• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Co řeší Dell Support Services?

Richard Jan Voigts
14. 4. 2016
| Články

Co dělat, když dojde k nějakému zádrhelu při provozu PC, notebooku, případně serveru, storage nebo síťového prvku? Například společnost Dell dává automaticky s každým svým prodaným zařízením servis Basic Support, avšak nejen to, jak nám sdělil Martin Štrba, Technical Account Manager pro Českou republiku a Slovensko.
Mohl byste stručně popsat, co znamená Dell Support Services? Jaká je základní charakteristika těchto vašich služeb?

Dell Support Services je skupinou služeb, které společnost Dell globálně poskytuje svým zákazníkům společně se zakoupeným systémem, od notebooku až po high-end servery a storage pro datacentra. Jde o služby základního charakteru, který se nazývá Basic Support (někteří mohli v minulosti slyšet Next Business Day, pozn. redakce), ale lze volně dokoupit služby ProSupport, ProSupport Plus pro podnikové systémy nebo ProSupport Plus pro klientská zařízení (zejména PC a notebooky).

Co dostane zákazník při zakoupení zařízení se službou Dell Basic Support?

Ve službě Basic Support, která je standardně dodávána se všemi klientskými zařízeními Dell (PC, NB), zákazník dostane standardní servis na HW s dobou opravy do následujícího pracovního dne, s dobou telefonické podpory v pracovní dny od 8 do 17 hodin, po dobu tří let.

Platí tato podpora i na nějaký software?

Ne, zákazník si musí zakoupit minimálně službu ProSupport pro využití podpory s výrobci OEM (Original Equipment Manufacturer) námi dodávaných aplikací Microsoft, jiných třetích stran a samozřejmě Dell.

Co dalšího zákazník dostane, pokud si přikoupí služby nad základní verzi Basic Support?

Službou ProSupport si rozšíří telefonickou podporu na 24×7 a může si taktéž zajistit nástup na opravu od ukončení analýzy případu do dvou hodin, čtyř hodin, nebo další pracovní den.

V případě nejvyšší úrovně služby, tzn. ProSupport Plus (zejména servery, storage a síťové prvky), si zajistí vyhrazeného Technical Account Managera (TAM), proaktivní monitoring systémů s výběrem nástupu na opravu od ukončení analýzy případu do dvou hodin, čtyř hodin, nebo další pracovní den. Služba ProSupport Plus navíc obsahuje Systémovou údržbu, která zabezpečí bezplatnou aktualizaci BIOSu, firmwaru a driverů vzdálenou formou Dell technickou podporou.

Rozdělení služeb Dell

Rozdělení služeb Dell

Při službě ProSupport nebo ProSupport Plus je možné u klientských systémů zakoupit službu na období 5 let a u naprosté většiny podnikových systémů lze zakoupit službu na období až 7 let, což výrazně prodlouží životní cyklus zařízení v IT prostředí. Povýšit úroveň služby a/nebo ji prodloužit až na 5, resp. 7 let lze počas jejího trvání kdykoli. Více informací Vám sdělí obchodní oddělení Dell.

Platí služby Dell také v jiných zemích, když se zařízením vycestuji a potřeboval bych servisní zásah?

Ano, služby Dell Basic Support, ProSupport, ProSupport Plus platí i v ostatních zemích celého světa, které Dell těmito službami pokrývá.

Kterou z vašich služeb podpory pro zařízení Dell byste doporučil?

Martin Štrba, Technical Account Manager pro Českou republiku a Slovensko

Martin Štrba, Technical Account Manager pro Českou republiku a Slovensko

Při koupi podnikového systému bych jednoznačně doporučil službu úrovně Dell ProSupport Plus, směřuje k proaktivnímu monitoringu zařízení při jeho provozu prost. bezplatného nástroje SupportAssist (tr.im/DSA) a k systémové údržbě po dobu celého jeho životního cyklu.

Při koupi klientského systému bych taky odporučil Dell ProSupport Plus, ale zejména z organizačně-bezpečnostních důvodů. Zahrnuje totiž opravy náhodných poškození způsobených přepětím, pádem nebo politím a možnost zanechat si po výměně pevného disku svůj původní.

Rubriky: HardwarePodnikový softwareSecurity

Související příspěvky

Linus Torvalds má 50 let
Články

Red Hat Enterprise Linux for Business Developers umožňuje sladit vývoj aplikací s produkčním provozem

16. 7. 2025
Sophos představil XDR řešení pro synchronizované zabezpečení
Zprávičky

Počet kybernetických incidentů v ČR byl v červnu druhý nejnižší za poslední rok

15. 7. 2025
Dell 14 a 16 Premium: Nástupce XPS přináší větší výkon a dlouhou výdrž baterie
Zprávičky

Dell 14 a 16 Premium: Nástupce XPS přináší větší výkon a dlouhou výdrž baterie

14. 7. 2025
Umělá inteligence v IT infrastruktuře
Články

Salesforce představuje třetí generaci Agentforce

14. 7. 2025

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

Pentagon bude využívat chatbota Grok, s firmou xAI má smlouvu za 200 milionů dolarů

ČTK
16. 7. 2025

Ministerstvo obrany Spojených států začne využívat chatbota Grok americké společnosti xAI miliardáře Elona Muska.

Výdaje na zabezpečení v Evropě i letos porostou

Oracle investuje tři miliardy dolarů do datových centrech v Německu a Nizozemsku

ČTK
16. 7. 2025

Americká společnost Oracle v příštích pěti letech plánuje investovat do datových center v Německu

Infrastruktura jako kód: Zjednodušte své implementace v cloudu automatizací

Meta investuje stovky miliard dolarů do datových center pro superinteligenci

ČTK
16. 7. 2025

Společnost Meta Platforms investuje stovky miliard dolarů do vybudování několika obřích datových center na

Sophos představil XDR řešení pro synchronizované zabezpečení

Počet kybernetických incidentů v ČR byl v červnu druhý nejnižší za poslední rok

ČTK
15. 7. 2025

Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) evidoval v červnu v ČR druhý

Nvidia po souhlasu od Trumpovy vlády obnoví prodej čipů pro AI do Číny

ČTK
15. 7. 2025

Americký výrobce čipů Nvidia získal od vlády prezidenta Donalda Trumpa souhlas s prodejem svých

EK představila nový kodex pro AI, zabývá se autorskými právy nebo bezpečností

ČTK
15. 7. 2025

Evropská komise zveřejnila nový dobrovolný kodex postupů pro poskytovatele výkonných systémů umělé inteligence (AI),

750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří

Čína schválila firmě Synopsys akvizici podniku Ansys za 35 miliard dolarů

ČTK
15. 7. 2025

Čínský regulační úřad s podmínkami schválil záměr výrobce softwaru pro návrh čipů Synopsys převzít

Dell 14 a 16 Premium: Nástupce XPS přináší větší výkon a dlouhou výdrž baterie

Dell 14 a 16 Premium: Nástupce XPS přináší větší výkon a dlouhou výdrž baterie

Pavel Houser
14. 7. 2025

Společnost Dell Technologies představila nové vlajkové lodě svého portfolia notebooků, které navazují na sérii

Tiskové zprávy

AI pomoc pro přetížené týmy ve finančním sektoru

HP představuje digitální tiskový stroj HP Indigo 6K+

GFI Archiver integruje AI CoPilot pro výkonnější správu e-mailových archivů

Společnost Cato Networks jmenována lídrem v magickém kvadrantu 2025 Gartner Magic Quadrant pro platformy SASE

Společnost QNAP představuje myQNAPcloud One Beta

Acer slaví několikanásobné ocenění cenou Red Dot Product Design Awards 2025

Zpráva dne

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Redakce
15. 5. 2025

Kupte Windows 11 CDkey od Goodoffer24.com a můžete růst s tímto OS jak při...

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Slovník

Off screen

CRM

Browser cache

Nejpopulárnější články

Žádný obsah není dostupný

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.