Epicor Mobile Field Service Produktem roku

Praha, Česká republika – 10. března 2010 – Epicor Software Corporation, přední dodavatel softwarových řešení pro řízení podnikových procesů, získal pro své řešení Epicor Mobile Field Service ocenění Produkt roku 2009 (2009 Product of the Year Award). Ocenění uděluje redakce magazínu Customer Interaction Solutions, který je od roku 1982 stěžejním periodikem se specializací na oblast péče o zákazníky CRM, služeb call-center a telekomunikačních služeb.

Řešení Epicor Mobile Field Service poskytuje komplexní funkcionalitu orientovanou na zprostředkování synchronizovaných dat z ERP systému členům servisních týmů v terénu, čímž rozšiřuje účinnost podnikových zdrojů a zajišťuje informovanost pracovníků působících mimo sídlo společnosti. Poskytováním kontextově orientovaných a snadno použitelných procesů workflow, podporou globálního navigačního systému GPS, možnostmi pro zadání dokumentů v přílohách a propracovanou funkcí automatického průvodce úlohami usnadňuje řešení Epicor Mobile Field Service efektivní plnění úkolů a zadání dat přímo v místě servisu. V průběhu plnění zakázky v terénu probíhá zároveň sladění všech činností – řízení, úpravy, aktualizace a sledování zadaných požadavků operátorům, rozpisy služeb, vytížení techniků, poskytování vybavení, rezervace materiálu a stav zásob, a to prostřednictvím mobilní konzoly pro plánování a odbavení servisních požadavků nebo přímo ERP v systému Epicor.

„Máme velkou radost z tohoto významného ocenění, které je uznáním inovativního přístupu společnosti Epicor k vývoji podnikového řešení pro mobilní zařízení,“ prohlásil Rodney Winger, ředitel marketingu společnosti Epicor. „Konektivita v reálném čase poskytuje našim zákazníkům a jejich pracovníkům v terénu nejvyšší úroveň transparence při účinném propojení podnikových činností s probíhajícími operacemi mimo sídlo firmy. Epicor Mobile Field Service je prvotřídním rozšířením našeho ERP řešení a je skvělým příkladem toho, jak Epicor umožňuje svým zákazníkům řídit byznys bez bariér.“

Bližší informace o ocenění Produkt roku 2009 udělovaném redakcí časopisu Customer Interaction Solutions jsou k dispozici na www.tmcnet.com.

Exit mobile version