Lidé ve firmách: Karol Veleba vedoucím slovenské odnože Effectix.com a další novinky

V rubrice „Lidé ve firmách“ vám přinášíme nejžhavější informace o personálních změnách ve významných společnostech. Tentokrát přinášíme bohatou úrodu novinek ze společností Best Communications, Effectix.com, Fiskars, KRUK a Ness.
Best Communications

Colleen Klei

Best Communications, anglo-česká PR agentura, oznamuje jmenování Colleen Klei na pozici Account Executive.

Od svého připojení k týmu Best Communications Colleen podporuje v oblasti media relations a sociálních sítí jednoho z nejnovějších klientů agentury, společnost PUMA. Colleen je dále zodpovědná za koordinaci nových kampaní napříč agenturou a rozvíjení jejích vnějších vztahů.

V roce 2011 Colleen úspěšně ukončila bakalářský obor žurnalistika na Ernie Pyle School na univerzitě v Indianě s dvojím zaměřením na PR a redakční psaní. Druhý bakalářský titul získala z francouzského jazyka a literatury, kdy jeden semestr strávila studiem vlivu baroka na pařížské Sorbonně.

Než se Colleen připojila k Bestu, získávala cenné zkušenosti díky redakčním, PR i marketingovým stážím zejména v hudebním a zábavním průmyslu. Kromě svého rodného jazyka, kterým je angličtina, mluví Colleen francouzsky a na konverzační úrovni zvládá také češtinu a němčinu.

Euan Edworthy, CEO Best Communications, řekl: „Díky svým zkušenostem a dovednostem je Colleen pro naši agenturu obrovskou posilou, přináší zejména mezinárodní perspektivu a jedinečný profesní přístup. Jsme proto velmi rádi, že ji můžeme přivítat do našeho týmu.

Effectix.com

Karol Veleba

Společnost Effectix.com, která nabízí komplexní servis v oblasti internetového marketingu, zásadním způsobem posiluje zastoupení na Slovensku. Vedle razantního navýšení počtu obchodní zástupců zde bude nově i výrobní a konzultační oddělení. Effectix.com chce být jedničkou na slovenském trhu.

Společnosti Effectix.com posiluje své zastoupení na Slovensku. Pobočku povede Karol Veleba, který má mnohaleté bohaté zkušenosti z oblasti online marketingu a dobře zná místní trh. „Slovenská pobočka se dočká velkých změn. Vedle posílení stávajícího týmu ze čtyř obchodníků na dvanáct budeme mít nově i výrobní a konzultační oddělení, které dosud bylo jen v Praze. Našim zákazníkům chceme být blíž a poskytovat nejlepší služby,“ komentuje Karol Veleba.

Effectix.com bude i na Slovensku vedle tradičních služeb SEO zajišťovat komplexní internetový marketing pro velké i malé a střední podniky. Slovenská pobočka bude mít na starosti také projekty českých a slovenských klientů, kteří budou chtít oslovit zákazníky ze sousedního Maďarska či Rakouska.

Effectix.com posiluje nejen na českém trhu. Chceme nadále růst a Slovensko je dalším logickým krokem. Máme velké plány, našim cílem je být jedničkou na tamním trhu. A to jak v kvalitě poskytovaných služeb, tak i počtu zákazníků. Slovenská pobočka patří mezi priority pro letošní rok. Základem všeho je kvalitní tým marketingových nadšenců. Věřím, že při náboru bude mít Karol šťastnou ruku,“ shrnuje Kateřina Holnová, výkonná ředitelka Effectix.com.

Každodenní činnosti včetně obchodu se stále více přesouvají na internet. Proto můžeme v posledních letech sledovat neustálý rozvoj online marketingu, jehož součástí již dávno není jen SEO nebo PPC, ale také například komunikace na sociálních sítích apod. Nastavení správného mixu je pro podnikání velmi důležité. Internetový marketing může být jedním z nejúčinnějších nástrojů podpory prodeje, ať už se firma zabývá B2C nebo B2B podnikáním.

Fiskars

Tomáš Duda

Novým oblastním manažerem Fiskars pro Českou republiku a Slovensko se 1. října 2013 stal Tomáš Duda. V této pozici vystřídal Jana Růzhu, který Fiskars řídil předchozích
20 let. Tomáš Duda má ve Fiskars na starosti řízení prodeje zahradního nářadí a domácího náčiní Fiskars a designových výrobků Iittala v České republice a na Slovensku a rozvoj této finské značky na obou trzích.

Tomáš Duda má dlouholeté zkušenosti z prodeje a marketingu. Do Fiskars přichází ze společnosti Wrigley, kde téměr 18 let pracoval na různých postech v obchodě a distribuci. Posledních šest let zastával pozici obchodního ředitele pro Českou republiku a Slovensko.

Nabídku pracovat pro společnost Fiskars jsem přijal s radostí, neboť mám rád značky, které fungují. A mezi ty se Fiskars jednoznačně řadí,“ říká Tomáš Duda a dodává: „Rád se budu podílet na rozvoji značky na českém a slovenském trhu, neboť v obou zemích je velký potenciál k růstu. Češi i Slováci milují zahradničení a propadají kouzlu domácího vaření. A pro všechny tyto nadšence Fiskars nabízí kvalitní a nadčasové výrobky.

Jsem potěšen, že mohu Tomáše přivítat v našem týmu. Věřím, že Tomáš naváže na skvělou práci Jana Růzhy, který před 20 lety přinesl první výrobky Fiskars do České republiky a v krátké době se mu podařilo vybudovat silné postavení značky Fiskars nejdříve na českém, později i na slovenském trhu,“ říká Taija Felt, ředitelka exportu Fiskars.

Tomáš Duda vystudoval Fakultu ekonomiky a managamentu na Vysoké vojenské śkole ve Vyškově. Hovoří plynně anglicky a domluví se rusky. Tomáš Duda se ve volném čase rád věnuje sportu, cestování a aktivnímu odpočinku na zahradě.

KRUK

Paulina Sapkowska

Do funkce generální ředitelky společnosti KRUK Česká a Slovenská republika byla od 1. ledna 2014 jmenována Paulina Sapkowska. Ve své pozici bude i nadále zachovávat a podporovat smírnou strategii společnosti a současně rozšiřovat podíl skupiny KRUK na českém i slovenském trhu.

Začátkem druhé poloviny roku přesune KRUK své sídlo z Prahy do oblasti Hradce Králové a Pardubic. Od změny lokace očekává společnost prostor pro dynamičtější rozvoj.

Paulina Sapkowska spojila svou profesní dráhu se skupinou KRUK před více než sedmi lety. Kariéru zahájila v oddělení servisních služeb na pozici vedoucí týmu kontaktního centra, odkud záhy povýšila na manažerku kontaktního centra. V roce 2011 se stala ředitelkou oddělení telefonického vymáhání. O dva roky později získala post ředitelky oddělení podpory vymáhacích procesů, kde byla zodpovědná za tři oddělení v rámci call centra a současně za interní advokátní kancelář určenou pro servisovaná portfolia ve fázi soudu a exekuce s celkově více než 180 zaměstnanci.
Jsem velmi rád, že je to právě Paulina Sapkowska, která nastoupila do funkce generální ředitelky v tak důležitém okamžiku společnosti KRUK Česká a Slovenská republika. Paulin charakter, přístup, zkušenosti a důkladné znalosti o společnosti KRUK jsou neuvěřitelně cenné a dokonale odráží hodnoty a poslání naší společnosti,“ říká Piotr Krupa, předseda představenstva skupiny KRUK.

Během svého působení ve společnosti byla Paulina Sapkowska zapojena do celé řady projektů týkajících se různých oblastí vývoje napříč skupinou KRUK. Aktivně se podílela na vytvoření mnoha procesů, např. zavádění kompetenčního modelu, nebo hodnotícího systému v rámci kontaktního centra.

Pozici generální ředitelky jsem ve skupině KRUK s radostí přijala a velmi se těším na nové výzvy a také na budoucí vývoj v oblasti řízení pohledávek v České a Slovenské republice. V současné době se zaměřujeme na možnost rozvíjet KRUK tak, aby byl konkurenceschopnější, úspěšnější a také rostoucí společností v České a Slovenské republice,“ říká Paulina Sapkowska.

Společnost KRUK Česká a Slovenská republika nově přesune své sídlo do oblasti Hradce Králové a Pardubic. „Pokrok a změny s tím spojené jsou nedílnou součástí vývoje každého podniku, který chce uspět. Nová lokalita je místem nových pracovních příležitostí v naší organizaci, nových výzev a šancí na větší rozvoj každého z nás,” říká Paulina Sapkowska. „Regiony Hradce Králové a Pardubic jsme vybrali na základě jejich partnerství s polskou Wrocławí a Wałbrzychem, kde má skupina KRUK také svá sídla. Jsem velmi ráda, že mým novým působištěm je právě Česká a Slovenská republika, neboť jsou mi obě blízké. Těším se na zdejší život a na nové zážitky a zkušenosti.

Skupina KRUK plně převedla svůj obchodní model na český a slovenský trh v roce 2011. Doposud společnost úspěšně implementovala svou inovativní strategii týkající se smírného uzavírání dohod se zadluženými osobami. „Naše jedinečná strategie nabízí možnost splácení dluhů ve splátkách dle finančních možností zadlužených osob,“ vysvětluje Paulina Sapkowska. „To je to, co vyvíjíme na českém a slovenském trhu a současně podporujeme veřejnost za pomoci vzdělávacích kampaní. Je velmi důležité, aby se lidé nebáli a kontaktovali nás nebo jiného věřitele. Na základě kontaktu a domluvy lze nastavit podmínky splácení.

Ness

Rostislav Schwarz

Ness Technologies, Inc., globální poskytovatel komplexních řešení a business služeb v oblasti informačních technologií, uvedl Rostislava Schwarze na pozici Delivery ředitele sektoru Finance. Jeho cílem bude posílit pozici finanční divize společnosti Ness, která je klíčovým dodavatelem předních bank, pojišťoven a fondů, zintenzivnit komunikaci s klíčovými klienty a zvýšit efektivitu realizovaných projektů.

Rostislav Schwarz působí ve finančním sektoru již déle než 20 let. Zkušenosti má zejména v oblasti vývoje a prodeje produktů přímého bankovnictví. Do společnosti Ness přišel z ČSOB, předtím působil řadu let jako projektový manažer v České spořitelně. Schwarz vystudoval Bankovní institut, vysokou školu se zaměřením na bankovní management. Jeho největším koníčkem je vytrvalostní běh.

Exit mobile version