Electro World zahajuje prodej iPadu, chce konkurovat hlavně cenou

Maloobchodní síť Electro World nabídne v prodeji všechny typy tabletu iPad, které chce nabízet nejlevněji ze všech kamenných obchodů v České republice.

Společnost Electro World, v České republice poměrně známý a rozšířený maloobchodní prodejce spotřební elektroniky, dnes oficiálně zahájil prodej tabletů iPad. Ten by měl být k dostání ve všech prodejnách společnosti v krajských městech. Výhodou nákupu v oficiálních prodejnách je především dostupnost české technické podpory a rychlejší vyřízení reklamací.

„Před Vánoci předpokládáme zvýšený zájem v celé produktové škále, přičemž největší prodeje budou pravděpodobně u verzí 16GB s WIFI a 32GB s WIFI a 3G. Jsme pochopitelně rádi, že iPadem můžeme rozšířit nabídku produktů společnosti Apple v našich prodejnách“, předpovídá vývoj prodejů iPadu do konce letošního roku Tomáš Kučera, Head of PC and Accessories Category Electro World

Při prodeji iPadů sází ElectroWorld především na nižší cenu, než jakou nabízí konkurence. Jak jsme vás v pondělí informovali, cena WiFi verze začíná na 12 tisících Kč, nejvyšší 3G verzi je možné pořídit za zhruba 19 tisíc Kč. K dispozici jsou také dotované verze, které lze získat při podepsání smlouvy s operátorem Telefónica O2, který zatím jako jediný tuzemský operátor poskytuje iPadu datové služby. Electro World bude iPad prodávat za 11 990 Kč, cena 3G verze se bude pohybovat okolo 18 800 Kč. Prodejce navíc garantuje, že pokud zákazníci najdou v kterémkoliv českém kamenném obchodě iPad za nižší cenu, i zpětně mu 25% cenového rozdílu proplatí.

„Apple je velká značka, a tak jeho výrobky nesmí na našich pultech chybět. Věříme, že se iPady stanou jedním z hitů letošních Vánoc. Zásobeni jsme dobře, a tak nemusíme vytvářet pořadníky, jako tomu bylo u obchodů v zahraničí. Navíc pro zájemce o tento produkt přinášíme kompletní českou lokalizaci a podporu“, řekl při uvedení iPadů v síti Electro World Jan Gažovský, komerční ředitel společnosti pro Českou republiku a Slovensko.

iPad se v České republice začal prodávat v pondělí 29. listopadu. Oproti uvedení současné generace smartphonu iPhone 4 ale iPad žádnou prodejní mánii nezpůsobil. Důvodem je bezesporu především fakt, že iPad na český trh přichází s poměrně velkým, více než půlročním zpožděním. Díky tomu a velké atraktivitě iPadu v očích zákazníků vznikl prostor pro rozsáhlé šedé dovozy, které ale nyní pravděpodobně ustanou. Největší výhodou v Česku oficiálně zakoupených iPadů je bezesporu technická a zákaznická podpora ze strany prodejce, respektive tuzemského zastoupení společnosti Apple.

Exit mobile version