V CRM jsou důležité dobré vztahy a efektivní vytěžování přes cross-selling či up-selling

J.K.R. nabízí CRM jako modul informačního systému Byznys ERP a jeho výhodou je proto propojení nejen s dalšími oblastmi řízení firmy, což umožňuje udržování dobrých vztahů a vytěžování stávající zákaznické báze přes cross-selling či up-selling, říká Jiří Rákosník, obchodní ředitel J.K.R.
Jaký CRM dodáváte? Máte jej jako integrovaný modul ve svém ERP systému, nebo i jako samostatné řešení?

Pro řízení vztahů se zákazníky máme v našem podnikovém informačním systému Byznys ERP integrovaný samostatný modul. Výhodou je samozřejmě propojení s dalšími oblasti řízení firmy, od ekonomiky přes výrobu a logistiku až po e-shop a obchodní analýzy.

*Na co zákazníci při výběru CRM slyší a jaké funkčnosti ve svém CRM nabízíte? *

U systémů Byznys ERP je pro uživatele CRM důležitá především provázanost s ERP, kancelářskými aplikacemi Microsoft Office a možnost přístupu z tabletů a chytrých mobilních telefonů.

Jaké jsou dnešní trendy v CRM a které z nich váš CRM systém naplňuje?

Hovoří se sice o možnostech tzv. sociálního CRM, ale v české realitě to zatím žádné téma není. Důležité je hlavně udržování dobrých vztahů a vytěžování stávající zákaznické báze přes cross-selling či up-selling. A samozřejmě také oslovování nových kontaktů a získávání nových zákazníků.

Exit mobile version