Google provedl upgrade a rebrand vyhledávání pro firmy

Internetová společnost Google oznámila, že aktualizovala své vyhledávací služby pro firemní segment. Kromě uggradu došlo i k rebrandu stránek. Vyhledávácí stránka Google nyní dává uživatelům větší možnost nastavení parametrů vyhledávání. Mohou tak ovlivnit, jak jsou výsledky vyhledávání uvedeny a řazeny.

Americká společnost Google má v plánu uvedení služby na příští úterý. Dojde tedy k představení nové verze stránky Google hostované služby pro vyhledávání firem s lepším indexováním a novým názvem. Dříve byla tato služba formálně nazývána Google Custom Search Business Edition, nyní ponese označení Google Site Search a nabídne komplexnější indexovací schopnosti a více možností pro třídění výsledků hledání.

„V posledních pěti letech majitelé internetových stránek investovaly na webu hodně prostředků do navigace, optimalizace a grafiky, ale ne do vyhledávání,“ řekla Matthew Glotzbach, ředitelka řízení produktů v Google Enterprise.

Řazení podle věku, slovník synonym

Jak již bylo řečeno, produkt nyní dává majiteli více možností, jak ovlivnit řazení a uvádění výsledků vyhledávání. Například může být služba nakonfigurována tak, aby přiřadila větší váhu stáří dokumentu, tak že nedávné stránky jsou upřednostňovány nad těmi staršího data, což Google pojmenoval jako Date Biasing.

Dalším novým prvkem Google vyhledávání je to, že služba umožňuje majitelům stránek přidat si vlastní slovník synonym, takže výsledky vyhledávání zahrnují nejen dokumenty obsahující dotaz na klíčová slova, stejně tak i jejich synonyma.

Ceny za tyto hostované služby začínají na sto dolarech za rok pro stránky s 5000 stránkami. Náklady pro stránky obsahující 100 001 až 300 000 stránek činí 2250 dolarů ročně. Pokud stránky mají více než 300 000 stránek, vlastníci stránky musí kontaktovat tým přímého prodeje Google pro stanovení individuálních cen.

Přečtěte si také

Crackeři používají k zjišťování bezpečnostních slabin vyhledávání Google
Google čelí žalobě o patent na vyhledávání
Čtyři nové způsoby vyhledávání na Google

Exit mobile version