Google prý kupuje Invite Media za 70 milionů dolarů

Podle Petera Kafky z MediaMemo Google kupuje startup zaměřený na inzertní technologii Invite Media za přibližně 70 milionů dolarů. Zpráva není potvrzena a Google se k ní odmítá vyjádřit. Kafkovi však zprávu potvrdilo několik zdrojů, které také tvrdí, že Google chce Invite Media zachovat jako samostatnou jednotku. Později je chce začlenit do svého programu DoubleClick pro inzerenty.

Invite Media je společnost zaměřená na vývoj inzertních technologií založená v dubnu 2007 ve Filadelfii na Pennsylvánské univerzitě. Tento startup, který má své centrum v New Yorku, vytváří a provozuje „univerzální platformu pro nakupování“ pro média s názvem Bid Manager.

Tato platforma umožňuje nakupujícím optimalizovat online kampaně ve skutečném čase z různých zdrojů, včetně Right Media Exchange od Yahoo a DoubleClick Ad Exchange od Googlu. Dodatečné funkce zahrnují schopnost přistupovat k poskytovatelům dat třetích stran přímo přes stejné centrální rozhraní, získávat zprávy a analýzy nejdůležitějších údajů, a budovat interní „výměnnou praxi“ okolo plně soběstačné platformy.

Od února tato platforma podporuje přihazování v reálném čase a integraci s inzertními sítěmi AdBrite, AdMeld a PubMatic. Invite Media tvrdí, že jejich Bid Manager dává inzerentům přístup k více než 12 miliardám vysoce zacílených zobrazení za den přes jediné centrální rozhraní. Získali už podporu od investorů jako jsou First Round Capital, Genacast Ventures a strategic angels, ale není jisté, o kolik peněz se jedná.

Zdroj: Techcrunch

Exit mobile version