Do Česka míří druhý největší slevový server na světě

Čeští milovníci slevových serverů se mohou těšit na další přírůstek. Na zdejší trh míří světová dvojka v prodejí hromadného nakupování LivingSocial. Detaily jeho vstupu na trh ale nejsou zatím známy.

Livingsocial je po Gruponu druhý nejúspěšnější portál hromadného nakupování světa. Na svých stránkách před časem časem hledal vhodného kandidáta na pozici generálního ředitele české pobočky. Výběrové řízení bylo podle informací amerických médií už úspěšně dokončeno.

„LivingSocial výrazně investuje do své celosvětové expanze a o tom, že zřídí pobočku v Česku, se mluví již delší dobu. Kdy přesně odstartují, ale zatím není jasné,“ říká Michal Hardyn největšího českého slevového agregátoru SlevyDnes.cz.

„Každopádně příchod tak velkého a silného hráče by určitě výrazně trh ovlivnil. Na Facebooku už vede LivingSocial několik měsíců kampaně cílené na české uživatele a patří teď přes prázdniny mezi největší inzerenty na českém Facebooku, díky čemuž si budují databázi českých uživatelů, kterým potenciálně můžou nabídnout slevy,“ všiml si Hardyn.

V tomto týdnu současně proběhla akvizice dvou největších českých hráčů na trhu: Slevomat.cz a Zapakatel.cz. Největší tuzemský slevový server Slevomat získal ve dvojce českého trhu nadpoloviční podíl. Slevomat současně vlastní podíl ve slevovém serveru Vykupto.cz, který je trojkou na trhu. Nově tak vznikla skupina, která získala velmi zajímavou tržní sílu.

Zakladatel Slevomatu Tomáš Čupr se navrch dlouhodobě netají svým plánem prodat svůj byznys některému z největších světových hráčů, často se v tomto ohledu zmiňuje Groupon. S novými informacemi o vstupu Livingsocial ale tyto jeho plány získávají nový rozměr a není vyloučeno, že zájem o českou jedničku projeví právě on.

Exit mobile version