Klienti volí Lotus na úkor řešení od Microsoft

Technologická firma IBM ze Spojených států prezentovala materiál, který oznamuje současný úspěch výrobce se svým software řešením Lotus. IBM totiž uvedla, že se jí podařilo získat široké portfolia významných podnikových subjektů, mezi kterými lze jmenovat společnosti jako Coca-Cola, HSBC, ABB nebo BASF. Nové zákazníky firma získala na úkor konkurenčního výrobce software z amerického Redmondu.


IBM získává úspěch řešením Lotus

Krátce poté, co americká počítačová společnost IBM oznámila, že byla analytickou agenturou Gartner vyhodnocena jako lídr s největším podílem na světovém trhu v segmentu softwaru portálových produktů a nástrojů interakce s uživateli, mohla firma prezentovat další úspěch.

Lotus u firemní klientely

IBM právě ohlásila nové významné podnikové klienty softwaru pro spolupráci Lotus. Jednotným jmenovatelem pro zmíněné firmy je snaha v současné době nejisté ekonomiky dosáhnout maximální efektivity nákladů. Proto v mnoha případech upřednostnili Lotus před řešením Microsoftu.

Doporučení Microsoftu přestat testovat aktuálně dodávané produkty a počkat na chystané nové verze vede zákazníky k přechodu na software IBM Lotus, který poskytuje vyšší návratnost investic a jednodušší nasazení.

Hospodářská recese vede společnosti k opatrnějšímu čerpání jejich rozpočtů. V důsledku toho se rostoucí množství zákazníků zajímá o řešení Lotus jako náhradu softwaru Microsoft nejen kvůli úspoře výdajů za IT, ale také aby pomohli zaměstnancům pracovat efektivněji s méně prostředky.

Podle výrobce IBM přispělo k poměrně rychlému prosazování řešení Notes a Domino 8 na trhu zčásti několik funkcí, které přinášejí větší efektivitu. Například u Domina 8 byla údajně prokázána až 30procentní úspora nákladů na vlastnictví díky novým funkcím, které umožňují společnostem omezit počet potřebných serverů, omezit hardware potřebný na podporu poštovních složek a příloh a minimalizovat administrativní režii.

Vzhledem k tomu, že lidé vyhledají nejrůznější způsoby spolupráce, IBM neustále rozšiřuje možnosti platformy Notes/Domino mimo e-mail. S uživatelským rozhraním Notes integruje rychlé posílání zpráv a sledování přítomnosti, nástroje sociálních sítí na podnikové úrovni a přístup do týmových místností a úložišť. Celých 30 procent nových zákazníků řešení jednotné komunikace Lotus Sametime jsou uživatelé e-mailové platformy Microsoft Outlook a Exchange. Navíc více než čtyři miliony stažených kopií bezplatné sady kancelářských aplikací Lotus Symphony potvrzují skutečnost, že zákazníci hledají levnější alternativy aplikací Microsoft Office s podporou otevřených standardů.

Exit mobile version