Budoucností je fúze, říká AMD

Společnost AMD, mimo jiné výrobce procesorů, spustila kampaň s názvem „The future is fusion“. Jejím úkolem je zřejmě příprava potenciálních zákazníků na dlouho očekávanou architekturu. Ta je známá především jako AMD Fusion. Vzhledem ke spuštění informační kampaně asi není již tak v daleké budoucnosti. Pojďme se tedy na to, co znamená zítřek, podívat blíže.

Myšlenka fúze ve světě počítačů v souvislosti s procesory není žádnou novinkou. Nicméně právě s ní je nejvíce spojována již po dobu mnoha let společnost Advanced Micro Devices (dále jen AMD). Ta totiž vyvíjí v rámci zmíněné technologie Fusion architekturu spojující procesor s grafickým výpočetním jádrem. Nová kampaň však rozhodně nesouvisí přímo a jen s chystanou platformou, ale zdůrazňuje mnohem více. Především pak strategii a pohled na trh, kterým se chce AMD prezentovat.

V konečném důsledku je samozřejmě všechno vztaženo k fúzi. Na oficiálních stránkách kampaně jsou také doplňující videa a řada dokumentů. V nich se shrnují dosavadní úspěchy AMD. Poukazuje také na řadu odvětví, ve kterých je společnost aktivní. S názvem AMD Fusion se budeme moci setkat také s přívlastkem „for Gaming“. Jedná se však o software, který nemá se samotnou hardwarovou architekturou nic společného.

Nová kampaň The future is fusion nakonec opravdu nemá mnoho společného s v úvodu zmíněnou architekturou. AMD se zřejmě snaží získat popularitu a pozornost známým pojmem a vyplnit mezeru před příchodem právě zmíněné technologie. A uvedení kampaně a softwaru s přívlastkem Fusion může zlepšit mnoho věcí. Nahradit současnou marketingovou strategii novou a přitažlivější. Zaručeně přitáhnout pozornost a v neposlední řadě přichystat půdu pro opravdovou technologii AMD Fusion.

Přečtěte si také

Letem světem procesorů
Odchází Hector Ruiz z pozice CEO společnosti AMD?

Exit mobile version