Google se zaměří na nové způsoby reklamy

Nové formy propagace, jako je video reklama, nebo reklama pro mobilní telefony, představuje podle Googlu trend budoucnosti.

To podle Toma Picketta, ředitele oddělení online reklamy Googlu, potvrzuje i fakt, že společnost letos prodala více než 90% veškerého reklamního prostoru dostupného na portálu YouTube. Ten se zaměřuje právě na sdílení video obsahu.

V uplynulých měsících Google také masivně investoval do akvizic potencionálně zajímavých konkurentů. Koncem minulého roku to byl například poskytovatel video reklamy DoubleClick, za nějž Google zaplatil 3,1 miliardy dolarů (zhruba 50 miliard Kč). Před několika týdny oznámil Google záměr na akvizici společnosti AdMob, která se zaměřuje na distribuci reklamy do mobilních telefonů. Společnost Google dlouhodobě odmítá zveřejnit, jaké procento z více než 22 miliard dolarů reklamních příjmů připadá na tyto nové formy reklamy.

Zdroj: Reuters

Exit mobile version