PRAHA, 20. září, 2010 – Společnost HP v ČR a na Slovensku dnes spouští kampaň, kterou chce ukázat, že menší podnikatelé mohou úspěšně realizovat své sny.
Součástí komunikace je několik případových studií připravených ve spolupráci se společnostmi, které svůj obchodní úspěch opírají o funkční plány a spolehlivé technologické zázemí. Kampaň HP si tak zapojením malých a středních podnikatelů, stejně jako těch, kteří usilují o založení vlastních firem, klade za cíl inspirovat společnosti a vést je k uskutečnění jejich ambicí tím, že jim pomůže vytyčit ještě smělejší cíle v oblasti osobního a profesionálního úspěchu. Protože když se chce, všechno jde.
Příběh ve stručnosti
Nejen velké korporace mají velké myšlenky a skvělé vize. S kreativitou a zaujetím pro své projekty se i malé a střední firmy snaží vybudovat lepší budoucnost pro sebe i pro celou společnost. HP podporuje tyto ambice a snaží se pomoci využít jejich potenciál.
Podívejte se, jak firmy s velkými nápady dosahují svých snů: http://www.Hp.cz/mysletevevelkem.
Web www.hp.cz/mysletevevelkem představuje podnikatelskému sektoru produktové portfolio, které jim může pomoci při rozvoji businessu a naplňování cílů. Sekce webu „Aktuální nabídky“ umožňuje návštěvníkům seznámit se s nejnovějším vybavením dostupným navíc za příjemné ceny.
Kampaň „Myslete ve velkém“ obsahuje video, úvodní stránku upravenou pro každou zemi, bannerovou kampaň a několik úprav a aktualizací na stránkách HP.cz. Je navržena tak, aby budovala emocionální vazbu k výjimečné řadě produktů vhodných pro pomoc firmám při jejich dalším růstu. Kampaň se nejprve představí v květnu ve Francii, následovat potom budou podobná místní uvedení v Itálii, Španělsku, Portugalsku, Velké Británii a následně v Nizozemí, Rusku, Polsku, České republice a na Slovensku.
Video, jež je součástí kampaně, vytváří asociaci s rodinou díky spojení ukazujícímu nadšení otce pro svou práci i pro sport, který je také jeho podnikáním. Sladění role rodiče a podnikatele je pro malé živnostníky důležité, protože jim umožňuje skloubit svůj pracovní a soukromý život tak, aby zajistili optimální a bezpečné prostředí pro své rodiny.
Vlastníci malých firem mají smělé nápady. S kreativitou a zaujetím pro své projekty se často snaží pomáhat ostatním a cítí neustálou potřebu přispět všem kolem sebe. Právě tuto vášeň a tvořivost se kampaň snaží podpořit.
V komentáři k zahájení kampaně, Alexandre Houcke, obchodní ředitel marketingu HP EMEA, řekl: „Vzhledem k tomu, že malé firmy zaměstnávají 67 % evropské pracovní síly, očekává se od nich, že budou stát za hospodářským vzestupem. Doufáme, že naše vlastní kulturní dědictví, spolu s naším přesvědčením, že technologie je základem udržitelné inovace, bude inspirovat budoucí business leadery k velkým věcem.“