H1.cz se stala členem asociace SPIR

Členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) se od března stala také společnost H1.cz.

Firma působící v oblasti poradenství pro internetové podnikání se tak přidala k celkem 54 důležitým subjektům v oblasti marketingu na internetu.

H1.cz ve sdružení reprezentuje sekci zadavatelů internetové reklamy. Většinu z nich přitom dosud představují tzv. display agentury, které nabízejí inzerci v podobě bannerů, reklamního videa atd.

Zejména v době všeobecné hospodářské recese hraje právě internetová reklama velmi důležitou roli. SPIR totiž očekává, že reklamní výdaje porostou v průběhu roku 2009 o téměř 26 %. Přestože v období finanční krize firmy celkově snižují rozpočty na propagaci, výkonový a dobře měřitelný marketing ve vyhledávačích a obsahové síti představovaný především formátem PPC reklamy znamená stále častěji využívanou šanci, jak inzerenti mohou omezené finance využít.

Exit mobile version