Dimension Data osvěžuje svou značku a do centra zájmu staví klienty

Dimension Data, přední globální poskytovatel IT služeb a řešení s obratem 4,7 mld. amerických dolarů, osvěžuje svou firemní identitu a zároveň přejmenovává asijskou pobočku Datacraft na Dimension Data.

Osvěžení firemní identity navazuje na obchodní strategii, která se více zaměřuje na poskytování služeb bez ohledu na technologie nebo hranice států. Dimension Data v současné době rozšiřuje svou nabídku služeb a vylepšuje péči o zákazníky.

Nové světlezelené logo působí více dynamicky a svěží vzhled plný energie lépe vyjadřuje sílu více než 12 300 zaměstnanců celé skupiny. Měkčí a jemnější křivky odráží otevřený přístup více zaměřený na klienty.

„Vyvíjíme se a poskytujeme řešení více orientovaná na služby, což představuje dobrou přílěžitost osvěžit značku, aby lépe odpovídala naší obchodní strategii a vizím budoucnosti,“ říká Brett Dawson, CEO, Dimension Data. „Je to více než jen pouhá změna barvy. Naše značka za uplynulých 28 let obstála ve zkoušce času a pomohla nám vyrůst do celosvětově velmi úspěšné společnosti. Namísto radikální změny jsme logo jen chytře vylepšili a celkově vizuální obraz značky lépe přizpůsobili naší obchodní cestě, aby vše působilo více relevantně a důvěryhodně.“ Osvěžení značky nijak nesouvisí s odkoupením Dimension Data společností NTT v říjnu minulého roku.

Přejmenování Datacraft na Dimension Data přináší jednotnou značku do 49 zemí na pěti kontinentech.

„Nasloucháme našim klientům. Osvěžení firemní identity je symbolem a závazkem našich zaměstnanců ke klientům a vyjadřuje kolektivní energii celé skupiny. Z průzkumu u klientů vyplývá, že oceňují naše odborné znalosti, kvalitu práce, příjemné jednání a profesionalitu. To je důvod, proč i nadále budeme investovat do našich lidí a rozvíjet jejich technické znalosti a schopnost precizně pracovat v zájmu klientů,“ říká Brett Dawson.

Společnost Dimension Data zahájila osvěžení firemní identity prostřednictvím sociálních médií a doslova můžeme říci, že následovala slunce. Vše začalo na Novém Zélandu, kde na sociálních sítích postupně přibývaly záběry a fotografie z akcí a následně se akce rozbíhaly i v dalších zemích po celém světě, což vedlo k vytvoření 24-hodinového proudu informací. Nejnovější zprávy a aktuality najde na Twitteru a Facebooku.

Exit mobile version