Lidé ve firmách: Tomáš Machalínek ředitelem Kasa.cz a další novinky

V rubrice „Lidé ve firmách“ vám přinášíme nejžhavější informace o personálních změnách ve významných společnostech. Tentokrát přinášíme novinky ze společností Avnet, B2M, Colliers, CZC.cz, DameJidlo.cz, Kasa.cz a KPMG.
Avnet

Roman Tošner

Společnost Avnet, přední distributor informačních technologií a služeb, přivítala začátkem června do týmu Romana Tošnera, který nastoupil na pozici Field Sales v divizi VMware.

Roman Tošner se v oblasti IT pohybuje od roku 2004 a od roku 2005 přímo v oblasti distribuce s přidanou hodnotou jako Sales Specialist, Product manager a Business Development Manager.
Za cíl si ve společnosti Avnet klade zejména rozvoj VMware partnerského kanálu, zvýšení podílu VMwaru na trhu a v budoucnu i dosažení první příčky v distribuci portfolia produktů a služeb této značky.

Roman Tošner je ženatý, má dvě děti a ve volném čase se věnuje rodině a sportu.

B2M

Martin Kuželka

Společnost B2M vlastnící přední poptávkový server ePoptávka.cz rozšiřuje marketingový tým. Na pozici produktového specialisty nastupuje Martin Kuželka, věnovat se bude produktovému managementu a internetovému marketingu.

Martin Kuželka (26) má bohaté zkušenosti s marketingovou komunikací v B2B segmentu. Doposud působil jako freelancer a věnoval se affiliate marketingu a lead generation pro klienty z ČR, Slovenska či Maďarska. Zabýval se také vedením vlastních internetových projektů. S B2M již v minulosti externě spolupracoval na rozvoji služeb společnosti. Zaměřuje se především na výkonnostní formy marketingu.

Vystudoval obor Marketingová komunikace na Vysoké škole finanční a správní.

Colliers

John Verpeleti

Colliers International, přední poskytovatel komerčních realitních služeb, oznamuje nová jmenování ve vedení společnosti ve východní Evropě. John Verpeleti byl povýšen do pozice předsedy správní rady pro východní Evropu a Neil Gregory-Eaves přebírá zodpovědnost za investiční služby v celé východní Evropě.

Verpeleti bude ve své nové roli s účinností od května předsedat jednáním správní rady společnosti a pokračovat v podpoře výkonného týmu v budování a růstu Colliers napříč regionem. I nadále bude reportovat Hadley Deanovi, Managing Partnerovi pro východní Evropu.

Hadley Dean řekl: „John odvedl vynikající práci při budování našeho podnikání v oblasti investičních služeb v celé východní Evropě. V každém z posledních dvou let jsme dokončili více transakcí na více trzích než kterýkoliv z našich konkurentů. John je pro tuto novou roli velice kvalifikovaný, protože má 20 let zkušeností v regionu, předtím vedl významnou realitní kancelář a řídil podnikání institucionálního investora. Zatímco někteří z našich konkurentů redukují svoji regionální působnost, my budeme i nadále investovat a růst ve východní Evropě, kterou vnímáme jako klíčovou v naší celkové globální strategii.

John Verpeleti dříve zastával pozici výkonného ředitele investičních služeb pro východní Evropu.

John Verpeleti, původem z Austrálie, pracuje ve střední a východní Evropě od roku 1991. Je velice uznávaný jako vrcholový manažer v oboru realit, v minulosti zastával také vedoucí pozice v AXA Real Estate Investment Management a v DTZ.

John má vysokoškolské vzdělání v oceňování nemovitostí, obchodním podnikání a nemovitostech a je držitelem titulu Fellow z RICS (the Royal Institute of Chartered Surveyors – Královský institut diplomovaných znalců) a také Fellow australského institutu nemovitostí.

Neil Gregory-Eaves

Neil Gregory-Eaves, který sídlí ve varšavské pobočce Colliers, převezme zodpovědnost za investiční služby ve východní Evropě.

Neil je obecně považován za jednoho z nejlepších investičních agentů ve východní Evropě a vzhledem k délce jeho činnosti a předchozím zkušenostem s vedením v regionu byl přirozenou volbou pro řízení naší činnosti v oblasti investičních služeb v celé východní Evropě,“ řekl Hadley Dean.

Neil Gregory-Eaves má více než 20 let zkušeností v oboru realit a předtím vedl Colliers ve střední a východní Evropě. Neil byl zodpovědný za uzavření investičních transakcí v celkovém objemu 2 miliardy eur. Vedl některé velké a nejprestižnější majetkové transakce v regionu, včetně nákupního centra Renoma (120 milionů eur), Warsaw Financial Center (210 milionů euro), Warsaw Trade Tower (150 milionů eur), Deloitte House (117 milionů euro), Marynarska Point (77 milionů eur), maloobchodního portfolia Mayland tvořeného nákupními centry Karolinka & Pogoria (187 milionů eur), Grunwaldzki Center (78 milionů eur) a nákupního centra Jantar (98 milionů eur).

CZC.cz

Jitka Dvořáková

Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz získal do svého týmu významnou posilu. Dne 10. 6. 2013 se stala novou generální ředitelkou Jitka Dvořáková, která dříve zastávala pozici obchodní ředitelky ve společnosti Netretail Holding Group vlastnící Mall.cz. Dosavadní funkci ředitele vykonával majitel CZC.cz Josef Matějka, který ve firmě zůstává i nadále.
Přijetí nového člověka na pozici generálního ředitele má přinést CZC.cz lepší řízení a nový úhel pohledu na dosavadní plány. „Věřím, že Jitka přinese nové podněty a zvýší efektivitu řízení společnosti,“ řekl majitel CZC.cz Josef Matějka. Dodal, že myšlenka samostatné pozice generálního ředitele se vyvíjela delší dobu. „Spolu s růstem CZC.cz bylo jasné, že není možné kvalitně vykonávat více funkcí. Jsem rád, že řízení převezme Jitka, protože mi zbyde více času na dozorování i na vlastní aktivity,“ vysvětlil Matějka.

Nová generální ředitelka CZC.cz má za sebou bohaté zkušenosti z mezinárodních korporací jako Panasonic nebo Philips. Poslední tři roky pak strávila ve společnosti Netretail Holding vlastnící internetový obchod Mall.cz. „Dynamika vývoje internetu se mi zalíbila natolik, že jsem jí dala přednost před návratem do prostředí velké nadnárodní korporace. Ráda bych přispěla zkušenostmi získaných z obou těchto světů a jejich smysluplnou kombinací pomohla svému týmu společnost posunout dále,“ uvedla Jitka Dvořáková.

Do CZC.cz lákalo zkušenou manažerku hned několik věcí. „Firma mě oslovila především svojí ambiciózností, firemní kulturou budovanou zevnitř a také silným smyslem pro customer centricity – tedy středem zájmu je zákazník,“ řekla Dvořáková. Dodala, že jejím cílem je, aby si obchod CZC.cz v procesu neustálé konsolidace trhu uchoval svou významnou úlohu a především měl spokojené zákazníky.

DameJidlo.cz

Lukáš Uhl

Lukáš Uhl se stal novým provozním ředitelem v DameJidlo.cz. Dříve působil ve společnosti Centrum Holdings jako ředitel marketingu a obchodního rozvoje. Pozice provozního ředitele je nově vytvořenou funkcí a cílem Lukáše Uhla je zajistit fungování, optimalizaci a rozvoj kurýrní služby.

Lukáš Uhl je absolventem inženýrského studia na Podnikohospodářské fakultě VŠE. Již v průběhu studia nastoupil v roce 2004 na pozici produktového manažera ve společnosti L’Oréal, kde se až do roku 2006 věnoval vytváření a implementaci marketingové strategie značky L’Oréal Professionnel. V roce 2006 ukončil vysokoškolské vzdělání a nastoupil na pozici management konzultanta do společnosti McKinsey & Company, kde působil do srpna 2009. Od října 2009 se věnoval vlastnímu projektu Smart-Dating.cz, který následně v roce 2012 prodal jako největší rychloseznamkou v České republice. Od prosince 2010 pak Uhl působil jako manažer nových projektů a poté ředitel marketingu a obchodního rozvoje v Centrum Holdings. Na této pozici vybudoval divizi e-commerce projektů, které v roce 2012 realizovaly hrubý obrat přes 100 milionů korun.

Projekt DameJidlo.cz mě oslovil svým rychlým růstem a především obrovským potenciálem. V DameJidlo.cz chci pokračovat v započatém budování kurýrní služby, která nyní působí v Praze a v Brně. Výhodou sítě vlastních kurýrů je jejich potenciální využití jako marketingového nástroje a také jako strategického aktiva při spolupráci s dalšími subjekty. Jedním z mých cílů je i příprava kurýrní služby na rozšíření DameJidlo.cz o rozvoz potravin,“ říká Lukáš Uhl.

Kasa.cz

Tomáš Machalínek

Novým ředitelem společnosti Internet Retail, která provozuje osm významných českých a slovenských internetových obchodů, mimo jiné i Kasa.cz a Hej.sk, se stal Tomáš Machalínek. Jeho cílem je větší integrace společnosti Internet Retail do mateřské firmy HP Tronic, což zákazníkům přinese další rozšíření sortimentu a služeb. Na pozici ředitele nahradil Tomáše Richtera, který Internet Retail úspěšně vedl necelé 4 roky a za jehož působení se Kasa.cz dostala na přední příčky internetových obchodů v České republice. Novou ředitelkou marketingu společnosti Internet Retail byla zároveň jmenovaná Andrea Čižmářová Zavadilová.

Tomáš Machalínek vystudoval Vysoké učení technické v Brně, obor Technická kybernetika. Do společnosti HP Tronic nastoupil již během studií v roce 1991. Nejdříve zde působil jako brigádník, po absolutoriu školy se pak práci začal věnovat naplno, přičemž si vyzkoušel celou řadu pozic – maloobchodní prodej, nákup i kreativní činnost v divizi věnující se tvorbě a přípravě online projektů společnosti HP Tronic. Od roku 2001 vedl Tomáš Machalínek dvanáctičlenný tým a řídil internetový obchod eProton.cz. Zároveň stojí za současnou podobou internetového obchodu Euronics.cz, jehož provoz také řídil.

Ve své nové pozici chce Tomáš Machalínek prohloubit integraci společnosti Internet Retail do firmy HP Tronic, díky čemuž budou moci internetové obchody této skupiny ještě více posilovat svou pozici a zkvalitňovat a rozšiřovat svou nabídku. „K našim hlavním prioritám patří rychlost obsluhy zákazníků, proto chceme nadále inovovat naše služby a rozšiřovat skladové zásoby,“ uvedl Tomáš Machalínek a dodal: „V centru zájmu zůstanou i naše kamenné prodejny Kasahouse a Hejhouse, které jsou u našich zákazníků stále populárnější, a proto je jistě potěší, že i zde již brzy najdou řadu novinek, které ještě zjednoduší a urychlí odbavení jejich nákupů.

Tomáš Machalínek se ve chvílích volna věnuje bikingu a běhání, baví ho též lyžování, hraní squashe či rafting.

Andrea Čižmářová

Spolu s Tomášem Machalínkem byla jmenována i nová ředitelka marketingu společnosti Internet Retail. Stala se jí Andrea Čižmářová Zavadilová, která dosud působila ve společnosti HP Tronic ve funkci marketingové manažerky sítě prodejen Euronics ČR, v rámci níž měla na starost mimo jiné tvorbu marketingových plánů internetového obchodu, návrh plánů podpory prodeje a marketingových akcí, komunikaci s obchodními partnery nebo vedení samostatných projektů.

Andrea Čižmářová Zavadilová je absolventkou oboru Marketingové komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Ve společnosti HP Tronic začala pracovat roku 2000 jako vedoucí reklamního oddělení. Ve volném čase ráda sportuje, věnuje se triatlonu a energii čerpá cvičením jógy. Svůj život si nedovede představit bez hudby a tance.

KPMG

Andrew Krenek

Andrew Krenek nastoupil na pozici Senior Manager v oddělení Management Consulting společnosti KPMG Česká republika.

Andrew Krenek je v oddělení Management Consulting zodpovědný za poradenství v oblasti lidských zdrojů. Specializuje se na řízení a rozvoj talentů, zvyšování motivovanosti, řízení výkonu, strategii řízení lidských zdrojů a change management.

Andrew Krenek vystudoval California State University v USA, kde v roce 1992 získal bakalářský titul z politologie, následně studoval magisterský program v oboru mezinárodních vztahů na americké San Francisco State University. Pracovní zkušenosti získával také v USA a Itálii. Působil na manažerských postech v oblasti řízení lidských zdrojů ve významných společnostech, například Kraft Foods, Citibank či Pharmacia Upjohn. Poradenství pro lidské zdroje se věnoval v PwC a v Hewitt Associates, kde působil jako managing director.

K jeho koníčkům patří především sport (plavání a jízda na horském kole), zajímá se o film. Je ženatý a má dvě děti.

Exit mobile version