Díky Cleverlance má Telefónica centralizované informace

Společnost Cleverlance Enterprise Solutions dodala české pobočce Telefónicy 02 analytickou a reportovací aplikaci. Ta umožňuje sledovat životní cyklus jednotlivých objednávek a zpracovávat centrálním způsobem řadu statistik o průběhu procesu xDSL služeb.

Tato aplikace tak významně zvyšuje konkurenceschopnost společnosti Telefónica O2 na trhu.

V rámci projektu ADSL vyprodukovala firma Cleverance aplikaci pro podporu xDSL služeb pro společnost Telefónica O2, která byla plně začleněna do aplikačního IT portfolia společnosti. Kromě významné funkce centralizace informací o průběhu zpracování objednávek xDSL nabízí nová aplikace možnost proaktivně reagovat na případné nestandardní chování objednávky dříve, než by si na to začal stěžovat sám zákazník.

Petr Mazur, manažer Telefónicy pro podpůrné systémy a zřizování služeb, uvedl: „ Nová aplikace správy objednávek xDSL služeb nám umožňuje zrychlit a zkvalitnit naše služby zákazníkům. Je to pro nás významná aplikace a jsem rád, že služby odborníků z Cleverlance dosáhly tak vysoké úrovně. Byl jsem velmi spokojen s výsledky jejich práce.“

Zdroj: tisková zpráva

Exit mobile version