Lidé ve firmách: Martin Vinš marketingovým manažerem Effectix.com a další novinky

V rubrice „Lidé ve firmách“ vám přinášíme nejžhavější informace o personálních změnách ve významných společnostech. Tentokrát přinášíme novinky ze společností Allegro, Deloitte, Effectix a Slevomat.
Allegro

Jiří Švec

Novým technickým ředitelem segmentu E-shop platforms, patřící do společnosti Allegro Group, se stává Mgr. Jiří Švec. V této roli bude zodpovědný především za vývoj a technické řešení projektů pro země střední a východní Evropy.

V České republice patří Allegro Group mezi nejvýznamnější poskytovatele e-shopových řešení a e-business aplikací, dodávaných pod značkou Netdirect.

V kompetenci segmentu E-shop platforms je vývoj jednotné platformy hostující e-shopy v ČR, na Slovensku, v Rusku, na Ukrajině, v Kazachstánu, v Litvě a Bulharsku. Hlavním cílem Jiřího Švece je vytvoření silného vývojového centra a moderního hostingového řešení, které zajistí kontinuální rozvoj a kvalitní služby pro e-shopy a umožní skupině Allegro Group vstup na další evropské trhy.

Jiří Švec absolvoval Masarykovu Univerzitu, Fakultu informatiky. Ve svém oboru získal řadu zkušeností, mimo jiné působil deset let na vedoucích pozicích SW společností, jako jsou AVG Technologies CZ, Y Soft corporation nebo NetSuite.

Deloitte

Pavel Šiška

Na pozici partnera v oddělení podnikového poradenství společnosti Deloitte byl jmenován Pavel Šiška. Se svým týmem bude mít na starost poskytování služeb klientům z řad finančních institucí v České republice.

Pavel Šiška má za sebou celou řadu znalostí a zkušeností z odvětví finančních služeb (FSI). Před příchodem do Deloitte pracoval více než 12 let ve společnosti IBM, kde byl od roku 2004 na pozici obchodního ředitele pro finanční sektor, následně obchodním ředitelem pro celou Českou republiku a nakonec finančním ředitelem IBM pro region střední Evropy. Ještě před IBM pracoval v Commerzbank AG nebo BNP-Dresdner Bank CZ (dnes LBBW Bank CZ). Má za sebou také vlastní podnikatelské zkušenosti, kdy jako spolumajitel vedl poradenskou firmu.

Je absolventem VUT Brno. Ve volném čase rád běhá v přírodě nebo se věnuje golfu.

Effectix

Martin Vinš

Martin Vinš, který ve společnosti Effectix.com doposud zastával pozici manažera konzultantů, přechází na pozici marketingového manažera. V předchozí roli Martin Vinš působil čtyři roky a získal tak řadu cenných praktických zkušenosti o fungování firmy.

Martin Vinš je od srpna 2013 nově zodpovědný za marketingové aktivity Effectix.com, aktivně se bude podílet na vytvoření a udržování jak marketingové, tak PR a produktové strategie. Výraznou měrou se také bude podílet na naplnění celkové strategie a růstu společnosti a podléhá přímo výkonnému řediteli.

Čtyři roky vedení konzultantů my daly cenné praktické zkušenosti z fungování firmy i potřeb zákazníků,“ komentuje změnu Martin Vinš. „Budou se velmi hodit v rámci změn, kterými Effectix.com prochází v dalším významném období růstu“.
Martina Vinše, nového marketingového manažera společnosti Effectix.com najdete na Twitteru (@MartinVins1), vlastním blogu (www.martinvins.cz), LinkedIn (cz.linkedin.com/in/martinvins) či Google+ (+Martin Vinš). Sám sebe označuje za „zapáleného SEO šamana“ a můžete to vidět zejména na Twitteru, kde Martin pravidelně zveřejňuje užitečné informace a tipy.

Před působením v Effectix.com jste Martina mohli potkat coby SEO konzultanta na volné noze, administrátora katalogu Centrum.cz či Sales Executive pro SME v Centrum Holdings. Martin studoval ekonomiku, sociologii, historii a antropologii na Karlově univerzitě v Praze.

Slevomat

Jan Koutný

Nejnovější posilou managementu slevového portálu Slevomat je Jan Koutný, který nastoupil na nově vytvořenou pozici ředitele e-commerce. Cílem Jana Koutného je ve Slevomatu pokračovat v rozšiřování nabídky v sekci Zboží a dostat Slevomat mezi přední prodejce zboží na českém internetu.

Jan Koutný je absolventem Fakulty sociálních věd fakulty Univerzity Karlovy, kde vystudoval obor Sociologie. Kariéru započal v roce 2000 v agentuře MEMRB, kde působil jako account manager. V roce 2003 nastoupil do Tesco Stores CR, kde do září 2010 zastával pozici Site Research Manager. Na tomto postu vytvořil komplexní expanzní strategii Tesca pro českou a slovenskou republiku. Mezi lety 2005 a 2009 vzrostl počet prodejních ploch Tesco dvojnásobně. Poslední tři roky působil v Tesco Stores CR jako e-commerce manager, kde vybudoval iTesco – prodej potravin přes internet.

Slevomat je silným internetovým hráčem s velkým potenciálem, a to především díky široké základně zákazníků a dobrému jménu. Mým cílem je dostat Slevomat během příštího roku mezi nejvýznamnější a největší prodejce zboží na českém internetu. Nabídku zboží budu rozšiřovat o exkluzivní a inspirativní zboží za příznivé ceny. Tady vidím budoucnost zboží na Slevomatu ,“ říká Jan Koutný.

Exit mobile version