Cleverlance uvádí na trh řešení Clever Call Center

Společnost Cleverlance Enterprise Solutions přichází na trh s hostovaným řešením pro call centra a kontaktní centra.

Clever Call Center je modulová hostovaná aplikace, která údajně přináší přidanou hodnotu ve formě zvýšení kapacity call centra bez potřeby nabírat nové operátory.Řešení Clever Call Center je možné zakoupit i jako nehostovanou verzi, implementovanou na hardware zákazníka.

Řídící pracovníci call center ocení, že operátor pracuje v jednotném prostředí (s jedinou aplikací). Není zatěžován prací s mnoha aplikacemi a opakovaným zadáváním dat, čímž výrazně zkrátí dobu vyřízení hovoru nebo e-mailu. Součástí Clever Call Center je e-mailové řešení, které umožňuje automatickou distribuci e-mailů (web formulářů, faxů, sms, dopisů) dle jejich obsahu na příslušné operátory v závislosti na jejich dovednostech. Konkurenční výhodou je práce s uživatelským editorem, který umožňuje zákazníkovi velmi rychle reagovat na změny na trhu nebo na neočekávané situace.

Exit mobile version