Lidé ve firmách: Vladimír Horák ředitelem divize Business Solutions ve společnosti CCV Informační systémy a další novinky

V rubrice „Lidé ve firmách“ pravidelně přinášíme nejžhavější informace o personálních změnách ve významných společnostech. Tentokrát přicházíme s novinkami ze společností CCV Informační systémy, InterSystems Česká republika, TAB Board a ZVU POTEZ.
CCV Informační systémy

Vladimír Horák

Novým ředitelem divize Business Solutions ve společnosti CCV Informační systémy byl jmenován Vladimír Horák. Nástupem do této funkce zaplňuje mezeru, která trvala od července, kdy předchůdce Marek Procházka přešel ve společnosti na pozici Business Development Managera. Divizi zaměřenou na specializovaná oborová řešení podnikových informačních systémů Microsoft Dynamics dále posílí na výkonném marketingovém postu Helena Konečná.

Věříme, že Vladimír Horák ve své nové roli úspěšně naváže na naše dosavadní úspěchy a dále posílí náš klientsky orientovaný přístup,“ říká Dalibor Damborský, jednatel společnosti CCV Informační systémy.

Helena Konečná

Vladimír Horák působí v CCV od roku 2008. Na post ředitele divize Business Solutions přechází z pozic projektového manažera a následně vedoucího realizace. Ještě předtím působil v roli programátora, konzultanta a service managera ve společnosti AutoCont CZ. Vystudoval obor Informatika a automatizace na Fakultě strojního inženýrství Vysokého učení technického v Brně. Je ženatý a má dvě děti. Ve svém volném čase se zajímá o turistiku, fotografování a nové technologie.

Helena Konečná, zastávající pozici marketingového specialisty v divizi Business Solutions, přišla do CCV v polovině roku 2014 ze společnosti Moravia Propag, kde působila na pozici systémového specialisty NAV, mimo jiné i při školení a koordinaci rozvoje podnikového informačního systému Microsoft Dynamics NAV. Má též bohaté zkušenosti z oblasti webového designu a programování. Je svobodná, jejími zájmy jsou fotografování a potápění.

InterSystems Česká republika

Martin Zubek

Společnost InterSystems, celosvětový poskytovatel vyspělých softwarových technologií, oznámila personální změny ve vedení společnosti. Do pozice Senior Business Development Manager regionu střední a východní Evropy byl jmenován Martin Zubek, který od čtvrtého čtvrtletí letošního roku v nové pozici zodpovídá za vedení české pobočky a současně za rozvoj obchodních aktivit na Slovensku, v Maďarsku, Polsku, Rumunsku, Bosně a Hercegovině, v Srbsku a Slovinsku

Martin Zubek působí ve společnosti InterSystems od roku 2001. Na pozici Business Development Manager byl dosud zodpovědný za prodej vlajkových technologií InterSystems – vysoce výkonné databázové platformy Caché, integrační platformy Ensemble a platformy pro zdravotnickou informatiku HealthShare na českém, slovenském a polském trhu se specializací zejména na oblasti zdravotnictví a státní správy.

InterSystems ve střední Evropě dále pokračuje v nastoleném trendu rozšiřování aktivit v oblasti zdravotnictví, a to především v oblasti integračních projektů a konsolidace pacientského záznamu v nemocnicích či jednotlivých regionech. Současně se zaměřujeme na posílení pozice InterSystems ve zdravotních pojišťovnách a oblasti Life sciences v celém regionu CEE, za který česká pobočka InterSystems zodpovídá,“ říká Martin Zubek, Senior Business Development Manager CEE, InterSystems.

TAB Board

Petra Janková

Společnost TAB Board, exkluzivní členská organizace, která pomáhá podnikatelům dosahovat větší ziskovosti, produktivity a seberealizace, dnes ohlásila jmenování nové regionální ředitelky na Ostravsku, kterou se stala Petra Janková. Ve své pozici bude zodpovědná za rozvoj svého regionu, šíření konceptu TAB i za vedení a organizování jednotlivých poradních zasedání TAB Board pro malé a střední podnikatele. V současné době již fungují boardy v Praze, ve Středočeském kraji a v roce 2015 se plánuje rozšíření do dalších regionů České republiky.

Petra Janková má za sebou bohaté zkušenosti v oblasti lidských zdrojů. Pracovala 15 let v managementu nadnárodních společností působících v oblastech obchodu, elektrotechnické výroby a financí (Carrefour, Celestica, International Personal Finance). Absolvovala akreditovaný výcvik koučů a v uplynulých třech letech se věnovala nejen individuálnímu a týmovému koučinku, zároveň také pracovala jako lektor a trenér vzdělávacích programů zaměřených zejména na manažerské, komunikační a obchodní dovednosti.

Petra Janková je odborníkem v oblasti efektivní komunikace a leadershipu, strategického řízení firem, a řízení lidských zdrojů. Vystudovala Filozofickou fakultu v Ostravě se zaměřením na anglický a francouzský jazyk. Svůj volný čas věnuje nejčastěji rodině, knihám, nezávislému filmu a sportu.

Jsme rádi, že se k našemu rozrůstajícímu týmu připojila Petra, která se může pochlubit dlouholetými zkušenostmi z působení ve významných společnostech,“ řekl Šimon Mastný, generální ředitel TAB Board CZ.

Jako profesionálka v oblasti manažerského koučinku budou její schopnosti přínosem pro podnikatele působící na Ostravsku a umožní jim efektivněji dosahovat svých cílů. Jmenování Petry je dalším krokem v rozvoji naší společnosti s cílem postupně pokrýt všechny regiony České republiky.

Koncept TAB Boardu je založen na kombinaci poradních boardů, individuálních koučovacích schůzek s certifikovanými kouči TAB a použití patentovaných nástrojů a prostředků, které spojují podnikatele s tisíci jejich kolegy po celém světě. Prostřednictvím TAB Boardu podnikatelé získají pohled na své podnikání z jiného úhlu, přístup k praktickým radám a řešením, která majitelům firem dávají strategickou výhodu a pomáhají jim dosáhnout okamžitého prospěchu z pozitivních změn.

ZVU POTEZ

Vladimír Čepelík

Společnost ZVU POTEZ, významný tradiční český dodavatel zařízení a technologií pro chemický, potravinářský a energetický průmysl a člen přední průmyslové skupiny SAFICHEM GROUP, s potěšením oznamuje, že na místo generálního ředitele jmenovala Vladimíra Čepelíka. Vladimír Čepelík bude mít odpovědnost za řízení společnosti, dlouhodobý strategický rozvoj, optimalizaci produktového portfolia a posílení exportní výkonnosti.

Vladimír Čepelík má více než dvacetiletou praxi v řídicích funkcích ve velkých exportně orientovaných společnostech. Před nástupem do ZVU POTEZ působil ve společnosti TES VSETÍN, kde měl na starosti rozvoj dlouhodobé strategické spolupráce s významnými zahraničními průmyslovými korporacemi.

Jeho předchozí pracovní pozice byly již od roku 1985 výrazně spojeny se společnostmi kolem české strojírenské skupiny ŠKODA. V 80. letech pracoval v podniku ŠKODAEXPORT, v 90. letech zastával vedoucí obchodní a manažerské pozice ve společnostech ŠKODA v oborech dopravního a těžkého strojírenství. V letech 1999-2004 působil v představenstvu společnosti ŠKODA TS, která realizovala významné exportní projekty v rámci Evropské unie a na asijských trzích.

Od roku 2004 byl Vladimír Čepelík odpovědný za rozvoj obchodu společnosti ŠKODA TRANSPORTATION v oblasti jihovýchodní Evropy a na asijském kontinentu. Také působil v pozici ředitele dceřiné společnosti ŠKODA POWER v Indii, kde měl na starosti restrukturalizaci společnosti, rozvoj obchodně inženýrských aktivit v oblasti a přípravu investice na vybudování místních výrobních kapacit včetně strategické spolupráce s pozdějším novým vlastníkem společnosti ŠKODA POWER – korejským průmyslovým koncernem Doosan.
Vladimír Čepelík získal inženýrský diplom na Fakultě obchodní na Vysoké škole ekonomické v Praze, věnoval se rovněž postgraduálnímu manažerskému studiu na CMC Graduate School of Business, kterou dokončil v roce 2001. Hovoří anglicky, německy a rusky a ve svém volném čase rád cestuje a poznává cizí kultury.

Exit mobile version