TULIP – účetnictví a docházka v cloudu pro 20 zemí světa

Malých tuzemských firem, které sbírají úspěchy ve světě, je stále více. V tvrdé konkurenci si dobře vedou také naše „IT mozky“. Jedním z úspěšných řešení je i cloudová platforma TULIP, nástroj sloužící k evidenci docházky a digitalizaci účetnictví.

TULIP Solutions

TULIP účinně řeší problémy, kterým čelí v podstatě všechny firmy:

  1. Zbavuje účetnictví zbytečných papírů
  2. Eliminuje chyby v mzdových podkladech
  3. Zefektivňuje firemní procesy

Účetnictví v cloudu

V oblasti účetnictví je TULIP vybaven automatickým zpracováním faktur od vstupu až po zaúčtování pomocí samoučícího algoritmu. Systém identifikuje faktury, které do něj vstupují, a vytěží potřebná data. Ta jsou poté kontrolována, aby nedošlo k chybám. Faktury schvalují určení zaměstnanci klienta podle nastaveného schvalovacího procesu. Poté následuje automatické zaúčtování dokladu a přenos do účetního softwaru. V ideálním případě běží celý proces automaticky a nevstupuje do něj žádný zaměstnanec klienta, avšak ani účetní.

Největší problém mívají firmy s papírovými fakturami. Je jich příliš, a přitom naprosto zbytečně. Mnoho lidí stále nedůvěřuje elektronické formě faktur – částečně kvůli špatné informovanosti, částečně z obav a zvyku. Elektronická faktura je přitom s papírovou naprosto rovnocenná, není třeba ji skladovat fyzicky v papírové formě.

„Jsme velmi rádi, že naši klienti postupně učí své dodavatele přecházet od papíru k e-mailové komunikaci. TULIP se snaží nejen svými službami, ale také osvětou, eliminovat zbytečný papír v oběhu. Elektronizace je jediná možná budoucnost pro naši planetu. A my k tomu chceme přispět,“ říká Soňa Výhonská, marketingová specialistka TULIPu.

Docházkový systém bez píchaček

Docházkový systém v TULIPu má zase pomoci především těm firmám, které stále ještě evidují docházku zaměstnanců v Excelu. Tímto dnes už poněkud zastaralým způsobem dochází k množství chyb, které Inspektorát práce možná pro jednou odpustí nebo přehlédne, ale příště již může vyměřit tučnou pokutu.

V TULIPu si žádosti o různé tipy nepřítomnosti (dovolená, lékař atd.) zadává pracovník sám. Poté je schválí nadřízený. Výsledná data jsou použita jako podklad pro výpočet mezd. Ten se jedním kliknutím po uzavření měsíce odešle do mzdového softwaru, který je s TULIPem propojený.

V TULIPu lze zpracovávat různé typy docházky, od jednoduché evidence absencí, až po komplexní směnný provoz 24×7. TULIP dohlíží na splnění zákonných požadavků, jako jsou například povinné přestávky mezi směnami. Není problém zohlednit také specifika konkrétního klienta, třeba bonusovou dovolenou po odpracovaných letech. TULIP je vhodný pro firmy z oblasti obchodu i výroby.

Zefektivnění firemních procesů

Díky TULIPu mohou mít firmy v jednom webovém prostředí účetnictví, docházkový systém, online výplatní pásky i osobní složky zaměstnanců s potřebnou dokumentací (pracovní smlouvy, dodatky atd.). Vše je propojené s e-mailem, takže o každé změně pracovník okamžitě ví.

Konec papírování, zkrácení času stráveného nad administrativou a eliminace chybovosti jsou hlavní důvody, proč firmy hledají moderní byznys platformy.

TULIP vznikl v roce 2012, dnes ho používá více než 28 000 lidí ve 20 zemích po celém světě a zpracovává téměř 40 000 dokumentů měsíčně.

Více o platformě TULIP na webu http://tulipize.cz

Exit mobile version