• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

HP rozšiřuje nabídku cloudových služeb

Martin Stančík
26. 10. 2012
| Tiskové zprávy

Společnost HP představila nový software HP Service Anywhere pro správu IT služeb (ITSM), poskytovaný formou služby (Software-as-a-Service, SaaS) v cloudu. Toto řešení nabízí jednoduché použití a bohatou sbírku moderních funkcí, díky nimž mohou IT administrátoři snáze spravovat IT infrastrukturu, požadavky uživatelů, řešit IT incidenty či konfigurovat klíčové služby prostřednictvím jednoho centrálního nástroje.
Software HP Service Anywhere obsahuje špičkové technologie v čele s nástrojem HP Universal Configuration Management Database (UCMDB) pro správu služeb, aplikací a hardwarových komponent v celém IT prostředí organizací. Tento nástroj úzce spolupracuje s řešením HP Universal Discovery, které automatizuje sledování dílčích IT komponent a analyzuje jejich vzájemné závislosti.

Aby dokázaly snížit riziko nedostupnosti služeb a zvýšit produktivitu zaměstnanců, potřebují organizace jednoduché, flexibilní a centralizované služby, které dokážou okamžitě vyřešit případné potíže a pružně reagovat na změny obchodních strategií. Organizace rovněž potřebují snížit náklady a složitost nasazení či modernizace kritických služeb, a současně mít jistotu, že nedojde k narušení poskytování či snížení kvality služeb.

HP Service Anywhere je klíčovou součástí HP konvergovaného cloudu a patří do kategorie ITSM řešení, jenž mohou být poskytována formou služby v cloudovém prostředí. Organizacím umožňuje rychle vyřešit případné potíže s IT technologiemi a „pohlídat“ dostupnost kritických služeb. Nabízí intuitivní uživatelské rozhraní, jednoduché uvedení do provozu, správu i aktualizace.

„Organizace všech velikostí hledají cloudové centrum služeb, které lze co nejsnáze nasadit a používat,“ řekl George Flansburg, vedoucí správy IT provozu společnosti ResultsPositive, HP partnera. „Právě takové představuje HP Service Anywhere, lze jej nakonfigurovat a spustit v organizacích všech velikostí již v řádu týdnů.“

HP Service Anywhere představuje komplexní řešení tzv. service desku, který je primárním centrálním bodem pro kontakt se všemi uživateli smluvního zákazníka. Zaznamenává a spravuje veškeré incidenty, servisní požadavky, události a představuje univerzální rozhraní pro správu všech ostatních procesů a činností souvisejících s provozem služeb. Z pohledu uživatele jde o jedno kontaktní místo, kde může hlásit problémy či požadavky a z nějž mu budou poskytnuty relevantní související informace.

Součástí řešení HP Service Anywhere jsou i nástroje sociální komunikace pro sdílení a zaznamenání rad i historie dílčích komunikací jednotlivých uživatelů. Sociální spolupráce může zvýšit úspěšnost nalezení řešení problému již při prvním volání zákazníka (first call resolution, FCR), zkrátit dobu vyřízení požadavku a omezit zdlouhavé předávání odborných dotazů díky okamžitému směrování dotazů na kompetentní osoby.

„Naši zákazníci vyžadují takové service desk služby, které jsou snadno použitelné, škálovatelné a vedou ke snížení celkových nákladů,“ řekl Dan Cavanaugh, servisní manažer pro HP Optimize Practice společnosti Linium, HP partnera. „Díky softwaru HP Service Anywhere můžeme nabízet pokročilé service desk služby, včetně správy rozsáhlých incidentů a změn, prostřednictvím vysoce škálovatelného řešení poskytovaného formou služby.“

Software HP Service Anywhere nabízí organizacím mimo jiné tyto možnosti:

• Rychle nasadit a snadno rozšířit procesy založené na nejlepších praktikách Information Technology Infrastructure Library (ITIL), tedy konceptech a postupech umožňujících lépe plánovat, využívat a zkvalitňovat IT infrastrukturu. Díky nejnovějším technologiím, které jsou kompletně webové, spravované uživateli a nevyžadují dodatečné programování, lze lépe řešit jednotlivé incidenty, problémy a změny.

• Urychlit, usnadnit a zvýšit spolehlivost aktualizací v případě uvedení nových verzí dílčích služeb. Pro vytváření efektivních provozních plánů se využívají pokročilé konfigurační přístupy bez nutnosti dodatečného programování a moduly zajišťující vytváření snadno použitelných formulářů.

• Vyšší produktivitu práce zaměstnanců díky unikátnímu integrovanému nástroji pro kontextovou sociální komunikaci. Tento nástroj analyzuje obsah veškeré komunikace zaměstnanců a sdružuje ji podle společných témat, což urychluje vyhledávání nejvhodnějších postupů a řešení problémů.

• Nasadit robustní hybridní ITSM řešení, které spojuje funkce HP Service Anywhere a HP Service Manager. Organizace tak mohou spolehlivě spravovat všechny části své IT infrastruktury a flexibilně je přizpůsobovat změnám obchodních strategií.

HP Service Anywhere nabízí správu a podporu přímého poskytování služeb, a zároveň využívá technologie zaručující 99,9% dostupnost zákazníkům a vylepšené zabezpečení.

„Service desk služby musejí být schopné se snadno přizpůsobovat proměnlivým obchodním strategiím a přitom neustále zajišťovat nejvyšší míru spolehlivosti a komfortu pro koncové uživatele,“ řekl Lee Nackman, vicepresident a generální ředitel pro Service and Portfolio Management v divizi HP Software. HP Service Anywhere jakožto nativní SaaS aplikace představuje ideální, špičkovými funkcemi nabité řešení, které je kdykoli snadno a rychle zprovoznitelné, spravovatelné a upgradovatelné.“

HP dále představilo službu HP Service Anywhere Foundation Service, již lze velmi rychle nasadit a jejímž prostřednictvím mohou organizace urychlit zprovoznění a přijetí jejich vlastních řešení v rámci celé IT infrastruktury.

Cena a dostupnost

Software HP Service Anywhere bude celosvětově dostupný přímo od HP nebo prostřednictvím jeho obchodních partnerů. Cena se bude lišit v závislosti na smluvních podmínkách, objednaném množství a lokalitě. Základní cena by měla začínat na 89 USD měsíčně.(1)

HP Service Anywhere tvoří klíčovou komponentu řešení HP IT Performance Suite, softwarové podnikové platformy příští generace, která umožňuje efektivněji spravovat IT infrastrukturu a zvýšit její výkon díky inteligentnímu sledování a řízení jednotlivých IT procesů a složek.

Online demo je k dispozici na webových stránkách www.hpserviceanywhere.com, kde lze v případě zájmu o testování zkušební verze HP Service Anywhere vyplnit i kontaktní předregistrační formulář.

Související příspěvky

Zprávičky

SpaceX investuje dvě miliardy USD do Muskovy firmy zaměřené na AI

13. 7. 2025
750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří
Zprávičky

Google investuje 2,4 miliardy dolarů do technologie AI od start-upu Windsurf

12. 7. 2025
Zprávičky

Muskova xAI chce další peníze od investorů při ohodnocení na 200 miliard dolarů

12. 7. 2025
Tiskové zprávy

Společnost QNAP představuje myQNAPcloud One Beta

11. 7. 2025

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

SpaceX investuje dvě miliardy USD do Muskovy firmy zaměřené na AI

ČTK
13. 7. 2025

Společnost SpaceX podnikatele Elona Muska investuje dvě miliardy dolarů (42 miliard Kč) do jeho

750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří

Google investuje 2,4 miliardy dolarů do technologie AI od start-upu Windsurf

ČTK
12. 7. 2025

Společnost Google ze skupiny Alphabet zaplatí asi 2,4 miliardy USD (50,64 miliardy Kč) za

Muskova xAI chce další peníze od investorů při ohodnocení na 200 miliard dolarů

ČTK
12. 7. 2025

Americká společnost xAI miliardáře Elona Muska plánuje vybrat peníze od investorů v novém kole

Kryptoměny a jejich ekonomika

Bitcoin pokračuje v růstu na další rekordy, překonal hranici 118 000 dolarů

ČTK
11. 7. 2025

Cena bitcoinu dnes pokračuje v prudkém růstu. Kolem 8:30 SELČ se vyšplhala na další

Hackeři ukradli data 5,7 milionu zákazníků australských aerolinek Qantas

ČTK
11. 7. 2025

Hackeři v rámci rozsáhlého kybernetického útoku z minulého týdne ukradli data 5,7 milionu zákazníků

Meta lákala zaměstnance OpenAI na bonus ve výši 100 milionů dolarů

Muskova společnost xAI představila novou verzi chatbota Grok 4

ČTK
11. 7. 2025

Americká společnost xAI miliardáře Elona Muska představila nový model chatbota Grok 4. Ten má

Sophos představil XDR řešení pro synchronizované zabezpečení

Ministerstvo vnitra odhalilo kybernetický útok, údaje občanů neunikly

ČTK
10. 7. 2025

Ministerstvo vnitra odhalilo kybernetický útok na jeden ze systémů úřadu, oznámil dnes na tiskové

Český T-Mobile vyčleňuje vysílače do samostatné firmy

Na Slovensku skončila největší elektronická aukce mobilních frekvencí

ČTK
10. 7. 2025

Na Slovensku včera skončila největší elektronická aukce mobilních frekvencí v historii země. Vynesla rekordní

Tiskové zprávy

Společnost QNAP představuje myQNAPcloud One Beta

Acer slaví několikanásobné ocenění cenou Red Dot Product Design Awards 2025

Acer for Business EMEA překonává růst trhu

Nejnovější modely Acer Chromebook Plus nyní s 12měsíčním balíčkem Google AI Pro včetně služby NotebookLM zdarma

ANECT mění vedení společnosti a posiluje management

Optimize by Acer: nejnovější evoluce v oblasti podnikových záručních podmínek

Zpráva dne

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Květen je měsícem růstu, můžete růst s Windows 11 jen za €20.00!

Redakce
15. 5. 2025

Kupte Windows 11 CDkey od Goodoffer24.com a můžete růst s tímto OS jak při...

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Malé modely AI mají být velkým trendem

Pavel Houser
3. 1. 2025

V záplavě prognóz technologického vývoje (nejen) v roce 2025 zde prozatím trochu zapadlo jedno téma, které...

Slovník

Android (OS)

NAT

Index produkčních cen

Nejpopulárnější články

Žádný obsah není dostupný

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.