Umění práce s informacemi přináší úspěch

Jan Carlson nastoupil do vedení SAS Airlines v době jejich hluboké finanční ztráty a špatné pověsti. Během dvou let přivedl aerolinky k zisku a ocenění „Airline of the Year 1983“. Alfou a omegou jeho úspěchu bylo zjednodušení řídící struktury a velmi účinné delegování odpovědností. Tento úspěšný manažer je autorem výroku: „Kdo nemá informace, nemůže mít odpovědnost. Kdo informace dostane, nemůže se odpovědnosti zbavit“.

A jak je to s využíváním informací u vás ve firmě?

Každý zkušený manažer jde jistě dnes tou správnou cestou: investuje do monitoringu médií a sociálních sítí, analýz odvětví, konkurence či rizik. Vysílá zaměstnance na konference a symposia. Zde všude jsou ukryty konkrétní informace o aktivitách konkurence, špatné ale i dobré zprávy o zákaznících a dodavatelích, o nejnovějších technologických, ekonomických, sociálních, politických a environmentálních změnách a trendech. Až sem je všechno v pořádku. Jak ale zajistit, aby všechna tato data doputovala ke správným lidem ve správný čas tak, aby se mohli postavit odpovědnosti čelem? Jak zajistit, aby tito lidé nebyli zároveň zahlceni spoustou zbytečných dat, které s jejich odpovědností nemají nic společného?

Datový kompas TOVEK nasměruje informace do správných rukou

U strukturovaných dat typu: cena akcií, komodity, měnové kurzy, plnění plánu atd. existuje řada řešení. Zcela jiná, zásadně horší, je situace u dat, která jsou přístupná v podobě dokumentů a zpráv. Obsahují totiž informace různě důležité pro různé lidi, z různých důvodů. Při dnešních objemech dat a počtech příjemců ve firmě, není v lidských silách data třídit a cíleně distribuovat. Účinným řešením je Datový kompas, který nasměruje informace do správných rukou na základě vyhodnocení individuálních potřeb různých příjemců.

Proč je pro vás výhodné vybrat si firmu TOVEK

TOVEK má s problematikou zpracování nestrukturovaných dat dvacet let praktických zkušeností. Zpočátku využíval zahraniční produkty špičkových firem v oboru. Nyní se posunul mnohem dál. Postupem času odborníci TOVEK vyvinuli Datový kompas, který vychází jak ze zkušeností se zahraničními produkty, tak s realizací projektů pro uživatele s vysokými nároky na dobrou orientaci ve svých datech.

Proč Datový kompas přináší kýžené výsledky

Datový kompas je vytvořen pro funkční a kvalitní selektivní distribuci informací, umožňuje:
– velmi přesně definovat oblasti zájmu různých uživatelů a vyhodnocovat podle nich relevanci nových informací,
– identifikovat změny v počtu informací relevantních k oblastem zájmu, a to i ve specifickém kontextu
– identifikovat skupiny pojmů, které reprezentují hlavní obsah nových zpráv, a tím i možné nové oblasti zájmu.

Nejlepším důkazem je konkrétní příklad

Datový kompas TOVEK slouží například pro monitoring klíčových zákazníků finanční instituce. Jedna část monitorovacího profilu je vytvořena automaticky přímo ze CRM systému, a to na základě všech evidovaných identifikačních údajů (jméno firmy, jména klíčových pracovníků, názvy produktů atd.). Druhá část profilu je tvořena charakteristikou různých typů událostí, monitorovány jsou různé externí i interní zdroje. Odkazy na informace představující možné obchodní příležitosti nebo hrozby jsou pak v CRM k dispozici tak, aby je lidé odpovědní za jednání se subjektem mohli patřičným způsobem ihned využít.

Jak získat Datový kompas TOVEK?

Vše si vyzkoušejte na praktické ukázce, která se bude co nejvíce blížit vašim datům. Kontaktujte společnost TOVEK ještě dnes, ověřte si, jak efektivně a spolehlivě Datový kompas funguje a přijďte se poradit o návrhu možného řešení. Vše záleží jen a jen na vás.

Kontakt: www.tovek.cz

Exit mobile version