Internetové bankovnictví KB používá již 500 tisíc klientů

Komerční banka představila klientům internetové bankovnictví Mojebanka 1. dubna 2001. Od uvedení do provozu realizovali klienti KB prostřednictvím aplikace přes 180 milionů transakcí.

„Ačkoli se uživatelům může dnešní podoba aplikace Mojebanka zdát velmi podobná té, která byla představena v roce 2001, mají obě verze jen velmi málo společného. S cílem zajistit maximální bezpečnost a pohodlí klientů investuje KB do vývoje internetového bankovnictví ročně desítky milionů korun“, uvedl Mojmír Prokop, vedoucí přímého bankovnictví Komerční banky.

Prostřednictvím internetového bankovnictví Mojebanka realizují klienti KB více než 36 % všech bezhotovostních transakcí. „Jen během roku 2007 vzrostl počet uživatelů internetového bankovnictví KB o čtvrtinu. Aplikace v tomto roce odbavila 30 milionů přihlášení“, doplnil Mojmír Prokop. Během prvního pololetí letošního roku vzrostl počet uživatelů internetového bankovnictví Mojebanka o 12 %.

Exit mobile version