IBM v Las Vegas uvedla funkce sociální spolupráce a analýz

Na fóru Information on Demand 2010 představila IBM nové produkty pro analýzu podnikových dat a správu informací.


Centrála IBM ve městě Armonk ve státe New York

Americká Big Blue uvedla nový software, který mobilním pracovníkům, jejichž počet má do roku 2013 dosáhnout 1,19 miliardy, poprvé nabídne také integrované pokročilé funkce sociálních sítí a nástroje pro spolupráci.

Nový software nahrazuje tradiční formát analýz v podobě výkazů a grafů. Přináší interaktivnější vizuální provedení, rozsáhlejší analytické funkce a efektivně využívá obrázky a video. Uživatelé mohou nyní na mobilních zařízeních kdykoli a kdekoli pohotově získat analytické poznatky ve snadno použitelném formátu. Tyto nové funkce budou mít velký vliv na způsob, kterým firmy spolupracují s týmy IT, se svými partnery, manažery i zákazníky po celém světě.

Růst mobilních transakcí, který má být do roku 2015 až čtyřicetinásobný, je spolu s rostoucím tempem výměny dat obrovskou příležitostí pro využití analýz a optimalizaci. V kombinaci s nárůstem počtu mobilních pracovníků nabízí firmám možnost osvojit si model kanceláře bez hranic a využívat analytické poznatky k lepší interakci se zákazníky.

Nedávná studie, kterou IBM uskutečnila mezi 1 900 finančními řediteli po celém světě, ukázala, že organizace využívající analytické nástroje dosahují o 33 % vyššího růstu tržeb s návratností investovaného kapitálu vyšší o 32 %.

Vzhledem k této dynamice trhu přichází IBM se souborem nových produktů pro analýzu podnikových dat a správu informací:

Exit mobile version