Jinotaj ožije v reklamě

Máte rádi humor, satiru, ironii, parodii, nadsázku, skryté dvojsmysly, narážky a podobenství? Tedy jednoduše řečeno jinotaje. Pak by Vás měla zaujmout soutěž grafických návrhů pro reklamní využití, kterou pořádá firma Prestige Photo.

Jinotaj měl pro národ velký význam hlavně před sametovou revolucí. To bylo možné se s jinotaji setkat všude: v textech, v médiích, v obrázcích, na ulici, v divadle, v dopravních prostředcích a hlavně v lidských rozhovorech. Především jinotaje s politickým podtextem lidé více či méně potřebovali, aby jim dávaly pocit určité svobody. Díky vtipnému pojetí jinotaje většinou unikly pozornosti cenzorů.

Dnes význam jinotaje upadá, protože není potřeba se skrývat se svými názory. Právě z toho důvodu chce firma Prestige Photo, s.r.o., vyburcovat kreativní tvůrce k této tvorbě a prostřednictvím jinotaje v reklamě umožnit chvilkový návrat do předrevoluční doby.

Soutěž si klade za cíl poskytnout maximální prostor pro prezentaci amatérských i profesionálních grafiků, kteří jsou zaměřeny na oblast reklamní tvorby. Chce získat nápady plné jinotajů, které by bylo možné použít v reklamě a dále je pak nabídnout firmám pro realizaci jejich vlastních reklamních kampaní.

Účast v soutěži je bezplatná. Tvůrci mohou svá díla zasílat v rámci dvou soutěžních sekcí: Libovolná grafická technika a Grafika určená pro optickou reklamu.

On-line pořadí v soutěži určují pouze návštěvníci internetové galerie na webových stránkách jinotajzije.cz. Díla nebude posuzovat žádná komise. Nejlepší stovka autorských děl pak postupuje do internetové aukce. Zde budou mít firmy prostor pro zakoupení libovolných grafických návrhů pro své vlastní využití.

Zdroj: Tisková zpráva

Exit mobile version