HP EMEA získala ocenění za vynikající technickou podporu a služby

PRAHA, 15. listopadu 2010 – Organizace Technology Services Industry Association (TSIA) udělila společnosti HP osvědčení Excellence in Service Operations, a to jako ocenění vynikající technické podpory a služeb pro osobní počítače a tiskárny v Evropě, na Středním Východě a v Africe.

HP je jediným výrobcem PC, který toto prestižní ocenění, zahrnující komplexní hodnocení telefonické podpory, služeb v terénu a webových služeb zákazníkům, v roce 2010 získal.

„Společnost HP prokázala odhodlání a důraz při zajišťování vynikající podpory svým zákazníkům,“ uvedla Joanne Weigel, ředitelka TSIA pro certifikační programy organizací. „Nejpozoruhodnější byla citlivost na regionální rozdíly mezi zákazníky a zaměstnanci v rámci regionu EMEA.“

V rámci dané akreditace proběhl i audit významného servisního partnera v České republice, společnosti VSP Data, a.s. Tato firma se specializuje jak na zajištění servisních služeb v rámci celého regionu EMEA, tak na servisní služby pro zákazníky z České republiky.

„Výsledky dopadly nadmíru uspokojivě, neboť nás společnost přesvědčila, že veškeré procesy mají pod kontrolou a kvalita, kterou odvádí ve své práci, se projevuje především na spokojenosti našich zákazníků,“ uvedla Eva Daňková, HP servisní manažerka pro ČR.

Auditoři TSIA podrobně kontrolují manažerské zásady a postupy. Oddělení podpory HP byla hodnocena podle téměř 300 nejlepších praktických postupů v odvětví, včetně angažovanosti vedoucích pracovníků, řízení talentu, podpůrných nástrojů a technologií a provozních metrik. Přísný proces auditu proběhl na pracovištích HP pod dohledem zkušených auditorů s více než dvacetiletými zkušenostmi na pozicích vedoucích pracovníků ve sféře služeb.

„V našem regionu poskytujeme online i telefonickou pomoc a asistenci při opravách ve 26 jazycích pro zákazníky ve 128 zemích. Do zákaznické podpory neustále investujeme a snažíme se ji zjednodušit a zrychlit tak, aby naši zákazníci mohli své výrobky HP co nejlépe využívat,“ tvrdí Joan Cañigueral, viceprezident IPG EMEA pro zákaznickou podporu. Toto osvědčení znamená, že zákazníci HP mohou PC a tiskárny nakupovat s jistotou, že získali nejen kvalitní výrobky, ale zároveň i kvalitní podporu.

Letos je to poprvé, kdy organizace TSIA provedla audit společnosti HP v regionu EMEA. V Severní Americe ale HP získala v kategorii služeb pro spotřební PC a tiskárny ocenění TSIA Excellence in Service Operations již podruhé za sebou a v kategorii podpory komerčních notebooků a PC dokonce již potřetí za sebou. Rozšíření auditu na region EMEA dokládá podporu a závazek HP vůči svým zákazníkům v globálním měřítku.

Další informace o akreditaci naleznete zde.

Exit mobile version