O2 spouští webovou samoobsluhu

Společnost Telefónica Czech Republic po jarním redesignu svého portálu rozšiřuje jeho služby v sekci Moje O2 o webovou samoobsluhu, zatím jen pro rezidentní zákazníky.
Prostřednictvím samoobsluhy budou moci uživatelé sledovat a měnit nastavení svých služeb či monitorovat čerpání datových limitů.

Telefónica O2

Služba se momentálně nachází v pilotním provozu, zahájení ostrého provozu společnost plánuje během několika týdnů. Nyní ji mohou využívat všichni rezidentní zákazníci O2, kteří využívají elektronické vyúčtování na www.mojeO2.cz.

„Spuštění webové správy služeb je dalším krokem ke zvýšení uživatelského komfortu portálu Moje O2. Do konce léta plánujeme spustit také další důležitou funkcionalitu, díky které budou mít zákazníci na webu v reálném čase pod kontrolou své výdaje nebo počty aktuálně provolaných minut,“ komentuje službu Jindřich Fremuth, ředitel online divize společnosti Telefónica Czech Republic.

Internetová samoobsluha poskytuje zákazníkům přehled všech aktivních fixních a mobilních tarifů hlasových a datových služeb a O2 TV, zobrazení a nastavení mobilního telefonu, Aktivace, deaktivace a změny vybraných doplňkových služeb, monitorování čerpání datových limitů, zobrazení aktuální výše kreditu a možnost dobití kreditu (pouze pro předplacené služby).

Exit mobile version