Lidé ve firmách: Antonín Brož se stal obchodním ředitelem společnosti Canon

Předvánoční čas je skoupí na ohlášené personální změny, a tak vám dnes přinášíme informace pouze o třech osobnostech týmu společností Canon, Hypotéční banka a Staropramen.
Canon

Antonín Brož

Antonín Brož se stal novým obchodním ředitelem přímého prodejního kanálu společnosti Canon v České republice. Ve společnosti pracuje čtyři roky a na trhu polygrafie a IT se pohybuje deset let. Součástí jeho krátkodobých cílů bude stabilizace obchodního týmu přímého prodeje, zefektivnění vybraných procesů a implementace obchodně-marketingové strategie pro rok 2012. Z dlouhodobých cílů bude důležité výrazněji propojovat jednotlivé aktivity se společností Océ v rámci akvizice a samozřejmě další prohlubování stávající aliance se společností HP.

„Budování a rozvoj přímého prodejního kanálu je o týmové a tvrdé práci, ale také o jasných vizích a srozumitelných cílích. Proto se v práci řídím oblíbeným citátem od Antoina de Saint-Expupéryho: „Chceš-li postavit loď, nesmíš poslat muže, aby sehnali dřevo a připravovali nástroje, ale nejprve musíš ve svých mužích vzbudit touhu po nekonečných dálkách otevřeného moře,“ řekl Brož.

Přidejte si Antonína Brože do své sítě pomocí služby [?]

Hypoteční banka

Jiří Eigel

Jiří Eigel posílil obchodní tým vedený náměstkem generálního ředitele Vlastimilem Nigrinem a obsazuje pozici ředitele odboru Externí sítě Hypoteční banky. Své patnáctileté zkušenosti s řízením s řízením distribučních sítí finančních institucí čerpal např. v pojišťovně Generali, Živnostenské bance nebo Komerční bance.

V letech 2002 a 2003 se věnoval řízení pobočkové sítě Českomoravské hypoteční banky. Jiří je absolventem Vysoké školy báňské v Ostravě a postgraduálního studia na The Nottingham Trent Univerzity & Brno International Business School.

Přidejte si Jiřího Eigela do své sítě pomocí služby [?]

Pivovary Staropramen

Dimo Dimov

Novým marketingovým ředitelem společnosti Pivovary Staropramen, člena přední středoevropské pivovarnické skupiny StarBev, se stal Dimo Dimov, který doposud působil na stejné pozici v sesterské společnosti Kamenitza AD v Bulharsku.

Pozici marketingového ředitele ve společnosti Kamenitza AD v Bulharsku, která stejně jako Staropramen patří do pivovarské skupiny StarBev, zastával Dimov od srpna 2010. Do společnosti nastoupil v roce 2006 jako brand manažer. V roce 2008 byl povýšen na pozici brand manažer pro národní značky.

Před svým nástupem do společnosti Kamenitza AD zastával pozici regionálního manažera prodeje pro Střední východ v kosmetické společnosti Aroma AD. Dále například pracoval ve farmaceutické společnosti Balkanpharma.

Dimo vystudoval obor mezinárodní hospodářské vztahy na univerzitě Národní a světové ekonomiky v Sofii a následně získal profesionální postgraduální diplom v oboru marketing na Chartered Institute of Marketing, jehož je v současné době členem. Ve své nové roli bude přímo podřízeným Zbyňka Kováře, generálního ředitele společnosti Pivovary Staropramen a.s.

Přidejte si Dimu Dimova do své sítě pomocí služby [?]

Exit mobile version