Předvánoční čas je skoupí na ohlášené personální změny, a tak vám dnes přinášíme informace pouze o třech osobnostech týmu společností Canon, Hypotéční banka a Staropramen.
Canon
Antonín Brož se stal novým obchodním ředitelem přímého prodejního kanálu společnosti Canon v České republice. Ve společnosti pracuje čtyři roky a na trhu polygrafie a IT se pohybuje deset let. Součástí jeho krátkodobých cílů bude stabilizace obchodního týmu přímého prodeje, zefektivnění vybraných procesů a implementace obchodně-marketingové strategie pro rok 2012. Z dlouhodobých cílů bude důležité výrazněji propojovat jednotlivé aktivity se společností Océ v rámci akvizice a samozřejmě další prohlubování stávající aliance se společností HP.
„Budování a rozvoj přímého prodejního kanálu je o týmové a tvrdé práci, ale také o jasných vizích a srozumitelných cílích. Proto se v práci řídím oblíbeným citátem od Antoina de Saint-Expupéryho: „Chceš-li postavit loď, nesmíš poslat muže, aby sehnali dřevo a připravovali nástroje, ale nejprve musíš ve svých mužích vzbudit touhu po nekonečných dálkách otevřeného moře,“ řekl Brož.
Přidejte si Antonína Brože do své sítě pomocí služby
Hypoteční banka
Jiří Eigel posílil obchodní tým vedený náměstkem generálního ředitele Vlastimilem Nigrinem a obsazuje pozici ředitele odboru Externí sítě Hypoteční banky. Své patnáctileté zkušenosti s řízením s řízením distribučních sítí finančních institucí čerpal např. v pojišťovně Generali, Živnostenské bance nebo Komerční bance.
V letech 2002 a 2003 se věnoval řízení pobočkové sítě Českomoravské hypoteční banky. Jiří je absolventem Vysoké školy báňské v Ostravě a postgraduálního studia na The Nottingham Trent Univerzity & Brno International Business School.
Přidejte si Jiřího Eigela do své sítě pomocí služby
Pivovary Staropramen
Novým marketingovým ředitelem společnosti Pivovary Staropramen, člena přední středoevropské pivovarnické skupiny StarBev, se stal Dimo Dimov, který doposud působil na stejné pozici v sesterské společnosti Kamenitza AD v Bulharsku.
Pozici marketingového ředitele ve společnosti Kamenitza AD v Bulharsku, která stejně jako Staropramen patří do pivovarské skupiny StarBev, zastával Dimov od srpna 2010. Do společnosti nastoupil v roce 2006 jako brand manažer. V roce 2008 byl povýšen na pozici brand manažer pro národní značky.
Před svým nástupem do společnosti Kamenitza AD zastával pozici regionálního manažera prodeje pro Střední východ v kosmetické společnosti Aroma AD. Dále například pracoval ve farmaceutické společnosti Balkanpharma.
Dimo vystudoval obor mezinárodní hospodářské vztahy na univerzitě Národní a světové ekonomiky v Sofii a následně získal profesionální postgraduální diplom v oboru marketing na Chartered Institute of Marketing, jehož je v současné době členem. Ve své nové roli bude přímo podřízeným Zbyňka Kováře, generálního ředitele společnosti Pivovary Staropramen a.s.
Přidejte si Dimu Dimova do své sítě pomocí služby