CZC.cz vykázal ve druhém čtvrtletí 30% meziroční růst tržeb

Prodejce počítačů a elektroniky Czech Computer (CZC.cz) vykázal ve druhém čtvrtletí 2011 meziroční nárůst tržeb o 30 %. To je desetkrát více, než rostl celý trh v oblasti IT a CE v prvním čtvrtletí 2011. Nárůst tak potvrdil trend zvyšování tržeb, který tento internetový obchod zaznamenává od podzimu 2010.

„V roce 2011 jsme zavedli mnoho služeb či funkcí zjednodušujících nákup v našem e-shopu, V tomto trendu budeme pokračovat i nadále,“ řekl marketingový ředitel společnosti Marek Šalanda a dodává:

„Už nyní nám naši zákazníci na http://beta.czc.cz pomáhají svými připomínkami dokončit novou podobu našeho e-shopu CZC.cz s řadou velmi zajímavých funkcí. Věříme, že to bude další krok správným směrem, který posílí postavení CZC.cz mezi největšími prodejci počítačů a elektroniky v České republice.“

CZC.cz vedle růstu obratu pocítil také výrazný nárůst nových zákazníků. Marek Šalanda to přisuzuje reklamní kampani a zlepšující se logistice. „V tomto roce jsme výrazně posílili naši marketingovou komunikaci, která je zaměřena zejména na zviditelnění značky a získání nových zákazníků. To podporují i změny v logistice, které vedly k významnému nárůstu našich skladových zásob. Rostoucí počet zákazníků, kteří u nás v minulosti dosud nikdy nenakoupili, je potěšující, ještě lepší je ale fakt, že se k nám tito zákazníci po prvním nákupu vracejí.“

Společnost Czech Computer v letošním roce očekává obrat 1,3 miliardy Kč.

Exit mobile version