Lidé ve firmách: Kateřina Šipková novou členkou Rady ACCA a další novinky

V rubrice „Lidé ve firmách“ vám přinášíme nejžhavější informace o personálních změnách ve významných společnostech. Tentokrát přinášíme nejnovější zprávy ze společností ACCA, Be3D.cz, CCV, LENOVO a netmail.
ACCA

Kateřina Šipková

Kateřina Šipková byla nově zvolena do Rady Globální Asociace profesních účetních ACCA. Rada ACCA dohlíží na veškerou činnost této světové profesní organizace, která má více než 162 000 členů.

Kateřina Šipková je členem ACCA od roku 1999. V letech 2010-2012 byla členem řídícího výboru ACCA v České republice.

V současnosti úspěšně podniká v oblasti cestovního ruchu. Dříve působila jako finanční ředitelka a členka představenstva společnosti Beneficial Finance a.s. Kromě působení na řídících finančních pozicích v Česku měla Kateřina Šipková v minulosti na starosti audit jako manažerka ve společnosti Arthur Andersen v Praze a Londýně.

ACCA je řízena právě prostřednictvím Rady ACCA. Ta zaručuje, že ACCA plní své závazky stanovené v Královské zakládací listině. Rada rovněž rozhoduje o strategických politických cílech ACCA, monitoruje činnost ACCA vzhledem k těmto cílům a také kontroluje rozpočet ACCA. Rada má 36 zástupců, kteří jsou voleni členy ACCA po celém světě. Z posledních voleb v září 2013 vzešla rada, která má zástupce ze 16 zemí. Reprezentuje tedy diverzitu jako jeden z principů vystihujících ACCA.

Be3D.vz

Martin Novotný

Technickým ředitelem výrobce 3D tiskáren be3D.cz je Martin Novotný. Jeho cílem je spustit sériovou výrobu 3D tiskárny DeeOrange a do konce roku představit 3D tiskárnu pro průmyslové využití DeeRed.

Martin Novotný vystudoval strojní fakultu na ČVUT v Praze, kde se věnoval výrobnímu inženýrství, strojírenské technologii a managementu. První pracovní zkušenosti získal ve společnosti BAEST Machines & Structures, kde se věnoval inovacím linky robotického svařování nádrží. V září 2012 nastoupil do společnosti AERO Vodochody Aerospace a.s., kde zastával funkci inženýra v oddělení technologického rozvoje. Brzy po nástupu byl jmenován vedoucím projektového týmu na zavedení monitoringu obráběcího procesu na více než 30 obráběcích centrech. Projekt se setkal s velkým ohlasem, neboť poskytl nástroje k reálnému sledování nákladů na obráběcí proces, což je považováno za technologickou špičku v oblasti obrábění. Dále se Martin Novotný věnoval inovacím na sériové lince pro pevnou část náběžné hrany křídla pro novou sérii letadel CSeries od společnosti Bombardier, kdy svými nápady pomáhal snižovat náklady na vyrobený kus a zároveň zlepšovat ergonomii montáže. Od září 2013 přebírá v be3D.cz zodpovědnost za vývoj a výrobu 3D tiskáren.

3D tiskárny již nyní vykazují značný potenciál u designerů či architektů, stejně tak u průmyslových podniků. Již brzy přijde doba, kdy se budou strojní a jiné součásti navrhovat nikoliv podle technologických výrobních možností, ale pouze podle skutečných požadavků v reálném provozu. Mým cílem je zahájit sériovou výrobu současného modelu DeeOrange a do konce roku plánujeme představit novou průmyslovou tiskárnu DeeRed,“ představuje svoje plány Martin Novotný, nový technický ředitel be3D.cz.

CCV

Roman Fuchs

Novým vedoucím obchodního oddělení divize Business Solutions společnosti CCV Informační systémy se na sklonku léta stal Roman Fuchs. Současně došlo i k dalšímu posílení obchodního týmu o dva nové account managery – Petra Kloudu a Lubomíra Veselého. Cílem personálních změn je zejména zlepšení kvality servisní a poradenské péče o zákazníky, která je navíc podpořena novou verzí portálu podpory pro všechny zákazníky divize.

Roman Fuchs přichází na místo vedoucího obchodního oddělení po 15 letech práce v CCV Informační systémy, kde dříve zastával pozici account managera a vedoucího manažera logistických projektů. Předtím působil v obchodní pozici ve společnosti Generis, která se stala předmětem akvizice ze strany CCV Informační systémy.

Petr Klouda

Naším cílem je co nejlépe využít dosavadních zkušeností Romana Fuchse a dále rozvíjet náš zákaznicky orientovaný přístup. Na prvním místě je samozřejmě kvalitní tým. Současně přicházíme i s rozšířeným portálem podpory našich zákazníků, který představuje přehledný a otevřený prostředek komunikace,“ říká Marek Procházka, ředitel divize CCV Business Solutions.

Nový webový portál představuje propracovaný nástroj pro správu zákaznických požadavků, který přehledně zobrazuje nejen jejich stav a historii, ale také například přiřazení zodpovědnosti, definici případné překážky nebo vyjádřenou složitost příslušného požadavku. „Zákazníci tak mají dokonalý přehled o svých požadavcích včetně možnosti vyhledávání, filtrování, získávání nejrůznějších přehledů či detailních zobrazení jednotlivých požadavků. Nezůstáváme jen u těchto kroků. Pro lepší správu zákaznických požadavků nasazujeme sami sobě systém Microsoft Dynamics CRM,“ vysvětluje Roman Fuchs.

Lubomír Veselý

Roman Fuchs vystudoval Fakultu informatiky Masarykovy univerzity. Je ženatý, má 2 děti, mezi jeho zájmy patří cestování, lyže a florbal. Petr Klouda přichází ze společnosti Moravia Propag, kde se věnoval realizaci marketingových projektů, a předtím firmy Outward Bound – Česká cesta, kde působil jako hlavní lektor. Jeho nejžhavějším koníčkem je čerstvě založená rodina a starost o její spokojenost. Lubomír Veselý je absolventem VOŠ Informačních systémů a služeb v Brně, od roku 2004 se věnoval obchodní činnosti ve firmách Medica HealthWorld a Moravia Propag, kde byl zodpovědný za rozvíjení klíčových klientů a expanzi firmy na ruské trhy. Mezi jeho záliby patří potápění.

LENOVO

Roman Hilšer

Společnost Lenovo rozšiřuje svůj lokální tým. Na pozici Marketing Specialist nastupuje Roman Hilšer, který bude zodpovědný za zajištění marketingových aktivit společnosti v České republice.

Roman Hilšer bude mít na starosti zajištění marketingu značky a produktů, plánování a koordinaci kampaní včetně přípravy a realizace promoakcí. Před nástupem do společnosti Lenovo získal zkušenosti z oblasti marketingu ve společnosti Young & Rubicam Prague, kde vedl zakázky v rámci kampaní a BTL aktivit společnosti Vodafone Czech Republic.

Roman Hilšer vystudoval Obchodně podnikatelskou fakultu v Karviné na Slezské univerzitě v Opavě. Mezi jeho koníčky patří především cestování a sport.

netmail

Michaela Skalníková

Společnost netmail, Enterprise partner společnosti Google pro implementaci a řešení Google Apps, rozšiřuje svůj tým. Prvním z jeho nových členů je Michaela Skalníková, která nastupuje na pozici Customer Experience Ensurer Manager. Druhým je Václav Gráf, Business Developement Manager pro veřejný sektor.

Michaela Skalníková působila více než 8 let jako obchodní ředitelka ve společnosti Hogg Robinson (jedna z největších společností specializujících se na zajišťování cestovních služeb korporátním klientům), kde se soustředila zejména na získávání nových klientů, rozvoj vztahů s těmi stávajícími a na zlepšování procesů. Michaela je zároveň zakládajícím členem Fóra pro klientský přístup, jediné organizace v ČR, která se zaměřuje na zlepšování customer experience. Jako Customer Experince Ensurer Manager, nebo jinými slovy “klientský ombudsman”, naváže v netmailu na své mnohaleté zkušenosti a bude se kompletně starat o spokojenost zákazníků. Michaela Skalníková vystudovala pražskou VŠE.

Netmail si uvědomuje, že péče o klienty a zajištění jejich spokojenosti je prostředkem k dlouhodobé prosperitě firmy. Cílem je jít ještě dál – od spokojeného klienta k nadšenému, k takovému, který bude spontánně šířit nadšení ze spolupráce s netmailem. Mým úkolem je pomoci vybudovat výjimečnou firmu, která bude originální, inspirativní, bude nejen naslouchat klientům a vycházet vstříc jejich potřebám, ale bude předvídat a plnit ještě nevyslovená přání,” říká Michaela Skalníková.

Václav Gráf

Václav Gráf vystudoval VŠE, kde aktuálně dokončuje svůj doktorát. Předchozí rok strávil jako stipendista Fulbright-Masarykova programu na prestižní Pennsylvánské univerzitě v USA. Jeho pracovní zkušenost zahrnuje poradenství pro ekonomicky regulované odvětví v rámci společnosti EY (dříve Ernst & Young), mezinárodní Organizaci pro ekonomickou spolupráci a rozvoj (OECD) v Paříži a českou státní správu v rámci Ministerstva průmyslu a obchodu. Jako Business Developement Manager pro veřejný sektor bude propagovat výhody cloudových služeb Google Apps jako efektivní řešení procesů a zároveň zvýšení transparentnosti a komunikace s veřejností v rámci veřejných institucí v ČR.

Pro zapojení do netmailu mě inspiroval silný tým osobností. Jsou to lidé, kteří již v minulosti realizovali úspěšné internetové projekty. Zároveň mě přesvědčila jejich podpora pro mou vizi poskytování Google Apps veřejným institucím jako nástroje, který může zvýšit transparentnost ve státní správě, zefektivnit její procesy a pomoci vyššímu zapojení občanů do rozhodování v rámci municipalit,“ říká ke spolupráci Václav Gráf.

Exit mobile version