Konference o internetové reklamě letos se třemi programovými proudy

Konference Internet Advertising Conference 2010 pořádaná Sdružením pro internetovou reklamu se letos uskuteční již potřetí. Letošní ročník má informačně nejobsáhlejší program, a to ve třech programových proudech. Kromě hlavního pásma přednášek budou paralelně probíhat workshopy a praktické ukázky v dalších dvou sálech Slovanského domu, kde se akce tradičně koná.

Celodenní odborná konference Internet Advertising Conference 2010 se koná v úterý 27. dubna 2010 ve Slovanském domě v Praze. Třetí ročník akce, která je určena primárně zadavatelům a zástupcům online inzertního trhu v České republice a jež si během své historie vybudovala tradici nejvýznamnější akce na téma internetové reklamy a online marketingu, pořádá Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Realizátorem konference je společnost Internet Info.

Kromě hlavního přednáškového proudu vyzdvihujícího nejdůležitější trendy online reklamy bude možné sledovat dění v sále o mobilní a multimediální komunikaci nebo samostatný program věnovaný výkonnostnímu marketingu a plánování. Podrobnosti o připravované náplni konference lze sledovat na stránkách iac.spir.cz.

„Stejně jako v minulých letech chceme přinést aktuální zkušenosti zástupců nejdůležitějších společností působících na českém internetovém trhu. Nově se věnujeme světu mobilní komunikace, větší prostor jsme poskytli výkonnostní reklamě a pozvali i zahraniční spíkry, o nichž jsme přesvědčeni, že budou pro návštěvníky konference zajímaví,“ komentuje připravovanou akci Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

Zájemci o účast z řad širší veřejnosti mohou využít registrační formulář na stránkách konference. Součástí registrace je také vstupenka na následný tradiční večerní networking, který se tentokrát uskuteční v Obecním domě v Praze.

Mezi řečníky budou také hosté ze zahraničí jako například Mark Cowan (Facebook.com), Henry Stevens (GSMA) nebo Andreas Cohen (I-COM), díky kterým nahlédneme pod pokličku současných trendů na internetu ve světě. Součástí programu bude mimo jiné celá řada panelových diskuzí, workshopů a konkrétních ukázek z praxe.

Vybíráme z programu konference:

* Když image generuje výkon a PPC buduje značku – Josef Drobílek (Hypoteční banka)
* Umí být internet skutečně kreativní? – Tomáš Hrivnák (Idealisti.eu)
* Jak lze vydělávat na placeném obsahu – Miroslav Motejlek (Český rozhlas)
* Mobilní marketing, jeho pozice a potenciál na trhu v ČR – Tomáš Mátl (Vodafone ČR)
* Srovnání PPC systémů v praxi – Lukáš Morávek (PPC Consulting)
* Behaviorální cílení v kostce – Petr Dobroslávek (ArboInteractive)
* Úspěšná case study z ČR na téma prediktivní behaviorální cílení – David Němec (Internet BillBoard)

Z panelových diskuzí doporučujeme:

* Co dnes řeší zadavatelé při plánování online inzerce – moderuje Hana Huntová
* Tisk a internet – mohou přežít vedle sebe? – moderuje Miloš Čermák
* Jak se změní mediální prostředí po přijetí AVS zákona? – moderuje Jan Potůček
* Jakou cenu má internetová reklama? – moderuje Daniela Písařovicová (ČT)

Konference je určena především zadavatelům internetové reklamy na úrovni vedoucích pracovníků, ředitelů marketingu, či zástupců online komunikace, dále poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám. Chybět nebudou ani zástupci internetových médií, novináři a členové Sdružení pro internetovou reklamu.

Hlavním partnerem konference jsou Zlaté stránky, partnery pak společnosti Media House a Seznam.cz. Mediálně akci podporuje týdeník Strategie a deník E15.

Exit mobile version