Infotea spouští projekt „Jak řídit firmu“ pro širokou veřejnost

Společnost Infotea představuje nový webový projekt na webové adrese www.jakriditfirmu.cz. Tento projekt je logickým vyústěním potřeby představit široké veřejnosti možnosti efektivního řízení firmy za pomocí vhodných softwarových nástrojů.

Cílem projektu je obeznámit všechny zájemce o danou problematiku se základními a posléze pokročilými principy využití vhodných softwarových nástrojů ke komplexnímu řízení firmy. Ať už se jedná o začínajícího podnikatele, firmu o několika zaměstnancích, aktivní obchodní společnost, nebo velkou korporaci.

„Hlavním důvodem ke spuštění projektu je dosavadní nedostatečná informovanost o tématu zavádění a využívání informačních systémů ve společnosti, jak z pohledu samotného uživatele, vedoucího pracovníka, tak ředitele společnosti“ komentuje rozhodnutí o spuštění projektu ředitel společnosti Infotea Milan Hojer.
„Informační systémy stále vyvolávají mezi potencionálními uživateli rozpaky a velké otazníky. Co nastane po nasazení informačního systému v naší firmě? Čeho vlastně chceme zavedením informačního systému dosáhnout?

Jak moc složité bude ovládání a jak bude efektivní práce s daným informačním systémem? Co nám vlastně takový systém má přinést a podle čeho se máme rozhodovat v dalším směřování a řízení naší firmy? Ovšem obecně panuje obava ze složitosti nasazení a následně ovládání celého systému. Právě výše uvedené a další otazníky bychom rádi zodpověděli a prodiskutovali pomocí zmiňovaného projektu“ dodává Pavel Rek, manažer obchodu a marketingu.

Na portále pomocí článků, video tutoriálů, tipů a diskuzí jsou představovány možnosti, jak jednoduše za pomocí univerzálního informačního systému EVM, velmi rychle dosáhnout např. efektivního procesního řízení, nebo přehledu napříč celou firmou od dokumentace, obchodních případů až po inventarizaci majetku ve firmě.
Univerzální informační systém EVM je na portále ke stažení ve FREE verzi zcela zdarma na neomezeně dlouhou dobu i pro komerční využití.

Exit mobile version