Lidé ve firmách: Milan Hrabovský novým ředitelem vývoje české pobočky Microsoft a další novinky

V rubrice „Lidé ve firmách“ vám přinášíme nejžhavější informace o personálních změnách ve významných společnostech. Tentokrát přinášíme nejnovější zprávy ze společností DH Telecom, Microsoft, Tech Data Distribution, TP-LINK a ZyXEL.
DH Telecom

Zdeněk Müller

Společnost DH Telecom oznámila jmenování Zdeňka Müllera jako nového ředitele velkoobchodu. V jeho nové roli bude pan Müller zodpovědný za řízení a rozvoj velkoobchodního MVNE konceptu s cílem zvětšit a posílit pozici společnosti DH Telecom na trhu.

Pan Müller má dlouholeté zkušenosti v oblasti projektového managementu z několika pozic. Před nástupem do společnosti DH Telecom pracoval jako manažer velkoobchodu ve společnosti MobilKom a.s. a působil také na pozicích projektového
manažera a analytika IS v GTS Česká republika.

Pan Müller má bakalářský titul v oblasti podnikové ekonomiky a managementu z Vysoké školy ŠKODA AUTO a v současnosti dokončuje magisterský program na České zemědělské univerzitě v Praze. Mluví plynule anglicky a částečně německy.

Je ženatý, má dvě děti, a ve volném čase se věnuje četbě science fiction literatury a sbírání starých mobilních telefonů.

Microsoft

Milan Hrabovský

Divizi vývoje českého Microsoftu vede od 1. listopadu 2013 Milan Hrabovský. Vystřídal Jiřího Karpetu, který se rozhodl věnovat vlastním projektům mimo Microsoft. Milan bude zodpovědný za vývoj aplikací pro firmy i konečné uživatele na Microsoft platformě, rostoucí využívání Microsoft vývojářských nástrojů a komunikaci směrem k technické audienci (vývojáři, IT profesionálové, studenti, start-upy a další).

Milan Hrabovský ve společnosti Microsoft pracuje od roku 2000, kdy nastoupil na pozici IT manažera pro Českou a Slovenskou republiku. Od roku 2002 byl zodpovědný za spolupráci s partnery a postupně vybudoval a vedl nový tým. Od roku 2006 pak působil na pozici obchodního ředitele OEM zodpovědného za prodej předinstalovaného software a podporu výrobců počítačů a serverů v České republice.

Vystudoval České vysoké učení technické v Praze a získal titul Master of Business Administration (MBA) od Rotchester Institute of Technology. Milan je ženatý, má dvě děti a ve volném čase se věnuje rodině, turistice a sportu.

Tech Data Distribution

Petr Janovský

Společnost Tech Data Distribution oznámila příchod nového produktového manažera. Její tým posiluje od 1. 11. 2013 Petr Janovský, který doposud několik let působil ve společnosti Microsoft.

Petr Janovský přichází do Tech Data Distribution na pozici produktového manažera pro značku Microsoft. V oblasti IT byznysu se již pohybuje dlouhodobě, neboť doposud pracoval právě ve společnosti Microsoft nejprve jako marketingový manažer a poté jako Licensing Specialist CEE New Market.

V Tech Data Distribution bude jako produktový manažer pro značku Microsoft zodpovědný za multilicenční produkty Microsoft, jejich propagaci, prodej a přípravu a realizaci technických a obchodních seminářů.

Prodej produktů Microsoft v multilicenčním modelu tvoří jeden z pilířů produktového portfolia společnosti. Příchod Petra Janovského, jako jednoho z největších odborníků právě na licenční politiku a licenční modely v České republice, bude přínosem nejen pro Tech Data, ale zcela jistě i pro naše zákazníky, kteří v této oblasti potřebují nejen nakoupit, ale ve většině případů i poradit a nalézt nejvýhodnější řešení pro své zákazníky,“ říká Petr Pavlíček, obchodní a marketingový ředitel Tech Data.

TP-LINK

Aleš Šafář

Společnost TP-LINK, celosvětový dodavatel domácích a SOHO síťových produktů, uvítala ve svém rostoucím týmu nového člena. Stal se jím Aleš Šafář, který bude ze své nové pozice s názvem Key Account Manager for SOHO usilovat o rozvoj prodejního kanálu ve spolupráci s nejvýznamnějšími partnery.

Své výsledky bude reportovat přímo Martinu Rakovi, Distributor Channel Sales Managerovi společnosti, který k nástupu Aleše Šafáře uvedl následující: „Alešovým hlavním úkolem bude rozvoj a podpora reseller kanálu pro SOHO produkty. Využije zde své bohaté zkušenosti v práci s partnery a zajistí tak další zlepšování pozice společnosti TP-LINK na českém a slovenském trhu.

Před příchodem do společnosti TP-LINK působil Aleš Šafář jako Product Manager pro počítače a PC komponenty v Tech Data Distribution. Mimo pracovní život se Aleš zajímá o hudbu na koncertech a hudebních festivalech, cestování a sport (florbal, fotbal).

ZyXEL

Martin Bratičák

Ve společnosti ZyXEL, předním dodavateli síťových a komunikačních řešení, došlo v září tohoto roku k personálním změnám.

Martin Bratičák nastoupil na pozici Head of Channel CEE a nese tak odpovědnost za strategický rozvoj distribučního businessu v regionu CEE (Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rumunsko, Bulharsko, státy bývalé Jugoslávie).

Věřím, že region střední a východní Evropy skýtá obrovský obchodní potenciál, a to nejen v rozvojových zemích, jakými jsou Bulharsko či Rumunsko, ale i u nás, na trzích, kde pracujeme poctivě již řadu let. Cíl, který jsem si vytýčil je zejména posílení naší pozice v segmentu podnikových Wireless řešení. To, že jsme na správné cestě, dokladuje 35% meziroční narůst za Q2, který se nám v regionu CEE podařilo dosáhnout.

Radek Hofman

Radka Hofmana představujeme jako nového Indirect Sales Channel Managera. Přebírá zodpovědnost za českou a slovenskou distribuci po Martinu Bratičákovi.

Jeho úlohou je posunout business v rámci Česka a Slovenska o další krok výš.

V IT businessu se pohybuji již skoro 20 let a lokální trhy v ČR i SR znám poměrně důkladně. Česko-slovenskou distribuční síť přebírám po Martinovi Bratičákovi v perfektní kondici. To je pro mne profesně i osobně významně motivační výzvou, neboť vylepšování výborně fungujícího systému je vždy velkým závazkem. Osobně stavím základy úspěchu na dlouhodobé strategii budování vzájemných vztahů, s důrazem na jejich férovost, což jsou i základní hodnoty společnosti ZyXEL.

Peter Majdák

Peter Majdák se na pozici Insight Sales SK věnuje péči a strategickému rozvoji partnerského prodeje na Slovensku.

Do spoločnosti som nastúpil na pozíciu manažéra resselerov produktového portfolia ZyXEL. Dôvod môjho nástupu bola znalosť, že ZyXEL dosiahol počas svojho pôsobenia na trhu v segmente SMB výrazných úspechov a v pomere cena/kvalita patrí k popredným IT spoločnostiam na svete. Rád by som svojím pôsobením vo firme dokázal, že naše produkty a riešenia majú vysokú kvalitu a spoľahlivosť, ktoré si našli stabilné miesto u našich zákazníkov“.

Exit mobile version