Dial Telecom rozšířil Linku 900 na Slovensko

Dial Telecom (Česká republika) rozšířil službu Linka 900 i na území Slovenské republiky. Služba je určena všem, kteří chtějí zpoplatnit na území Slovenska své služby telefonním spojením.
Službu je možné zřídit nezávisle na technologii hlasové komunikace; pro obsluhu linky je možné využívat běžný či mobilní telefon a VoIP nebo klasickou telefonní ústřednu. Ke službě LINKA 900 je možno dodat nadstavbové služby automatické spojovatelky, hlasových stromů, hlasových schránek a pokročilých možností přesměrování, které lze libovolně konfigurovat prostřednictvím webového administračního rozhraní.

„Službu Linka 900 poskytujeme běžně na území České republiky. Poskytovatelé služby tak mohou rozšířit své obchodní aktivity i na slovenský trh. Výhodou je i malá jazyková bariéra mezi těmito dvěma trhy,“ říká Robert Horáček, product manager Dial Telecom.

Služba je nejvíce využívaná pro provozování informačních, zábavných, inzertních, obchodních a finančních služeb.

Exit mobile version