Kasa.cz spustila provizní systém

Internetové nákupní centrum Kasa.cz spustilo provizní systém pro partnery. Ten umožňuje webovým serverům a bloggerům profitovat z prodejů uskutečněných na základě reklamy umístěné na jejich stránkách.

„Provizních programů existuje ve světě i u nás již celá řada, často jsou však poměrně složité na orientaci i vyhodnocování, a proto zájem ze strany partnerů nemusí a mnohdy nebývá zcela uspokojivý. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro vlastní program, který je uzpůsoben i méně pokročilým uživatelům internetu, protože pro jeho spuštění i sledování stačí jen několik málo kliknutí,“ prohlašuje Jitka Součková (Linkedin), marketingová ředitelka Kasa.cz.

Součková tvrdí, že se projekt vyloženě orientuje na specializované blogy s menší návštěvností a tím pádem i menším počtem zobrazených stránek. Ty, pokud jsou úzkoprofilové a zaměřené na specifické segmenty, například na elektroniku, mohou z partnerského programu získat pro svůj provoz mnohem více prostředků, než z klasických reklamních bannerů. A podobně i servery s velkou návštěvností tímto získávají další způsob, jak s nulovou investicí zvyšovat svůj obrat.

K tomu, aby se člověk zapojil do systému, není třeba žádných programátorských ani vývojářských zkušeností. Stačí se jednoduše zaregistrovat na http://provize.kasa.cz, vybrat si produktovou oblast a požadované rozměry inzerátu a vygenerovaný kód vložit na příslušné místo na svém webu. Od této chvíle se partnerovi započítává z každého nákupu uskutečněného na základě této reklamy příslušná provize, která se dle kategorie zboží pohybuje v rozmezí od 1 do 6 % z ceny zakoupeného zboží bez DPH. Provize je splatná vždy na základě vystavené faktury, pro fyzické osoby i na základě výpisu z provizního systému, pokud se však nejedná o částku vyšší než 20 000 Kč ročně.

Provozovatel může mít spuštěných více kampaní, avšak pouze na stránkách, které nejsou v rozporu s právním řádem České republiky, s pornografickým obsahem, nebo obsahem, který by mohl poškodit dobré jméno Kasa.cz a jejích obchodních partnerů.

Exit mobile version