušenosti pomohou UPC Česká republika mimo jiné dále rozvinout B2B segment, který se stal v roce 2011 po akvizici společnosti Sloan Park její důležitou součástí. UPC Česká republika provozuje rozsáhlou optickou síť, která propojila dříve oddělené regionální sítě a vytvořila národní síť pokrývající 90 % země s propojením do sousedních zemí a několika moderními datovými centry. Jsem přesvědčen, že Frans-Willem naváže na dosavadní růst a dovede českou pobočku do další fáze s využitím nových příležitostí a s výhodou zázemí Liberty Global,“ dodává Diederik Karsten.

Exit mobile version