Vytěžíte z vašeho firemního zlata maximum?

Jedno moudré lidové přísloví praví: „Pořádek je pro blbce, inteligent zvládá chaos.” To bezesporu platí o srovnaném psacím stole nebo o krabicích s „cennostmi”, které máte uloženy ve sklepě. Když se jedná o firemní data, je to již složitější. Lze vůbec mít v datech skutečný „ordnung” nebo je lepší využívat inteligentní nástroj, který vám umožní z relativního chaosu v pravý čas vykutat vaše firemní zlato?

Jak se nejlépe zorientovat v nepřeberném množství dat?

Jednoznačně potřebujete efektivní nástroj pro vyhledávání. V průběhu existence každé organizace se během let a často i desetiletí postupně vytváří obrovské množství informací. Tato data jsou velmi cenná, protože bývají nejen živým archivem minulosti, ale při správném užívání umožňují snadné a velmi efektivní poučení z chyb a omylů, kterých se daný subjekt při rozhodování nebo tvorbě projektů dopustil. Tato „paměť“ organizace je uložena v podobě dokumentů, e-mailů, záznamů v souborových systémech, archivech, databázích a různých aplikacích.

Jaký zvolit nástroj, aby paměť dobře sloužila?

Abyste si mohli „vzpomenout” na řešení nějakého problému, potřebujete dát dohromady všechny okolnosti, situace, lidi s potřebnou zkušeností a vše zasadit do správných souvislostí. K tomu je nutné mít k dispozici všechny patřičné dokumenty, relevantní zprávy a záznamy z různých systémů a různých období. Jediným možným řešením je vlastnit nástroj, který inteligentním způsobem umožňuje prohledávat všechna data na základě jejich obsahu; a to nejenom podle konkrétních klíčových slov, ale především podle různých asociací a kontextu: *s čím, s kým to souviselo, kdy, kde to bylo. *

Datový kompas TOVEK umožňuje inteligentní vyhledávání

Jsou situace, kdy neřešíte nějaký zásadní problém a potřebujete jen zjistit, jak využít váš archiv dat z pohledu současných potřeb. Obecně je známo, že stačí jednoduše nasadit některou z mnoha „enterprise search” platforem, které v posledních letech nabízejí všichni globální poskytovatelé IT služeb. To je však zásadní omyl. Abyste vytěžili z vašeho firemního zlata maximum, potřebujete použít skutečně profesionální nástroj, který je vytvořen přesně pro vás, optimalizován přímo pro váš archiv dat. Řešení, které odpovídá vašim představám, se jmenuje Datový kompas TOVEK.

Je důležité vybrat si partnera, se kterým celý projekt realizujete

Rozhodněte se pro společnost TOVEK a věřte, že budete maximálně spokojeni. Je zde několik jednoduchých a logických důvodů. TOVEK má s problematikou vytěžování informací a souvislostí skrytých v obsahu dvacet let praktických zkušeností. V průběhu let vytvořil skutečně kvalitní nástroj pro vyhledávání informací ve velkém množství různorodých dat, a dnes dokonce i v datech, která jsou tvořena mluvenou řečí.

Co tvoří Datový kompas TOVEK

Uživatelsky příjemný nástroj, který vám ve vašem „chaosu” informací pomůže rychle vyhledat dostupná fakta a souvislosti, tvoří dva samostatné produkty.

1. TOVEK Server je modulární aplikace pro automatizované zpracování různorodých zdrojů dat, která je obohacuje o extrahovaná jména, místa, časové a finanční údaje, adresy atd.
2. TOVEK Tools je desktopový nástroj pro zpracování náročnějších rešerší a analýz, jako je například vyhledávání souvislostí mezi informacemi a mapování a vizualizace jejich obsahu.

Jestliže vás Datový kompas TOVEK zaujal, požádejte o časově omezenou licenci. Kontaktujte společnost TOVEK ještě dnes a přijďte se poradit o návrhu možného řešení, přesně podle vašich potřeb a požadavků.

Kontakt: www.tovek.cz

Exit mobile version