V CRM je stále důležitější podpora více komunikačních kanálů

Podle Marka Kamana, který pracuje u Cígler Software jako Product Owner ERP systému Money, je pro uživatele výhodné, když je modul CRM v jednotném prostředí Money. Díky tomu jsou informace dostupné na jednom místě. Trendy vidí CSW v oblasti podpory více komunikačních kanálů a rozvíjí i firemní portál.
Jaký CRM dodáváte? Máte jej jako integrovaný modul ve svém ERP systému, nebo i jako samostatné řešení?

K ERP systému Money dodáváme plně integrovaný modul CRM, který chápeme jako nástroj pro péči a řízení vztahů se zákazníky. Rozšiřuje funkce Money určené pro podporu osobního přístupu ke klientovi a současně je slučuje tak, aby je nejen obchodník snadno nalezl na jednom místě.

*Na co zákazníci při výběru CRM slyší a jaké funkčnosti ve svém CRM nabízíte? *

Důležitými vlastnostmi modulu CRM je jednotné prostředí s ERP systémem Money a dostupnost informací na jednom místě. Díky plné integraci odpadá nutnost synchronizace dat, a jsou tak zajištěny vždy aktuální a správné informace. Za klíčové vlastnosti považujeme možnost segmentace zákazníků, evidenci historie komunikace, sledování obchodních příležitostí a možnost vyhodnocení práce obchodníků.

Jaké jsou dnešní trendy v CRM a které z nich váš CRM systém naplňuje?

Aktuální trendy CRM vidíme v oblasti podpory více komunikačních kanálů (e-mail, telefony pomocí provázanosti s telefonní ústřednou, SMS), mobilním přístupu, podpory sociálních sítí, v nástrojích pro spolupráci, tj. sdílení informací a budování firemních portálů. ERP systém Money podporuje různé komunikační kanály, mobilní přístup a aktuálně rozvíjíme firemní portál.

Exit mobile version