Konference o internetové reklamě letos se třemi programovými proudy

spir

Již potřetí se uskuteční konference Internet Advertising Conference 2010 pořádaná Sdružením pro internetovou reklamu. Letošní ročník má informačně nejobsáhlejší program, a to ve třech programových proudech. Kromě hlavního pásma přednášek budou paralelně probíhat workshopy a praktické ukázky v dalších dvou sálech Slovanského domu, kde se akce tradičně koná.

Celodenníodborná konference Internet Advertising Conference 2010 (iac.spir.cz se koná v úterý 27. dubna 2010 ve Slovanském domě v Praze. Třetí ročník akce, která je určena primárně zadavatelům a zástupcům online inzertního trhu v České republice a jež si během své historie vybudovala tradici nejvýznamnější akce na téma internetové reklamy a online marketingu, pořádá Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Realizátorem konference je společnost Internet Info.

Zájemci o účast z řad širší veřejnosti mohou využít registrační formulář na tránkách konference. Součástí registrace je také vstupenka následný tradiční večerní networking, který se tentokrát uskuteční v Obecním domě v Praze.

Kromě hlavního přednáškového proudu vyzdvihujícího nejdůležitější trendy online reklamy budete moct sledovat dění v sále o a mobilní a multimediální komunikaci nebo samostatný program věnovaný výkonnostnímu marketingu a plánování.
Podrobnosti o připravovanénáplni konference si můžete přečístna stránkách iac.spir.cz.

Vybíráme z programu konference:

Mezi řečníky budou také hosté ze zahraničí, jako například Mark Cowan (Facebook.com), Henry Stevens (GSMA) nebo Andreas Cohen (I-COM), díky kterým budete moct nahlédnout pod pokličku současných trendů na internetu ve světě. Součástí programu bude mimo jiné celá řada panelových diskuzí, workshopů a konkrétních ukázek z praxe.

Exit mobile version