Google si vybral MindShare, Adwood a Konektor

Google v lednu vyhlásil dvě výběrová řízení na agentury, která již mají své vítěze. Plánování a exekuci mediálních kampaní bude nadále zajišťovat agentura MindShare, kreativu od 1. března nově dodají agentury Adwood a Konektor.

Agentura MindShare, se kterou Google spolupracoval již v minulosti, zvítězila díky propracované strategii a kvalitnímu týmu. Agentury Adwood a Konektor, které nahradí stávající kreativní agenturu Symblaze, uspěly díky vyvážené kombinaci strategického uvažování, neotřelých komunikačních nápadů a silnému týmu.

„Služby agentury MindShare jsme již v minulosti využívali a věříme v úspěšné pokračování vzájemné spolupráce i v budoucnu. U nově vybraných kreativních agentur se naopak těšíme na nové a neotřelé nápady pro další marketingové aktivity českého Googlu,“ komentoval výsledky výběrových řízení Luděk Motyčka, marketingový ředitel českého Google.

Tendr na mediální agenturu byl vypsán 19. ledna 2011 s cílem zmapovat možnosti na českém trhu. Zúčastnily se ho agentury Mindshare, OMD, Carat a MediaCom. Výběrové řízení na kreativní agenturu bylo vyhlášeno 21. ledna 2011 a zúčastnilo se ho celkem šest agentur: Symblaze, Konektor, Young & Rubicam, Lemmonade, Adwood a Saatchi & Saatchi.

Základem obou tendrů byly praktické případové studie, přičemž byl kladen důraz na progresivní a inovativní přístup k marketingové komunikaci.

Exit mobile version