Internetová hra MyMiniCity přinesla 67 milionů zobrazení

Češi mají další online zábavu. Francouzská firma Motion-Twin vytvořila webovou stránku virtuálního města s názvem MyMiniCity. Uživatel této hry se přitom nemusí prakticky o nic starat – město se samo rozšiřuje při každém načtení webové stránky.

Jak uvádí na svém blogu internetový odborník a publicista Patrick Zandl, „majitelé“ virtuálních měst rozšiřují odkazy na své vlastní virtuální město do diskusí a získávají odtud návštěvníky. Jejich město se tím rozšiřuje, roste a přibývají v něm další možnosti. Zandl jako názorný příklad vytvořil město s názvem Tangerov.

Za nápadem stojí francouzská firma Motion-Twin. Webové stránky online hry MyMiniCity údajně zaznamenaly 67 milionů zobrazených stránek. Podle ménš přesného hodnocení služby Alexa navštěvuje web 23 % uživatelů z České republiky, 22 % ze Slovenska a 13 % z Polska. Návštěvnost z USA tvoří jen 6 %. Provozovatel může tuto návštěvnost zpeněžit například prodejem internetové reklamy.

Nejde přitom o první nápad, který založený na přilákání návštěvníků z odkazů na jiných stránkách. Podobně funguje řada online her. Například po kliknutí na referenční odkazy hry BiteFight se dozvíte, že jste byli pokousáni upírem a můžete se stát vlkodlakem. Pomocí doporučujících odkazů se rozšiřuje také online hra Travian.

Související
Virtuální postavy budou nezávislé na herním světě
Zisk z online her rychle poroste
Hazardní hry budou v Česku zřejmě legální
MyMiniCity je další mor… tedy vlastně online hra

Exit mobile version