Lidé ve firmách: Růžena Barešová Business Development Managerem ve společnosti Adastra a další novinky

V rubrice „Lidé ve firmách“ pravidelně přinášíme nejžhavější informace o personálních změnách ve významných společnostech. Tentokrát přicházíme s novinkami ze společností Adastra, CCV Informační systémy, COMFOR, iÚčto a TP-LINK.
Adastra

Růžena Barešová

Mezinárodní konzultační a softwarová společnost Adastra přivítala nového člena týmu. Na pozici Business Development Manager nastoupila Růžena Barešová, která má více než 10leté zkušenosti z působení v mezinárodních IT firmách. V této pozici bude mít za úkol identifikování nových obchodních příležitostí na trhu a zároveň zastřešení marketingového oddělení.

„Po více než 10 letech v korporacích jsem se rozhodla pro změnu. Adastra pro mě vždy byla synonymem mladé, dynamické a vysoce profesionální společnosti a tak jsem se rozhodla přijmout tuto pracovní výzvu. V rámci mého obchodního působení tak vidím přirozenou cestu, jak zúročit své znalosti, kontakty i zkušenosti z IT,“ uvádí Růžena Barešová, Business Development Manager společnosti Adastra.

Ve svém volném čase Růžena Barešová sportuje, cestuje a zbytek volného času tráví s rodinou a přáteli. V osobním i profesním životě se Růžena snaží být vždy pozitivní a má ráda výzvy.

CCV Informační systémy

Ladislav Chovítek

Společnost CCV Informační systémy, která na tuzemském trhu patří mezi největší poskytovatele elektronické výměny obchodních dokladů (EDI), jmenovala Ladislava Chovítka na pozici marketingového manažera divize eBusiness. Bude zde zodpovědný zejména za vyhledávání nových příležitostí pro služby clearingového centra ORION EDI.

Elektronická výměna obchodních dokladů (EDI) zažívá v poslední době takový rozvoj, že se o ní začínají zajímat i společnosti z dosud méně penetrovaných oborů. Jako tuzemský lídr mezi poskytovateli EDI služeb si uvědomujeme vyšší potřebu vzdělávat tyto nové uživatele k efektivním způsobům nakládání s elektronickými dokumenty, proto jsme se rozhodli dále posílit i náš marketingový tým,“ komentuje změny David Reichel, ředitel divize eBusiness společnosti CCV Informační systémy, a dodává: „Pevně věřím, že se Ladislav Chovítek zasadí o další růst služeb našeho konsolidačního centra Orion pro elektronickou výměnu dokladů, které každodenně slouží tisícům obchodujících protistran.

Ladislav Chovítek má za sebou pestrou praxi z oblasti marketingu. Ve funkci nahrazuje Václava Kameníčka, který přešel na post ředitele divize Inovace a mobilní řešení. Před příchodem do CCV Informační systémy působil Chovítek na marketingových pozicích ve firmách ReachLocal, Moravia Propag, AG FOODS či Red Bull. Vystudoval podnikové hospodářství na Ekonomicko-správní fakultě Masarykově univerzity v Brně. Je ženatý a ve svém volném čase se zajímá zejména o grafiku, cestování a sport.

COMFOR

Pavel Gregor

COMFOR, největší specializovaná síť IT prodejen v regionu, oznámila vznik nového produktově marketingového týmu a personální změny v řídicích pozicích, ke kterým dojde s účinností od 1. listopadu 2014.

Na pozici vedoucího nákupu přichází Pavel Gregor, který byl doposud jedním z regionálních manažerů pečujících o moravské prodejny COMFOR. Stává se nejen vedoucím nově vzniklého týmu, ale bude i jedním z produktových manažerů. Dalšími produktovými manažery budou David Plešinger a Vladimír Šubrt.

Manažerem zodpovědným za fungování franšízové sítě COMFOR a vybrané projekty bude David Plešinger. Do manažerského týmu COMFOR STORES přechází z AT Computers, odkud fungování partnerské části sítě COMFOR již zajišťoval.

Celý nově vzniklý tým COMFOR STORES, a.s., bude zastřešovat veškeré produktové a marketingové aktivity prodejní sítě COMFOR, která má 14 prodejen v obchodních centrech a celkem přes 200 prodejen v ČR a 100 na Slovensku. Slovensko bude prozatím nadále spadat pod AT Computers, a.s. Představenstvo firmy zůstává beze změny.

Úkolem nově vybudovaného týmu je další zvýšení atraktivity nabízených produktů, zejména COMFOR Trháků, rozšíření sortimentu o moderní IT produkty a lepší využití potenciálu celé prodejní sítě COMFOR ve prospěch zákazníka i prodejen samotných,“ uvedl Martin Wanke, člen představenstva COMFOR STORES, a.s.

iÚčto

Petra Vamberová

Novou ředitelkou společnosti Direct Accounting s.r.o., která provozuje projekt cloudového účetnictví iÚčto, se stala Petra Vamberová. V pozici nahrazuje Evu Vašíkovou, která stála u zrodu celého projektu.

Naším hlavním cílem je rozvoj aplikace dle individuálních požadavků a potřeb klientů a také rozšiřování komplexních účetních služeb, které klientům nabízíme,“ uvádí Petra Vamberová, která se před příchodem do Direct Accounting s.r.o. věnovala finanční správě a účetnictví. Dosavadní ředitelka Eva Vašíková se nadále bude soustředit na vývoj aplikace.

TP-LINK
Společnost TP-LINK, celosvětový dodavatel domácích a SOHO síťových produktů, posílila v průběhu podzimu svůj tuzemský tým o Milana Janouška, který bude působit na pozici Technical support engineer. Mezi jeho kompetence bude kromě obhospodařování VIP zákazníků v segmentu SMB patřit také tvorba návrhů pokročilejší síťové infrastruktury a řešení případných technických problémů.

Milan Janoušek pro tým společnosti TP-LINK v České republice znamená významnou posilu v oblasti architektury síťové infrastruktury. Díky svým bohatým zkušenostem si poradí i s náročnými nestandardními úkoly. Věříme, že může nabídnout našim obchodním partnerům skutečně zajímavou přidanou hodnotu,“ okomentoval nového člena týmu Tomáš Mathauser, Key Account Manager for SMB CZ & SK ve společnosti TP-LINK.

Exit mobile version