Lidé ve firmách: Lubor Vokrouhlický novým marketingovým ředitelem společnosti Adastra a další novinky

V rubrice „Lidé ve firmách“ vás informujeme o personálních změnách posledních několika dní. Dnes přinášíme novinky ze společností Adastra, Komix, Datasys, Lenovo, ŠkoFIN, Centrum Holdings a Impromat.
Adastra

Lubor Vokrouhlický

Na pozici marketingového ředitele společnosti Adastra nastoupil Lubor Vokrouhlický. Bude zodpovědný za řízení marketingových aktivit Adastra Česká republika, Adastra Business Consulting a Adastra Rusko. Jeho cílem bude podpořit komunikaci značky Adastra, inovovat a rozšířit dosavadní marketingové aktivity a podpořit další propojení obchodu a marketingu. Svou kariéru zahájil v agenturách PTAgency a OgilvyInteractive. Do Adastry přišel po téměř pěti letech působení ve společnosti IBM Czech Republic, kde nakonec zastával pozici Brand System and Advertising Leader a staral se o rozvoj značky.

Komix

Radek Šubrt

Společnost KOMIX s.r.o., která se zaměřuje na poskytování ucelených řešení informačních systémů a IT služeb, posílila svůj konzultantský tým o nového člena Radka Šubrta, který nastupuje na pozici Senior Business Consultant. „Společnost KOMIX patří k nejvýznamnějším systémovým integrátorům v České republice. O nástupu do KOMIXu mě přesvědčilo nejen jméno, které KOMIX ve svém oboru má, ale také různorodost projektů, na nichž pracuje, ať už jsou to projekty z oblasti státní správy či komerčního segmentu,“ říká Radek Šubrt. Před nástupem do KOMIXu působil Radek Šubrt na pozici Data Analyst ve společnosti Telefónica O2, kde jeho role velmi záhy přešla do role konzultanta zastupujícího před dodavatelem Business Divizi při integraci Campaign Management Toolu. Mezi záliby Radka Šubrta patří fotografování, rekreační nohejbal a obecně setkávání se s lidmi.

Datasys

Belo Zorkovský

Společnost Datasys, špičkový poskytovatel služeb a řešení v oblasti informačních technologií, má nového technického ředitele. Stal se jím Belo Zorkovský, bývalý dlouholetý ředitel společnosti Softip, jedné z nejvýznamnějších IT firem na Slovensku. V Datasysu bude zodpovídat za chod delivery týmu a bude se podílet na tvorbě strategie společnosti. Belo Zorkovský má bohaté zkušenosti z oblasti IT, finančního řízení, controllingu a dalších centrálních procesů. Před nástupem do Datasysu působil šest let jako ředitel ve společnosti Softip, kterou měl za úkol reorganizovat a připravit na prodej strategickému investorovi. Jeho práce byla úspěšně završena prodejem společnosti v letošním roce. Předtím pracoval více než osm let ve firmě Logica, kde získal cenné zkušenosti z řízení operací na různých úrovních. Belo Zorkovský je absolventem Přírodovědecké fakulty Univerzity PJŠ Košice, oboru matematika, má doktorát z teoretické kybernetiky. Po ukončení studia pracoval jako programátor a analytik ve výzkumném ústavu. Od roku 1990 se spolu s rakouským partnerem věnoval řízení vlastní softwarové společnosti zaměřené na vývoj, údržbu a zavádění komplexních informačních systémů.

Lenovo

Kateřina Plačková

Na pozici SMB Sales Representative ve společnosti Lenovo nastupuje od začátku prosince Kateřina Plačková, která bude zodpovídat za rozvoj obchodních aktivit v prodejním kanálu zaměřeném na SMB obchodní partnery. „V pozici SMB Sales Representative budu mít na starost zejména prodej produktové řady ThinkPad a ThinkCentre. Tyto notebooky a desktopy představují ideální volbu pro uživatele, pro které je důležitá odolnost a zabezpečení dat,“ říká Kateřina Plačková. Kateřina přichází ze společnosti AT Computers, ve které nejprve pracovala jako Sales representative a poté zastávala funkci Product Manager, kde se starala o přípravu a implementaci nákupních, prodejních a marketingových strategií. Kateřina vystudovala Přírodovědeckou fakultu na Ostravské univerzitě v Ostravě. K jejím koníčkům patří jízda na kole, lyžování, spinning a četba.

ŠkoFIN

Jaroslav Vacek

Vedení dvacetičlenného týmu IT oddělení ŠkoFINu převzal Jaroslav Vacek. Do jeho kompetence spadá provoz a rozvoj IT infrastruktury, včetně jejího dalšího vývoje a provázanosti s koncernem Volkswagen a jeho dealerskou sítí. K hlavním úkolům pana Vacka patří zjednodušení IT procesů formou jejich optimalizace, řízení investic do IT a podpora stávajících a nových prodejních kanálů. PhDr. RNDr. Ing. Jaroslav Vacek, PhD., vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy, kde získal titul Mgr., posléze RNDr. Studium na Fakultě sociálních věd – FSV UK završil tituly PhDr. a PhD. Z Vysoké školy ekonomické, Fakulty statistiky a informatiky si odnesl titul Ing. Od roku 2002 pan Vacek působil v ČSOB Pojišťovně jako vedoucí oddělení vývoje, posléze na postu ředitele odboru vývoje IT. Jeho hlavní náplní práce bylo zavádění IT metodik, reorganizace a optimalizace procesů IT. V roce 2010 nastoupil na pozici vedoucího IT oddělení do společnosti Slavia pojišťovna a.s. Před nástupem do ŠkoFINu vedl ve společnosti OKsystem s.r.o. útvar řízení projektů. Pan Vacek hovoří anglicky a rusky. Mezi jeho koníčky patří squash, badminton, fyzika, matematika, film a především pěší turistika s rodinou. Svůj volný čas nejraděj tráví ve společnosti svých dětí.

Centrum Holdings

Petr Flégl

Do Centrum Holdings přichází ze společnosti Seznam.cz Petr Flégl, který v Centru povede oddělení SW development. Flégl působil několik let jako programátor a Scrum master v partnerské firmě Fragaria, kde řídil IT projekty právě pro Centrum Holdings. Nyní bude mít na starosti jak vývoj nových produktů, tak celou projektovou kancelář. „Petr Flégl se svým týmem se bude v příštím roce věnovat především projektu nového řešení pro malé a střední podniky Agentury Najisto a rozvoji našeho interního CMS, které umožňuje pohodlně pracovat s obsahem a publikovat jej na různých platformách,” řekl Štěpán Burda, IT ředitel Centrum Holdings.

Impromat

Petr Trafina

Tým odborníků společnosti Impromat, která je oficiálním zástupcem RICOH v České i Slovenské republice, posílil od října 2012 jeden z předních odborníků v oblasti produktového marketingu, Petr Trafina. Petr Trafina je uznávaným expertem v oboru tiskových, kopírovacích, skenovacích a dalších souvisejících technologií. Do Impromatu přichází s dvacetiletými zkušenostmi v oblasti produktového marketingu. Sedm let působil na pozici produktového manažera ve společnosti XEROX, dvanáct let pracoval pro Océ. Do společnosti Impromat nastoupil na pozici ředitele produktového marketingu. „Nástup do společnosti Impromat pod značku RICOH byl pro mě další výzvou. Mnoho produktových aktivit je zde velmi podobných, ale v mnohých nových a strategicky velmi zajímavých oblastech stojíme společně na stejné startovní čáře. Za zcela klíčové oblasti považuji technologie produkčního tisku a segment služeb, kde si značka RICOH velmi rychle upevňuje jasnou pozici na našem trhu,“ dodává Trafina. Osmačtyřicetiletý Trafina vystudoval Strojní fakultu na Technické univerzitě v Liberci. Ve volném čase se věnuje rodině, poloprofesionálně se zabývá mineralogií, montanistikou a pěstováním kaktusů.

Exit mobile version