Genesys představuje řešení pro vytipování a oslovení on-line zákazníků

Společnosti LivePerson a Genesys vyvinuli nové integrované řešení pro proaktivní oslovení zákazníků brouzdajících po internetu.

Nové řešení propojuje systémy tradičních kontaktních center s webovým prostředím. Integrované řešení vzniklo provázáním softwarové platformy pro péči o zákazníky Genesys Customer Interaction Management (CIM) s on-line řešením umožňujícím lepší marketingové zacílení zákazníků společnosti LivePerson. Integrované řešení LivePerson a Genesys prý dává pracovníkům péče o zákazníky možnost ve vhodný okamžik a v reálném čase proaktivně zákazníky zaujmout a oslovit.

Třetí generace řešení monitoruje specifické události, které indikují náchylnost zákazníků ke koupi: „Jde například o sledování toho, kam zákazníci na webové stránce klikají myší, či získávání informací o tom, kolik času tam zákazníci stráví. V závislosti na získaných poznatcích se aktivují obchodní pravidla, která spustí proaktivní výzvy ke komunikaci pro vybrané zákazníky,“ řekl Martin Veselka, zástupce firmy Genesys.

Exit mobile version