IBM nabízí produktové webináře malým a středním firmám

Už třetí čtvrtletí po sobě nabízí IBM webové semináře tzv. Webináře malým a středním podnikům, ale také svým obchodním partnerům. Cílem je seznámit nové i stávající zákazníky s novinkami v produktovém portfoliu, ale také nabídnout touto formou školení pro své obchodní partnery.

Od tohoto roku se IBM rozhodla, že webináře budou probíhat na nové aplikaci pro webové meetingy, tzv. Lotus Live. Tato aplikace je novinkou na trhu a je to plnohodnotný nástroj na přenášení audia, prezentací a poskytuje možnosti chatu přímo s přihlášenými účastníky.

Prezentace novinek a produktů se většinou koná v odpoledních hodinách a trvá většinou necelou hodinu a pak mají účastníci prostor na dotazy k danému tématu. Nejlepší otázky pak IBM odmění malou pozorností s logem. Firma si tak slibuje, že přiláká pozornost vytížených IT Manažerů, kteří si v pohodlí své kanceláře najdou hodinu času, aby se mohli dozvědět o novinkách. Je to pro ně však také velmi zajímavý způsob, pokud uvažují o investici do daného produktu a nemusí tím tak nikam cestovat.

Zde je souhrn témat webinářů na toto čtvrtletí:

2.3.: 15:00 – 16:00: System X, prezentuje Radovan Hošek

16.3.: 15:00 – 16:00: Tivoli Enterprise Single Sign on, prezentuje Marek Bradáč

18.3.: 15:00 – 16:00: Lotus Foundation, prezentuje Tomáš Vávra

24.3.: 15:00 – 16:00: Přehled produktů v oblasti storage, prezentuje Karel Král

Přihlásit na seminář se můžete zde, nebo na e-mailu zdenek_barlok@cz.ibm.com.

Exit mobile version