Lidé ve firmách: Samuel Huba finančním manažerem Effectix.com a další novinky

V rubrice „Lidé ve firmách“ vám přinášíme nejžhavější informace o personálních změnách ve významných společnostech. Tentokrát přinášíme nejnovější zprávy ze společností Altron Business Solutions, D-Link, Effectix.com, Safina a Shoptet.cz.
Altron Business Solutions

Zbyněk Juřena

Společnost Altron Business Solutions, dnes oznámila, že jmenovala pana Zbyňka Juřenu do funkce obchodního ředitele. V rámci této nové funkce bude mít Zbyněk Juřena na starost definici obchodní strategie a řízení obchodního týmu společnosti Altron Business Solutions v rámci skupiny Altron.

Před nástupem do Altron Business Solutions působil Zbyněk Juřena přes 6 let na různých vedoucích pozicích ve společnosti Kapsch. Působil mimo jiné na pozici generálního ředitele Kapsch Slovensko. Dále zastával funkci provozního ředitele, obchodního ředitele a vedoucího obchodní podpory ve firmě Kapsch BusinessCom. Ještě před tím pracoval na manažerských a poradenských pozicích ve společnostech Getronics, Wang Global, Olivetti Solutions, Expert & Partner Engineering a Nová Huť Ostrava.

V současné době pokračuje jen velmi pozvolné oživování globální ekonomiky a tato skutečnost nadále hluboce ovlivňuje ICT průmysl. V době, kdy se stále potýkáme se seškrtanými rozpočty, roste poptávka po dynamicky škálovatelných ICT službách. Na daný trend reaguje rozšiřováním portfolia i skupina Altron. Zaznamenáváme nárůst poptávky ve všech oblastech. Proto jsme velmi rádi, že náš tým rozšířil Zbyněk Juřena. Nacházíme v něm odborníka, který má přes 20 let zkušeností v IT oboru a věříme, že nám pomůže v rozvoji poskytování kvalitních služeb našim zákazníkům stávajícím, ale i při získávání nových,“ říká Milivoj Uzelac, CEO skupiny Altron.

Zbyněk Juřena vystudoval Fakultu strojní a elektrotechnickou na Vysoké škole báňské v Ostravě. Získal titul MBA na Univerzitě Jana Amose Komenského v Praze. Mluví anglicky, polsky, rusky a slovensky. Je ženatý a má dvě děti. Ve volném čase se rád věnuje sportu, především lyžování a golfu.

D-Link

Norbert Ebinger

Společnost D-Link, lídr v oblasti síťových řešení, oznamuje personální změny ve vedení společnosti pro Českou republiku a Slovensko. Jejich důvodem je neustálý vývoj trhu a s tím i narůstající požadavky na zvyšování efektivity. Odpovědnost za vedení české a slovenské pobočky přebral Norbert Ebinger, který tak rozšiřuje své dosavadní působení na pozici Country managera D-Linku pro Maďarsko. S jeho nástupem dochází rovněž k reorganizaci technických, obchodních a marketingových kapacit za účelem dosažení synergie a efektivity napříč všemi třemi zeměmi. Společnost tak očekává zvýšení své efektivity na těchto trzích, nové impulzy a další nárůst výsledků dosahovaných v České republice a na Slovensku.

Do vedení českého a slovenského zastoupení byl Norbert Ebinger jmenován s ohledem na jeho současný úspěch v pozici Country Managera pro Maďarsko. „Rádi bychom na českém a slovenském trhu podnikli stejné obchodní a marketingové kroky, jaké se nám osvědčily v Maďarsku. Půjde o různé změny v partnerské struktuře napříč všemi segmenty – etailem, retailem, resellerskou sítí i oblastí telco operátorů. Cílem je stát se opět jedničkou těchto trhů, protože pevně věříme, že D-Link pro to má potenciál,“ dodává Norbert Ebinger.

Norbert Ebinger je absolventem oboru elektrotechnika na Technické Univerzitě v Budapešti. Po ukončení vzdělání vedl budapešťskou pobočku společnosti Zyxel, která spravovala zastoupení pro 10 zemí v regionu. V červnu 2012 byl jmenován Country Managerem D-Linku v Maďarsku. Na této pozici se mu podařilo dovést D-Link na pozici lídra maďarského trhu, a to v B2B i B2C segmentu.

Veronika Mandíková

Od října 2013 přebírá odpovědnost za českou oblastu etailu, retailu a resellerské sítě Veronika Mandíková, která nastoupila na pozici Sales Manager Multi Channel. V minulosti úspěšně působila ve společnostech Logitech a Dell a nyní, po ukončení mateřské dovolené, začíná pracovat na dalším úspěchu D-Linku.

Veronika Mandíková je absolventkou Vysoké školy ekonomické v Praze. Již během studia začala pracovat ve společnosti Dell Computer s.r.o., kde strávila 7 let, z nichž posledních 5 let na pozici Marketing Communication Manager. V roce 2007 nastoupila do společnosti Logitech s.r.o. na pozici Marketingového a PR manažera se zodpovědností za ČR, SR a Moldavii. Od roku 2009 se zodpovědností za ČR, SR, Maďarsko a Pobaltské republiky (Litvu, Lotyšsko a Estonsko). V současné době se vrací po mateřské dovolené do společnosti D-Link na pozici Sales Manager Multi Channel. Jejím největším koníčkem je rodina a sport, basketball především.

Effectix.com

Samuel Huba

Finančním manažerem společnosti Effectix.com se stal Samuel Huba. V Effectixu má na starosti řízení finančních toků, tvorbu business plánu a rozpočtů celé společnosti.

Do Effectix.com přechází Samuel Huba z pozice finančního kontrolora IT divize logistické společnosti DHL, kde působil od roku 2009. Na pozici finančního manažera Effectix.com nastoupil Huba na začátku září.

Samuel Huba je zkušený profesionál a naší společnosti pomůže nastavit procesy finančního řízení a plánování, které společnosti v současné chvíli chyběly. Věříme, že skvělé firmy by si měly vybírat skvělé lidi a jsem přesvědčena, že u Samuela Huby jsme tuto zásadu bez výjimky dodrželi,” řekla Kateřina Holnová, výkonná ředitelka Effectix.com.

Jmenování Samuela Huby finančním manažerem je dalším krokem ve strategii změny struktury firmy. Effectix.com v předchozích měsících oznámil změnu vlastnické struktury, kdy se majoritním vlastníkem společnosti stal Ondřej Tomek.

Předchozích šest let jsem se pohyboval v sektoru IT a financí, kde jsem nabral cenné praktické zkušenosti z finančního řízení a optimalizace procesů firmy, které nyní jistě využiji v mé pozici finančního manažera. Důvěra, kterou ve mě Effectix.com vložil, je pro mě velkým závazkem,” řekl Samuel Huba, finanční manažer Effectix.com.

Safina

Michael Oechsle

Společnost SAFINA, a.s., vedoucí zpracovatel materiálu s obsahem drahých kovů ve střední a východní Evropě, s potěšením oznamuje, že rozšířila svůj expertní tým o Michaela Oechsleho, který je vedoucím strategických projektů.

Dříve než Michael Oechsle nastoupil do společnosti SAFINA v České republice, působil v rámci své profesní kariéry řadu let v zahraničí. Své široké znalosti v oblasti zpracování drahých kovů získal nejen v rodném Německu, ale také v Belgii, na Tchaj-wanu nebo ve Spojených státech amerických. Jeho současným úkolem je vést oddělení strategických projektů, což vyžaduje kromě hlubokých technických znalostí také kvalitní manažerské schopnosti.

V minulosti zastával pozici vedoucího výzkumu v německé společnosti Centrotherm, významném globálním technologickém poskytovateli řešení v oblasti fotovoltaiky, polovodičů a mikroelektroniky. Oechsle byl zodpovědný za konsolidaci obchodních aktivit a implementaci nové strategie. Obdobnou pozici měl předtím ve společnosti GfE Fremat, součásti skupiny AMG, která se zaměřuje na metalurgická řešení pro energetický průmysl, oblasti výzkumu vesmíru a infrastruktury. Znalost drahých kovů posiloval i ve společnosti UMICORE, kde působil v letech 1998 – 2009, vybrané etapy strávil v zahraničních pobočkách.

Pro Oechsleho je práce v SAFINĚ první pracovní zkušeností v České republice a je odhodlán se plně zapojit nejen do vývoje technologických procesů probíhajících v SAFINĚ, ale být aktivní i při utváření rozvoje a přidané hodnoty společnosti. Michael Oechsle vystudoval Technickou univerzitu v Mnichově, kde získal později rovněž doktorský titul. Mezi jeho zájmy patří outdoorové aktivity, nejvíce jízda na horském kole, vysokohorská turistika a běh na lyžích.

Michael Oechsle je jedním z našich předních zahraničních odborníků. Jsme velmi rádi, že se stal členem našeho týmu a přijal pozici vedoucího strategických projektů, což ještě upevnilo pozici SAFINY jako lídra v inovacích v oblasti drahých kovů,“ řekl Tomáš Plachý, generální ředitel SAFINA.

Shoptet.cz

Ondřej Brablc

Společnost Shoptet.cz, přední poskytovatel e-shopových řešení, představila Ondřeje Brablce jako nového technologického ředitele (Chief Technology Officer). Jeho úkolem bude dohlížet na spolehlivý chod celého systému, inovace a vývoj nových služeb.

Před nástupem do Shoptet.cz působil Ondřej Brablc několik let jako technický ředitel v různých nadnárodních firmách v České republice i zahraničí. Od roku 2009 do června letošního roku pracoval jako technický ředitel onlinové divize společnosti Mladá fronta a.s. Zde měl na starosti vývoj a provoz desítek webových projektů s miliony návštěvníků měsíčně. Předtím působil jako vedoucí vývoje ve společnosti AllPeers s.r.o. nebo jako externí konzultant pro firmu Mozilla, kde měl na starost vývoj Firefoxu.

Jsem rád, že je Ondřej součástí našeho týmu. Jistě plně využijeme jeho zkušeností a znalostí, abychom našim klientům i nadále poskytovali prvotřídní e-shopová řešení. Jeho hlavním úkolem bude co nejvíce zprofesionalizovat technologický základ firmy,“ komentoval Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.cz.

Ondřej Brablc vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Hovoří plynně anglicky a německy. Mezi jeho koníčky patří hokej, jízda na kole či inlinech.

Exit mobile version