Cleverlance se podílela na vývoji internetového bankovnictví Komerční banky

Praha 24. února 2010 – Společnost Cleverlance se významnou měrou podílela na vývoji nové verze internetového bankovnictví Komerční banky (KB), která byla nasazena v listopadu 2009. Nová verze obsahuje úpravy, které klientům přinášejí zejména změny související s nařízením EU – Payment Services Directive (možnost bezplatně stahovat výpisy standardním kanálem, nastavení dnů mezi dvěma inkasy z účtu, zobrazování neprovedených plateb z trvalých příkazů atd.), nové možnosti v investování do podílových fondů, zlepšení bezpečnosti a další vylepšení v různých funkčnostech.


Mezi nejdůležitější kanály internetového bankovnictví KB patří jeho dvě varianty známé pod obchodním názvem Mojebanka a Profibanka. Mojebanka je webová aplikace, které poskytuje služby od běžných platebních operací přes možnosti investování až po možnost zažádat si on-line např. o úvěr. Aplikace Profibanka je tlustý klient, který spojuje výhody internetové aplikace s výkonem aplikace lokální. Je určena pro firmy, u nichž se předpokládá větší počet operací.

„Společnost Cleverlance je partner, který nám dodává IT odborníky do celé řady rolí. S jejich pomocí se nám daří dodávat produkty klientům v takové kvalitě, jakou si představujeme,“ uvedl Josef Pecháček, ITPL a vedoucí kompetenčního centra DCS Komerční banky.

Ondřej Brom, Executive Director for Banking společnosti Cleverlance, uvedl: „Spolupráce s Komerční bankou je pro nás přínosem, který poskytuje naší práci stále nové výzvy; dlouhodobé partnerství nás zároveň zavazuje k podávání těch nejlepších výsledků.“

Direct Channel Systems (DCS) je postaveno na Websphere Application Serveru a současně využívá databázi Oracle.

Cleverlance je jedním z předních dodavatelů konzultačních služeb v oblasti IT pro Komerční banku. Dlouhodobá spolupráce začala již v roce 2001.

Exit mobile version