Lidé ve firmách: Novým obchodním ředitelem projektu DameJidlo.cz Aleš Ryp a další novinky

V rubrice „Lidé ve firmách“ vám přinášíme nejžhavější informace o personálních změnách ve významných společnostech. Tentokrát přinášíme novinky ze společností ANECT, ARBES Technologies, CANON, COMPLETE CZ a DameJidlo.cz.
ANECT

Jiří Venhoda

Na pozici ředitele sekce ALUCID® ve společnosti ANECT dne 1. května 2013 nastoupil Jiří Venhoda. Jeho hlavním úkolem je vybudovat úspěšnou obchodní síť, která bude jedinečný český autentizační produkt úspěšně nabízet nejen v ČR ale především v zahraničí.

Jiří nás přesvědčil, že bude pro vedení naší společnosti přínosem, a věříme, že jeho dosavadní zkušenosti nám pomohou vytvořit z ALUCIDu, za pomoci celého týmu, mezinárodně úspěšný produkt na světovém trhu autentizačních technologií,“ uvedl Miroslav Řihák, předseda představenstva společnosti ANECT.

Jiří Venhoda působil dříve v oblasti IT a poradenství pro vrcholový management. Tři roky pracoval v Accenture jako konzultant v sektoru finančních služeb, v uplynulých pěti letech působil ve společnosti McKinsey & Company, kde jako manažer sloužil klientům především v bankovním a telekomunikačním sektoru v mnoha zemích Evropy. Jiří vystudoval obor Kybernetika, automatizace a měření na Fakultě elektrotechniky VUT v Brně, během studií absolvoval výzkumné a studijní stáže ve Finsku a Izraeli. Ve volném čase rád cestuje, chodí po horách, věnuje se fotografii a rád hraje kulečník.

ARBES Technologies

Jan Denemark

Generálním ředitelem společnosti ARBES Technologies, předního evropského dodavatele softwarových řešení pro bankovnictví a finančnictví, se stal Jan Denemark, který dosud úspěšně vedl divizi ECM/BPM zabývající se systémy pro zpracování obsahu a automatizaci obchodních procesů. Na postu generálního ředitele vystřídal Zdeňka Pilze. V roli ředitele divize ECM/BPM ho nahradí Vojtěch Havránek, který ve společnosti ARBES Technologies působí již od loňského roku.

Cílem Jana Denemarka v pozici generálního ředitele je především inovace a rozvoj stávajících a nových produktů a služeb a vytvoření ucelené nabídky pro tuzemský i zahraniční trh. „Softwarová řešení ARBES jsou již dnes implementovaná napříč několika světovými kontinenty a očekávání od našich klientů nás vedou k rozšiřování našich služeb a produktů s cílem významnějšího pokrytí potřeb a požadavků finančních institucí. Chceme být první volbou v oblasti ICT partnerství finančních institucí a nabídnout našim klientům ucelená a komplexní řešení, profesionální služby a poradenství. Jestli uvažujete o založení banky, výměně core banking systému nebo přechodu k SOA architektuře, ARBES je tím správným partnerem,“ uvedl nový generální ředitel společnosti ARBES Technologies, Jan Denemark.

Jan Denemark nastoupil do společnosti ARBES Technologies v roce 2012, kdy založil novou divizi ECM/BPM. Ta za rok své existence obhájila svou pozici a zrealizovala několik významných projektů. Před příchodem do společnosti ARBES Technologies působil Jan Denemark ve vedení společností Sinte a Creditinfo Solutions či jako Developement Manager v Poštové bance nebo šéf vertikály pro finanční instituce v regionu CEE ve společnosti CSC. Disponuje tedy značnými zkušenostmi z IT a finančního segmentu, na který společnost ARBES Technologies primárně cílí.

Jan Denemark vystudoval obor Informační technologie na Vysoké škole ekonomické v Praze. Je ženatý a má čtyři děti.

Vojtěch Havránek

Novým ředitelem divize ECM/BPM, která se zabývá službami v oblasti zpracování obsahu a automatizace obchodních procesů ve společnosti ARBES Technologies se stal Vojtěch Havránek. Řešení ARBES ECM/BPM jsou postavena na vyspělé a osvědčené platformě EMC Documentum, která pro své vynikající vlastnosti a vysokou spolehlivost patří k vyhledávaným technologiím v bankovním i nebankovním světě.

Vojtěch Havránek vystudoval Fakultu informačních technologií Vysokého učení technického v Brně a v rámci své profesní kariéry získal řadu zkušeností z oblasti finančních institucí i informačních technologií. Již během vysokoškolských studií působil ve společnosti Elmont Brno Engineering, kde byl na pozici IT manažera zodpovědný za IT infrastrukturu a strategii jejího rozvoje. Dva roky strávil ve společnosti Ness Czech nejdříve jako konzultant zabývající se především integrací MS a EMC platforem, později jako produktový manažer, tři roky pak ve společnosti CSC Computer Sciences. Před příchodem do společnosti ARBES Technologies sbíral zkušenosti i ve finančním sektoru, a sice ve společnosti Equa Bank, kde měl na starosti technologickou architekturu business procesů a vedení týmu ECM a BPM.

Nejen finanční instituce, ale i komerční podniky a organizace veřejné správy dnes často řeší problémy se zpracováním, řízením a archivací nejen dokumentů, ale firemního obsahu obecně. Protože komunikace se zákazníky se z důvodů vyšší efektivity stále více posouvá z tištěné formy do formy elektronické, vznikají nové nároky na rychlost komunikace, ukládání všech zpráv, digitalizaci příchozího obsahu, jeho archivaci a zabezpečení ve všech směrech tak, aby k citlivým informacím měli jen autorizované osoby a společnost byla chráněna v případě ztráty či úniku těchto dat, optimálně pak s využitím biometrických prvků“ uvedl Vojtěch Havránek a dodal: „Naše řešení ARBES ECM usnadní přechod společnosti k bezpapírové kanceláři a jednotnému zabezpečenému úložišti obsahu a pomůže tak snížit náklady společnosti a zvýšit efektivitu při práci s obsahem a komunikací se zákazníky.

Vojtěch Havránek je ženatý, má jednu dceru a mezi jeho koníčky patří rodina, sport a cestování.

CANON

Ladislav Paleček

Vzhledem k právě probíhajícímu integračnímu procesu společnosti Canon s Océ, který bude v Čechách a na Slovensku dovršen právním spojením obou společností k 30. červnu 2013, byl jmenován Ladislav Paleček Managing Directorem Canon CZ & Canon Slovakia.

Cílem plné integrace obou společností je vytvořit v jednotlivých státech a celé Evropě sjednocenou a efektivní společnost. Spojením předností Canon a Océ bude nově vytvořena komplexní nabídka profesionálních tiskových technologií pro stávající i nové zákazníky, tak i lepší základy pro vyšší ziskovost a zvyšování tržeb v budoucnosti.

Tam kde dnes pracují dvě samostatné společnosti, vznikne společnost nová, opírající se o silné stránky Canon i Océ a obě společnosti v ní budou mít své jasné místo.

Od oznámení integrace jsme ušli velký kus cesty, kterou považuji za velmi úspěšnou právě díky naší vzájemné spolupráci. Děkuji všem za snahu a píli při plnění vytyčených cílů – za skvělou dosavadní práci. Věřím, že se nám společně bude dařit i v nové etapě společnosti Canon, kdy s kolegy z Océ budeme moci jako tým nabídnout našim zákazníkům komplexnější služby než dříve.“ řekl Ladislav Paleček, Managing Direktor Canon CZ & Canon Slovakia.

COMPLETE CZ

Ivan Karas

Nejnovějším členem vedení společnosti COMPLETE CZ se stal Ivan Karas, který byl s platností od 15. května 2013 jmenován na pozici obchodního ředitele.

Ivan Karas se pohybuje v oboru vytápění, klimatizace a vzduchotechniky šestým rokem. Před nástupem do společnosti COMPLETE CZ působil jako obchodní ředitel divize TZB ve společnosti CIUR a.s., kde vedl obchodní tým operující na trzích v České republice a na Slovensku, vymýšlel marketingovou strategii a staral se o klíčové zákazníky. V rámci své profesní kariéry získal také řadu zkušeností z auditorské a poradenské oblasti v české pobočce renomované mezinárodní poradenské sítě KPMG, kde zodpovídal za finanční a procesní audit se specializací na zakázky z oblasti software compliance auditu.

COMPLETE CZ je po deseti letech své existence silná a stabilní společnost, desetileté výročí ale zároveň také působí jako značná výzva k tomu posunout byznys společnosti na novou úroveň,“ popisuje své cíle ve společnosti Ivan Karas.

Ivan Karas vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy v Praze, obor Fyzika povrchů a ionizovaných prostředí, hovoří plynně anglicky a maďarsky, je ženatý, má dvě děti a mezi jeho koníčky patří matematika, fyzika, informatika, finance, squash, fotbal.

DameJidlo.cz

Aleš Ryp

Aleš Ryp se stal obchodním ředitelem projektu DameJidlo.cz. Před nástupem do DameJidlo.cz pracoval jako obchodní manažer pro Moravu ve slevovém serveru Slevomat. Na novém postu v DameJidlo.cz chce výrazně navýšit počet rozvážejících restaurací v ČR i na Slovensku a posílit obchodní činnost v rámci obou zemí.

Aleš Ryp po revoluci sbíral zkušenosti v obchodě v Německu, do České republiky se vrátil v roce 1993. Od roku 1995 pak pracoval v pojišťovně právní ochrany D.A.S., kde se z pozice regionálního manažera brněnské pobočky postupně vypracoval do pozice vedoucího obchodu v regionu Morava. Jeho další kroky v pojišťovně D.A.S. vedly v roce 2001 do dozorčí rady a v letech 2004 a 2008 působil jako ředitel obchodu pro Českou republiku.

V roce 2008 začal Ryp spolupracovat se společností Miton na obchodních projektech a koučingu obchodníků. V Mitonu se podílel na projektech Hotel.cz a Admarket.cz. V únoru 2011 nastoupil do slevového portálu Slevomat, kde našel společnou řeč s Tomášem Čuprem. Zpočátku působil jako obchodní ředitel, v této pozici Aleš Ryp ve Slevomatu vybudoval základ obchodního oddělení a podílel se na zvyšování marže. Od srpna 2011 se ujal pozice regionálního manažera pro Českou republiku, kde bylo jeho cílem rozšířit nabídku Slevomatu o slevové akce z regionů.

Mým cílem je posílit a stabilizovat obchodní tým, který významným způsobem bude rozšiřovat počet spolupracujících restaurací s DameJidlo.cz. Důležité je další rozšiřování počtu spolupracujících restaurací v krajských a okresních městech,“ popisuje svou vizi Ryp a dodává: „Výzva, kterou jsem přijal, je mít na konci roku osm set spolupracujících restaurací v České republice a sto na Slovensku, kam nyní DameJidlo.cz expanduje.

Exit mobile version